רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ - מכתב גלוי לכבוד רע-בני ומנהיגי "העדה הרעה הזאת"

כדרכי להביא את כל הצדדים כולל של לובשי הלבוש הטאליבנים המכונים שאלים, אני מעלה את מכתבם:

אם אתם חושבים שבגזירות שמד של רשעיות הציונים, והעדה החרדית בגיבוי עסקנים מעדה הרעה יצליחו למנוע אפילו יהודי אחד, או יהודיה אחת, או ילדה אחת, מללבוש כמו שלבשו אמותינו, טעות גדולה היא זאת.
עברנו את פרעה 210 שנים ולא שינינו שמותינו לבושינו ולשונינו.
עברנו את נבוכדנצר 70 שנה.
וגם עברנו את אנטיוכוס ומלכות יון.
וגם את מלכות רומא עברנו והמשכנו להיות יהודים.
עברנו, והמשכנו להיות יהודים חרדים "המכונים היום "טאליבאנים" ע"י "כת העדה החרדית"
נעבור גם את "כת העדה החרדית" עם הבריונים שלהם אפ' עם דבידביץ ואורי סופר וחתניו...
הרדיפה הזאת דומה בדיוק לרדיפת שונאי הדת ימ"ש שאם הי' נדמה להם עוולה אצל בעל זקן ופאות היו מאשימים את כל בעלי הזקנים ופאות. וכן המכתב של הרה"ג ר''מ ברנדסדורפר שליט"א ל"העדה הרעה הזאת" נכתב בדברים מדי מדומים רק בכדי לגרות יותר את האש נגד הצניעות ר"ל
כן נעבור את גם את שלטונות הציונים, ביחד עם העדה החרדית מירושלים, וגם את העסקנים והשופטנים, ואנחנו בשם ה' נעשה ונצליח, שהרי צניעות היא מעל הכל. נראה לי שכולכם מקנאים בהן, אחרת אני לא מבין את גודל הפרסום נגדם.
אפילו פרעה הרשע, לא גזר אלא על הזכרים, ואתם גוזרים גם על הנשים, אבל משום שבס"ד נשותינו תוכם כברם, הכי צנועות מכל העולם, הם ימשיכו ללבוש כמו שלבשו אמותינו ואמות אמותינו מדור דור בלי שום שינוי (ליתר פירוט והבהרה: לבוש יהודי 'טאליבאני' לחלוטין) ויאבדו הם ואלף כיוצא בהם. נגמר עולם הגאווה והשקר ! גאולה התחילה ! אורו של משיח נמצא! משיח בדרך לתת פקודות לניהול העולם, וכל מי שמתחזקת בצניעותה מקרבת יותר ויותר את הגאולה!!!!
מרן המשגיח רבי יחזקאל לוונישטיין זצ"ל היה מספר שבקלם שבליטא היו שני רחובות אחד לגברים ואחד לנשים. וגם היום בירושלים ובבית שמש יש שני דרכים, הצנועות-והפרוצות.

כבר היה הרבה אנשים שרצו לעקור את יסודי תורותינו הקדושה, אתם לא הראשונים, מי אתם שתשפטו אותם, הצניעות שלהם בקדושה וטהרה ומעל כל קיום המצות שלכם. ובס"ד יקוים אצל הצנועות, וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, אמן כן יהי רצון.

תגובה 1:

  1. כאשר בת ישראל מקפידה על גדרי הצניעות והקדושה הרי שבזה היא נותנת קץ וסוף לגלותם של ישראל, ואם כן, מפתחות הגאולה נתונות בידינו. בדורות הקודמים,כולם ידעו - אם יש צרות וגזרות על עם ישראל – תחילה יש לבדוק את הצניעות. כי הצניעות היא זאת שקובעת את נוכחות השכינה איתנו - "וראה בך ערוות דבר ושב מאחריך" - כשיש חוסר צניעות - הקב"ה עוזב אותנו וכל שמירתן של ישראל תלויה כשיש השראת שכינה ואין לנו שומר גדול כמו בזמן שהשכינה מסוככת עלינו כאמא על בניה ומצילה מפני הפורענויות. וכמו כן כתוב "ואבדיל אתכם מן העמים להיות לי" - רש"י פירש - אם אתם מובדלים מן העמים - אתם לי, אבל אם אתם כמוהם - אתם של הגויים. וידוע שההבדל הגדול שבולט בן ישראל לאומות העולם זה הצניעות.

