רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

אריה דרעי, ארץ ישראל ודם הנטבחים באוסלו זועקים להקב"ה מן האדמה

מאת תושב ביתר
 
אריה דרעי הגיע היום לביתר לחנוך את מוסדות החינוך. נהנתי שסוף סוף אריה דרעי הגיע להתנחלות ביהודה. לפי הערבים זאת התנחלות לכל דבר. הם שואפים עם האמריקאים לסלק אותנו מכל מקום. אבל לצערי שוב אריה דרעי פספס את ההזדמנות להכות על חטא ולהבטיח שלא יתן את ידו למזימת השמאל והערבים לחלק את ארץ ישראל. 

חשבתי שדווקא בביתר מול תמונתו של הרבי, לאריה דרעי יהיה שכל בראש, ויידע שעם הרבי אסור להתחיל, ולפחות נראה אותו פועל למען ארץ ישראל ולא לתת לממשלה להתקדם בתהליך המדיני, אבל מתברר שדרעי הגיע לדפוק פוזה וללכת. 

קשה לי לשכוח את מה שהיה באוסלו ואת ההצהרות של דרעי שיש להחריב את כל ההתנחלויות למען פנטזיית השלום. מי יכול לשכוח את 1560 ההרוגים של אוסלו והאינתיפאדה השניה שהגיע בעקבות אוסלו. דרעי צריך להבין שלמרות שלציבור יש זיכרון קצר אבל רבים מאד זוכרים את מה שהוא עשה באוסלו איך הוא בישל את הכל כמו נחש מתחת לקש. אנחנו לא מטומטמים אריה דרעי, אם חזרת בתשובה זה יוכח במעשים, ולצערי לא רואים מעשים אלא עוד ניסיונות למחוק את ארץ ישראל ולהעביר את זה לערבים.  אינני רוצה להתלהם ואני כותב בדרך כבוד למרות הכאב הגדול שיש לנו. אבל התמונות ששלחו הייחצנים ששכרת לא יעזרו לך אם לא תשוב בתשובה. ארץ ישראל ונרצחי אוסלו זועקים מן האדמה נקום נקמת דם עבדיך השפוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.