רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באוגוסט 2013

מוזס, ואיך תגיב כאשר אחמד טיבי ישלח לך מחבלים מתאבדים?

מאת אגודאי

כחלק מהמדיניות החרדית החדשה לחבק את הערבים ולקראת ביקורו של אחמד טיבי בריכוזים החרדים, מנחם אליעזר מוזס הכריז כי הוא מוכן לוותר על עיר האבות חברון. הם בטוחים שכאשר הערבים יבצעו שחיטה כפי שקרה במאורעות תרפ"ט הערבים יתנו הוראה לא לפגוע בחרדים רק במתנחלים. אחמד טיבי יבקש מהחמאס להרוג רק חילוניים. רק כדאי להזכיר למוזס שבחברון הערבים שחטו גם את תלמידי ישיבת סלבודקא, ובפיצוצי האוטובוסים נרצחו ילדים חרדים.
 
אני רוצה לשאול את מוזס, אין לך בושה, בשביל קואליציה אתה מוכן למכור אותנו לערבים לשחיטה ולטבח? אתה בכלל מבין את האמירה שלך. אני יודע שהכסף זה המשחק הראשי שלכם בגוש קטיף ובאוסלו החרדים מכרו את הכל תמורת כסף, ואני בטוח שגם בסיבוב הבא תמכרו את הכל תמורת חופן דולרים. אני רק יכול להבטיח לך מר מוזס היקר שאם חס וחלילה הנכדים שלך יתפוצצו באיזה אוטובוס אל תבוא בטענות, אחמד טיבי לא יציל אותך. סופו של כל משת"פ שבסוף הוא נפגע ראשון. מי שמרים יד על עיר האבות סופו שהאבות יתנקמו בו.
 
ידעתי שאתה לא חכם גדול אבל כעת התברר לי שאתה טיפש לא קטן.

תגובה 1:

  1. הנה עוד חכמולוג. אדם שאין לו מושג על עבודה פרלמנטרית בכנסת. על בריתות בין סיעות מנוגדות למען מטרות משותפות. על שיתופי פעולה אד הוק.

    והכסיל הזה, בא לכאן להטיף לח"כ מוזס. ללמד אותו איך צריך לפעול. איך לשרת את האינטרסים של שולחיו.

    והקוקו הזה אפילו מחווה דעתו, דעת שוטה, על תבונתו של ח"כ מוזס.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.