רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

הרב אליקים שלזינגר על המפגינים בבית שמש: יש תורה בלי יראת שמים יש קנאות בלי יראת שמים ויש חסידות בלי יראת שמים

מבלי להכנס לנושא עצמו הנידון בבית שמש, וכפי שהרב שלזינגר טוען כי אינו בקי בענין, אבל לדבריו חייבים להתייחס מפני שהוא אומר דברי אמת, כאלו שצריכים לחדור עמוק ולזכור, כי אנו חיים בדור ובתקופה שיש בה הרבה תורה, הרבה קנאות, הרבה חסידות אבל אין יראת שמים, וכפי שהוא אומר שיש היום רבנים ודיינים שאין להם יראת שמים, ואני מוסיף ואומר את מה שהוא מפחד לומר כי יש רבי'ס ו'גדולים' שאין להם יראת שמים

זו צרת זמנינו ודורינו, משחקים קנאות, תורה ועוד מילים יפות כאלו, אבל אין לזה כלום עם יראת שמים, משחקים למען האינטרס הכבוד הכסף השררה השלטון וההשתלטות על הציבור ואין לזה דבר עם עם תורת אמת ועל כולם יראת שמים

ומבחינה מסויימת אנו גרועים מן החילונים, מפני שהללו אינם משחקים צביעות, ואינם מרמים אף אחד אומרים את האמת מה שהם חושבים ועושים וכי אין להם יראת שמים, ואילו היהדות החרדית בימינו רוב רובה צועקת תורה קנאות חסידות ואין להם יראת שמים אלו צבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס ועל אלו אומרת לנו המשנה הזהרו, הם הכי מסוכנים

3 תגובות:

  1. איך מדברים משקרים כך ב-אלול- ??? ואומרים שהציבור החרדי הקיצוניים המפגינים בגבעות בית שמש אלו הם לא 'נטורי קרתא' ?

    ואנו הבני תיירה עסוקים עתה בעניין אחר לגמרי: וזה בכלל לא אלול!!! לא לא לא.

    אתם "הבני תיייירה" שלא משתתפים במחאות נגד חופרי ועוקרי קברי ישראל, עסוקים בעולם השקר אם שקרים וליצנות נגד תורתינו הקדושה. אפילו הדעת תורה האמיתית ממרן שר התורה ראב”ד עדה החרדית ירושלים עיה”ק החרדית הגאון האדיר ר’ משה שטערנבוך שליט”א אוסרת החפירה, הוא כותב בענין פינוי הקברים בשו”ת תשובות והנהגות ח”ד סי’ רס”ו –רס”ז שאסור לחפור בקברים: וז"ל הזהב... וכן בא”י שתחת ממשלת הכופרים המאפשרים לארכילוגים לחפור כרצונם ולחטט שכבי רח”ל ככל העולה על רוחם אם אנו פותחים פתח, עלולים הם להמשיך ולפתוח פתחי היתר לעצמם גם במקומות אחרים, וזו גופא סיבה לאסור, וכן מפורש בשו”ת חת”ס ח”ו סי’ ל”ז.

    ובסוף התשובה כותב מרן הגאון הראב"ד שליט"א:

    ומה שיש טוענים לתלות שהעצמות הנמצאות הם מעכו”ם עי’ בהקדמה לציץ אליעזר ח”ה שמביא מכתב מהגאון הרב אברמסקי זצ”ל שדוחה טענה זאת לגמרי. ונראה שבזמנינו בעו”ה בארץ ישראל, וכן אצל הגוים בגולה, הם רואים במצות הקבורה בזבוז של שטחי קרקע, ואם נפתח להם פתח כמחט עלול להתפתח לפתח של אולם, וצריכים אנו ללחום בכל כוחינו שלא יהא שום סדק להתיר, ולכן אף אי מדינא כשאין חשש ממש שיגיעו בעצמות, אין חיוב לבזבז כסף רב בזמנינו שאני וכמ”ש וחייבין למחות ולהוציא הוצאות כדי למנוע זלזול במתים. עכ"ל.

