רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

זעזוע בקהילת תולדות אברם יצחק. כאשר גנבים נכנסו בשבת בלילה ורוקנו את הבית לביתו של האדמור שליט"א (טויב)  הרבה דברי ערך ששייך לאדמו"ר כלי כסף ומסמכים וספרים וכלי יודיקה בשווי אלפי דולרים נגנבו.

האדמו״ר מבלז ירושלים
לתושבי קרית בלז בקרית גת לא לשלוח את הילדים ללמוד בקוממיות
קוממיות זה מקום של בהמות

ירושלים: בלאגן בבית הכנסת בשכונת גני גאולה, אדם ניסה לתקוף את הגאון רבי ישראל ברגר שליט"א דומ"ץ בביה"ד של מרן הגר"נ קרליץ שליט"א ושבר את דלתות בית הכנסת ואת החלונות. המשטרה עצרה את התוקף אבל עומדת לשחרר אותו לאחר שאף אחד לא הגיש תלונה. השערה במקום; מדובר באחד שהפסיד בדין תורה בביה"ד

שוטרים הגיעו לביתה של הבחורה, ווידאו עם אביה שהיא בבית והכל בסדר. הזמינו אותו להגיש תלונה במשטרה כנגד המותחים.
חה"כ דוב ליפמן מסיעת יש עתיד בראיון סוער ובלעדי לנייעס החרדי חושף לראשונה: "דיברתי עם ראש ישיבה מפורסם והוא אמר לי ששישים אחוזים מהבחורי ישיבות כיום לא לומדים"
ליפמן סירב לומר מה שם הראש ישיבה..

וטוען שחברי הכנסת החרדיים הם אלו שהכריזו מלחמה נגד יש עתיד ולא הפוך..
ואומר: "בחורי הישיבות שמגיעים לכנסת ויושבים ביציע וצופים במליאה וודאי חייבים להתגייס".
לפיד בניוזלטר למצביעיו על פרשת עדי קול; "גפני עלה על הבמה ורעד מזעם קדוש בעת שזעק על כך שאנחנו מפלגה לא דמוקרטית... גפני בא ממפלגה שבה אתה לא יכול להיות חבר אם אתה: מזרחי, אתיופי, רוסי, חייל, חילוני, כיפה סרוגה, אשה. בעצם אתה לא יכול להיות חבר במפלגה של גפני אלא אם כן אתה לבוש, מתנהג, מדבר, זז, נושם וחושב בדיוק כמו גפני. לא בטוח שזה הופך אותו לגורם מוסמך בשאלה מהי בדיוק מפלגה דמוקרטית".

משפחה: ליאון בצרות בירושלים בגלל קרבתו לדרעי. בציונות הדתית אומרים: לא נעניק מתנות לדרעי שהודיע בקולו שליאון מועמד מטעמו.

פירון הודיע כי לא ישתתף בכינוס ההיערכות בב"ב, לאחר שהגראי"ל הורה למנהלים שלא ישתתפו בכינוס. לשכת השר: "העסקונה החרדית הפוליטית מנסה להפוך את הילדים החרדים לבני הערובה שלה במלחמותיה הפוליטיות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.