    אחרי מאה ועשרים יבואו לאישה ויגידו לה "את, הרגת ככה וככה אנשים. ואת, גרמת לתאונת דרכים ביום פלוני. ואת, גרמת לכך ולכך ולכך" ואז, תבוא האישה לפני רבונו של עולם ותגיד "אני??? שכל חיי לא פגעתי באיש, אלי מייחסים את העברות האלו?"... ואז יבואו ויראו לה שביום פלוני בשעה פלונית הלכה ברחוב והחטיאה את בחורי ישראל, וביום אלמוני דיברה בחוסר צניעות וכד', וכך יזכירו לה כל חטאיה בקדושה וצניעות שבעוונות אלו היא גרמה לאסונות רבים ועל כן תיתן כעת את הדין.

    אם כן, עלינו בנות ישראל להבין שכששומעות אנו על אסונות בעם ישראל - חיילים שנספו ונהרגו ע"י מחבלים, תאונות דרכים, עניות, יתומים ואלמנות ועוד כהנה וכהנה רח"ל תכף ומיד על כל בת ישראל כשרה לבדוק את עצמה אם יש לה חלק בפורענות הזאת , אם חטאה או החטיאה, שהרי נאמר "חרב נוקמת נקם ברית" ואמרו רז"ל:

    אין אנדרלמוסיה ופורענות באה לעולם אלא כשיש תערובת אנשים ונשים כלומר, פירצה בגדרי הצניעות. יש לנו עוד לראות כמה חביבה וחשובה שמירת הקדושה כדי להגן על כלל ישראל - אומרים חז"ל "הים ראה וינוס" - מה ראה? ראה ארונו של יוסף שנאמר בו "וינוס ויצא החוצה", כלומר ראה הים את זכות עמידתו בניסיון של יוסף הצדיק (הניסיון שאשת פוטיפר ניסתה לפתותו לקיים עימה עבירה רח"ל) ובזה נקרע הים לבני ישראל. הרי עוד רמז שגאולתן של ישראל תלויה בעמידה איתנה ובשמירה קפדנית על גדרי הקדושה והצניעות ושרק בזכות ששמר יוסף על קדושתו זכו ישראל לקריעת ים סוף.

    ועלינו לדעת...

    אישה המוסרת נפשה לצניעות - עושה רעש ושמחה גדולה בשמים וככל שקשה קיום המצווה על האדם – כך גדול שכרו. ומה רב שכרה של אישה המייצגת עצמה כבנות ישראל הכשרות בנות שרה ורבקה רחל ולאה בגאווה ועוז ובאמיצות שלא סרה מדרך האמהות הקדושות. אישה צנועה עושה נחת רוח לפני ה' יתברך ומלאכי השרת באים לפניו ואומרים לו "ראה איזה בריה נפלאה יש לך בעולמך".

    ולעומת זאת כמה אסונות ומחלות קשות מביאה אותה אישה ההולכת בפריצות ומחטיאה בחורי ישראל, גדול עוונה מנשוא ורב הוא עד מאד וגרועה היא יותר מן המחבלים כי המחבל הורג את הגוף, והיא הורגת את הנפש. כמה צער היא גורמת לה' יתברך וכמה מרחיקה את השכינה מהמחנה...

    על כן, אחיות יקרות, התבוננה עמוקות, עליכן לזכור תמיד שעלינו מוטלת האחריות הכבידה הזו ואין נחת רוח גדולה לקב"ה יותר מזו שאנו מקיימות את רצונו והולכות ומתנהגות בצניעות.ויהי רצון שנזכה כולנו לעשות רצוננו כרצונו ונזכה לשמח את בורא העולם ולהתחזק בצניעות ובקדושה ובכך נזכה לביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.