רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 באוגוסט 2013

אחמד טיבי שלח ביום שישי בקבוק יין לרבי מבעלז וטלפן לומר גוט שבת למשה גפני

אל תופתעו אם בשבוע הבא תראו בטיש של הבעלזער יושב אחמד טיבי שהפך לחסיד נלהב של בעלזא, לא רק שהוא מדבר אידיש, ביום שישי הוא שלח לרבי מבעלזא בקבוק יין כשהוא מבטיח שזה לא בהכשר של העדה החרדית, ולא שכח את משה גפני אליו הוא טלפן ואמר לו גוט שבת והתנצל על שהפך לחסיד בעלז ולא לליטאי, הוא לא רוצה להסתבך בין השונאים למחבלים הוא העדיף להפוך לבעלזער

כשגפני שאל אותו ומדוע לא גערער, אמר כי הוא לא רוצה להסתבך בין הרבי לר' שאול, המשיך גפני ושאל ומדוע לא וויזניצער, אז הוא אמר הוא לא רוצה להסתבך בין ר' ישראל לר' מנדלי, בבעלזא ברוך ה' שלום ושלוה בסיבוב הבא יש יורש אחד ככה שעד שתפרוץ מחלוקת שם יקח הרבה זמן ככה נבטיח 'שלום חזק ויציב' הרבה שנים

3 תגובות:

  1. זה לא סוד שר' אחמד טיבי מתייעץ מידי פעם עם הבעלזער רב. טיבי גם נוהג לשיר את לחניהם של מלחיני החצר ר' יוסף צבי ברייער ר' ירמי' דמן בעת סעודת האיפטר לשבירת צום הרמדאן.

    הבעלזר רב אמר עליו שיש לו נשמה גדולה. יום יבוא ור' אחמד עוד יזכה להיות מהיושבים בבעלז, לחבוש שטריימל על ראשו ולהינות מזיו קדושת האדמו"ר שליט"א בשולחנות הטהורים בלילות שבת קודש.

    השבמחק
  2. זו הגינות וזו אובייקטיביות?
    ברגע שהמפלגה החרדית נשלחה לאופוזיציה, ונאלצת להלחם כתף אל כתף עם הערבים - שלא כהשקפתך הימנית, שאולזון, באותו רגע מצאת לך את ההזדמנות להשתלח בבת אחת בכל הציבור החרדי, כאיש אחד בלבבות רבים?
    יפה לך שאתה מסקר דברים איומים, איום לך שאתה משתמש בהם כדי לנגח את ההשקפה החרדית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן קל מאוד לשבת בחו"ל ולהיות ימני ללא חשש לטרור וטילים. וודאי בלי להרגיש על הבשר את ההסתה הנוראית והשנאה שיש מצד הימין אהובי נפשך.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.