    רואים בפירוש מתשובת מרן שאסור לחפור בקברים בפרט בארץ ישראל, ואיך אתם מעיזים לדבר שרה דברי גנות, וליצנות, בחודש א-ל-ו-ל על אלו הקדושים וטהורים אשר מוסרים נפשם, בגבעות בית שמש, במקומינו, כולו לשם שמים כדי לקדש שם שמים ולהריע ולהתפלל ולבכות לשם יתברך שמו, כדי למעט צער השכינה הקדושה. והם 'הנטורי קרתא' שלוחי דידן !!!!!!!!!!!

    עם מה שכתבתם דברי גני על המוחים, עברתם על הלכות מוצא שם רע, על צדיקים, וגאונים, תלמידי חכמים, משופרא דשופרא של כלל ישראל, והם הם ה'נטורי קרתא' שהקב"ה אומר עליהם כל רגע שהוא מתפאר בהם משום שהם היחידים בדורינו שמוחים על כבוד שמים ברבים., ואע"פ שנותנים להם מכת רצח על ידי הרשעים הארורים שלוחי דסיטרא אחרא, הנשלחים שם ע"י כמה מהחרדים (שפשוט שאין לחרדים אלו חלק בעולם הבא) והחרדים אלו משלמים להם להרביץ למוחים באכזריות מכת רצח, בלי שום רחמנות, ממש כמו ה-אית-אית מגרמניה מלפני 70 שנה, ממש כמו היטלר ימ"ש בעצמו, ואעפ"כ הם הצדיקים עוד עומדים שם בתוקף יום אחר יום, שעה אחר שעה, בחום היום, וצועקים ומתפללים לאבינו שבשמים, רק כדי לקדש שם שמים ברבים.

    אשריהם ואשרי חלקם של המפגנים הצדיקים הקדושים, בעולם הזה ובעולם הבא. הגיע הזמן שאתם העולם התיירה מפסיקים לשקר, אתם מחללים שם שמים, מה שוה התייירה שלכם? האם אתם לומדים תורת השם, או ח"ו אתם...... איך העזתם לומר שהם לא מקדשים שם שמים? תגידו לי אתם כן יוצאים ומקדשים שם שמים? בכלל לא.

    השבמחק
  2. דברי הראב"ד שליט"א בתשובה: וז"ל בזמנינו בעו"ה בא"י וכן אצל הגוים בגולה הם רואים במצות הקבורה בזבוז של שטחי קרקע, "ואם נפתח להם פתח כמחט עלול להתפתח לפתח של אולם" וצריכים אנו ללחום בכל כוחינו שלא יהא שום סדק להתיר ולכן אף אי מדינא כשאין חשש ממש שיגיעו בעצמות, אין חיוב לבזבז כסף רב בזמנינו שאני וכמ"ש וחייבין למחות ולהוציא הוצאות כדי למנוע זלזול במתים........
    מלוקט מתוך שו"ת הראב"ד שליט"א ...תשובות והנהגות ח"ד סי' רס"ו –רס"ז ע"ש בארך לראות איך הוא אוסר חפירת הקברים בפרט בבית שמש.

    השבמחק
  3. רבני 'העדה' מצטרפים למחאה נגד 'אתרא קדישא': "אנשי בליעל"
    רבני ומו"צי 'העדה החרדית' מצטרפים לגינוי נגד ביזויו של ראב"ד 'העדה החרדית' הגר"מ שטרנבוך • "עושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס" • לחצים על הגאב"ד הגרי"ט וייס להתנתק מ'אתרא קדישא' • ובינתיים: לבית הגר"מ שטרנבוך נשלחו מכתבי נאצה וארגז עם ספריו קרועים ומחוללים
    שלמה גרינברג, בחדרי חרדים 22:12 20/08/2013

    המחאה לא פוסקת: לאחר שפורסמו מכתבי הגר"נ קרליץ, הגר"ח קנייבסקי ואחרים המוחים על הפגיעה בראב"ד העדה החרדית הגר"מ שטרנבוך, מתפרסם היום מכתב חריף נוסף, עליו חתומים רבני העדה החרדית.

