רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

ידיעות - בקצרה



שר השיכון אורי אריאל מסייר כעת בביתר עילית כאורחו של ראש העיר מאיר רובינשטיין. משתתפים: סגני ראש העיר. והצוות המקצועי של משרד השיכון.
יהושע פולק בישיבת המועצה בביתר: טוב לציבור החרדי שיש שר שיכון כאורי אריאל. לא זוכר בקשה אחת שקשורה לציבור החרדי שביקשנו ממנו מאז שהוא הגיע לפוליטיקה ולא בוצעה במלואה.
שר השיכון אורי אריאל בהודעה דרמטית בביקור בביתר: עד סוף השנה האזרחית נבנה בביתר מאות יחידות דיור לציבור החרדי.

****************************
ראש עיריית אלעד לשעבר צוריאל קריספל בקול ברמה: אני חושב שכל הבלאגן פעם אחר פעם באלעד זה בגלל שיש עשרה בטלנים שמחפשים לשגע את העיר ואין מה לעשות איתם. על המועמד המוביל ישראל פרוש אמר: הוא ילד טוב ירושלים והוא צריך לגדול ולחכות שהחסידים יהיו רוב.
לגבי העשרה בטלנים לא אמרתי שאין מה לעשות איתם. אמרתי שצריך להעיף אותם לכל הרוחות ושהגיע הזמן להפסיק להתייחס אליהם
מקורבי פרוש מגיבים למתקפת הגר"ע. "אנו רוכשים כבוד גדול למרן הרב עובדיה יוסף, אך אנו יודעים שבקרבתו נמצאים מחרחרי ריב בעלי אינטרסים ברורים נגד מועמדותו של ישראל פרוש באלעד, ואלו דואגים כל שני וחמישי להפריח ספינים דרך אתר הבית של דרעי בניסיון למנוע התמודדותו".
העיתונאי יוסי הכט חושף: מגעים רציניים שמרן הגר"ע יוסף ותנועת ש"ס יתמכו בסופו של דבר בשרוליק פרוש לראשות העיר אלעד, לאחר שש"ס יקבלו את תפקיד המ"מ באלעד, ועוד תפקידים בערים האחרות. עוד נודע, כי דרעי ופרוש נפגשו בשעה האחרונה בחשאי לסכם את הדברים.



תגובה 1:

  1. במקוום ששר השיכון ישתול עץ
    שיאשר בניה
    וששר החקלאות ישתול עצים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.