רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 באוגוסט 2013

מאמצים רבים משקיעים בש"ס ובבית הרב לשפר את תדמיתו של הרב עובדיה יוסף שנפגעה קשות מאז דרעי חזר לש"ס


תדמיתו של הרב עובדיה יוסף נפגעה קשות מאז חזר אריה דרעי לש"ס, עושה רושם שמאז שהרב יוסף החזיר אותו לא הרב המחליט. בניגוד לעבר הרושם היה כי הרב יוסף הוא המחליט ואלי ישי המבצע, אריה דרעי יוצר את הרושם ההפוך, שהוא המחליט והרב יוסף אומר אמן להחלטותיו

לכן החליטו כמה מידידי הרב ומי שיש להם אינטרס בשיפור התדמית להשקיע מאמצים לתקן את תדמית הרב, ופתחו במבצע מאוד מעניין

"לאחוז מעט משולי גלימתו"
עלון שבת העוסק סביב דמותו הנערצת של מרן הגר"ע יוסף שליט"א הופץ ביום שישי האחרון ב-180 בתי-כנסת בפתח תקווה. המו"ל: "מדובר ביוזמה שמתבשלת מזה זמן רב, ושעת הכושר הגיעה". כל הפרטים
מתפללי בתי הכנסת בפתח תקוה נחשפו בליל שבת האחרון לעלון חדש, צבעוני ומרתק, אודות חייו ופועלו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א, תחת הכותרת "פאר הדור - הליכות והנהגות לדרכו ואורו של מרן הראשל"צ רבנו עובדיה יוסף שליט"א".
העלון הופץ בבתי הכנסת בעיר ובפתח הדברים הקוראים נחשפו למאמר חיזוק מיוחד העוסק בפרשת השבוע, בשילוב אנקדוטה אישית שאירע עם מרן הגר"ע יוסף, מאת הגאון הגדול רבי אברהם חפוטא שליט"א.
"זכינו, וזכה הדור כולו, להנהגתו של המלך - מאן מלכי רבנן - מרן עטרת ראשנו שליט"א", נכתב בדבר המערכת, "כבר יצא שם רבנו לתהילה בכל תפוצות ישראל, כאשר שמו נישא בפי כל יהודי, בכל מקום בארץ ובעולם בחרדת קודש, בדאגה, באהבה עצומה. זכינו להנהגת מרן שליט"א המוליך אותנו כצאן באהבה, במסירות נפש, בדאגה לכל יהודי באשר הוא. זכינו והולכים אנחנו יחד עם כל בית ישראל לאורו ולאור תורתו וגדלותו.
"אולם, עד כמה זכינו להכיר את מרן שליט"א, עד כמה אנחנו מכירים את הליכותיו, את תולדותיו, את הנהגתו ופסקיו הרבים? יצאנו במתכונת מצומצמת זו, כדי לספר, ובעיקר כדי ללמור יחד, מדרכו הגדולה, מהנהגתו המופלאה".
בעלון ניתן למצוא מדורים מגוונים וערוכים בטוב טעם, שווים לכל נפש, סביב מנהגים והלכות במשנתו של מרן, ציונים בחייו של פוסק הדור, פנינים מעניינה של פרשת השבוע, פרשה ומעשה, תמונה היסטורית והסבר, וגם פינה קטנה לאקטואליה, העוסקת בחדשות הקהילה הספרדית התורנית בפתח תקוה.
המו"ל מספר כי "מדובר ביוזמה להעלאת המודעות וההכרה סביב פאר הדור רבנו הגר"ע יוסף שליט"א, שמתבשלת מזה זמן רב מתחת לפני השטח ושעת הכושר הגיעה. אנחנו מאוד שמחים ליטול חלק בהפצת תורתו הקדושה של מרן והתגובות החמות שקיבלנו בעיר מוכיחות כי 'דבר בעתו מה טוב'. אנחנו מקווים להמשיך עם הפרויקט הזה לזיכוי הרבים - ואם יהודי יזכה לאחוז מעט בשולי גלימתו וללמוד משהו ממעשיו - והיה זה שכרנו".

2 תגובות:

  1. תדמיתו של הרב מעולם לא נפגעה.בפ״ת מי שנמצא בשפל זה מוצנח בשם אורי בוסו שהוצנח בתקופת ישי ועד היום לא עשה כלום למען הציבור. מעולם לא שמענו אותו ולא ראינו אותו! פעם ב5 שנים הוא בא לבקר. הנסיון הוא להיתלות בגלימתו של הרב כי לו עצמו אין מה למכור. למעלה מ5 שנים בגן ראש העיר ואף אחד לא יודע מי הוא.
    ככה זה ברוב הערים בארץ וזה לא קשור בכלל לדרעי.

    השבמחק
  2. כ"ק הגר"א דרעי שליט"א הוא המלך. הגר"ע הוא רק כסות עינים דועכת והולכת המאפשרת לכ"ק הגר"א דרעי שליט"א לשלוט בכספים ובמשרות ולעשות בהם כעולה בעיניו. כ"ק הגר"א דרעי שליט"א הוא מלכנו, הוא מושיענו. הגר"ע לא עשה שום דבר שעזר לנו כבר שנים והאמת שדי נמאס ממנו וצאצאיו האינפנטילים ועוזרות הבית המולדביות המשמשות אותו ר"ל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.