רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 באוגוסט 2013

לא קונים ממזרוחניקים - האם מוצדק?

אני מבין את הכעס, אין ספק שקרה משהו חמור הציבור הוכה קשות, ולא רק החרדים מפני שקיצוץ קיצבאות הילדים קוצץ מכולם שזה כולל מזרוחניקים, והשאלה היא האם הם אוהבים את הגזירות האלו, או שמא גם הם אינם אוהבים זאת וכועסים על מי שנתן יד לכך?

בעיני, הציבור המזרוחניקי רומה על ידי ראשיו, לא אמרו להם אז מה הם מתווכנים לעשות, איש לא חלם כי נפתלי בנט הולך לעשות יד אחת עם יאיר לפיד, ולכן קשה לבא בטענות לציבור ואיני יודע אם מותר להענישו

מתי כן, אם היו נערכות שוב בחירות ושוב מצביעים עבור נפתלי בנט למרות המדיניות הזו שלו אז אפשר לבא בטענות לציבור המזרחניקי, אבל כשלא ידעו ונפתלי בנט ואנשיו סובבו הם אלו שרימו בכחש קיבלו קולות בדרך לא דרך, אני לא הייתי מעניש את כלל הציבור

יהיו שיאמרו כי עושים זאת מפני שרק זאת תרתיע שוב מלהצביע עבור נפתלי בנט. אבל זה אולי יהיה נכון בערב הבחירות לא עכשיו

אני בעד הרתעה ובעד כל צעד שיבטיח שבעתיד זה לא יקרה. אבל להעניש מענישים את מי שאשם במה שקורה ולא את מי שרימו אותו, מפני שאם נעשה כך, אז צריך להעניש את הציבור החרדי בכל כך הרבה דברים בשל מעשיהם הרעים של ליצמן וגפני, ולא שמענו שמי יטען כך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.