    "נחרדנו לשמוע", כותבים המוצ"ים והרבנים בזעם רב, "שקמו אנשי בליעל משולי המחנה, שאין בהם ריח תורה ויראת שמים, העושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס, שהוציאו דברי פלסטר ובדברי בלע ונאצה, פערו פיהם בלי חוק ומשפט, לדבר סרה על ה' ועל משיחו, הגאון האמיתי עמוד ההוראה, רבינו שר התורה, מרן הראב"ד רבי משה שטרנבוך שליט"א. ולא שתו ליבם למבואר בשבת, כל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו. והוסיפו עוון על פשע, לבזות רבם שכבר אמרו חז"ל בסנהדרין, כל החולק על רבו כחולק על השכינה".

    כאן משתלחים הרבנים באותם ברנשים ומזהירים כי: "סופם ידוע. כמבוא בספרי, שכל המבזה תלמיד לכם, סופו כופר בתורה מן השמים וכופר בעיקר רח"ל וכבר נפסק בשולחן ערוך, "כל המבזה תלמיד חכם, אין לו חלק לעולם הבא"

    הרבנים מוסיפים וכותבים כי, הם מוחים על כך בכל תוקף, ואוי להם שכך עלתה בימיהם. "וכל מי שיש לו חלק בזה, לא ינקה מדינה של גיהנום"

    על החתום, עשרים וחמשה רבנים ומוצי"ם מבכירי העדה החרדית.

    משלוח של ספרים לבית הגר"מ
    תוך כך, אמש בשעת ערב מאוחרת, נקש נהג ערבי על דלת ביתו של הגר"מ שטרנבוך בשכונת הר נוף. לא היה מענה מקרב אנשי הבית והנהג ממשיך להלום. שכנו של הגר"מ, הרה"ג רבי נפתלי שטיצר מרבני השכונה, ששמע את הטפיחות העזות, יצא החוצה ושאל את האיש לרצונו: "יש לי כאן משלוח עבור משפחת שטרנבוך", הסביר המשלוחן והציג חבילה גדולה שהייתה עמו.

    הרב שטיצר הציע למשלוחן למסור לו את החבילה והוא יעביר אותה כבר ליעדה. הנהג הסכים ונפנה לדרכו. החבילה הייתה חשודה בעינ הרב שטיצר, והוא החליט לפתוח אותה. משלוח שמגיע באמצע הלילה למען כלשהו, אומר דרשני.

    כאשר פתח את האריזה, חשכו עיניו: כל ספרי הגר"מ שטרנבוך רוכזו שם כשהם קרועים ומוכתמים בזלזול נוראי. לא היה כרך שלם אחד. ניכר היה כי הדבר נעשה בזדון ובכוונה תחילה כדי להמשיך בביזוי הגר"מ. אל המארז, צורף מכתב ובו גינויים ושלל תארי נאצה, אודות הגר"מ.

    הרב שטיצר התחלחל ושיתף את רבני השכונה בכך. הרבנים החליטו, כי לא עת לחשות עוד וכי יש לארגן עצרת תמיכה גדולה של כל תושבי השכונה, כדי למחות על ביזוי כבוד התורה המחוללת.

    ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הסיפור הגיע גם לאוזניו של גאב"ד העדה החרדית, בנוסף למכתבם של רבני העדה החרדית שהונח על שולחנו.

    כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', ביקרו אצלו רבני הר נוף אמש וסיפרו לו על מה שמתחולל ברחובה של עיר. הגאב"ד נדהם והינו שוקל לפרסם מכתב מחאה, ולהתנער לחלוטין מאנשי אתרא קדישא ופעילותם. ככל הנראה, הקרע המתרחב והולך בקרב שורות העדה החרדית, חלחלו גם ללשכת הגאב"ד והם מבינים כי בטרם תישמט הקרקע מתחת לרגליהם, יש לקום ולעשות מעשה, בטרם יהיה מאוחר.







    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.