רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 באוגוסט 2013

ידיעות - בקצרה

הקרבות בדרך לבחירות! בית שמש - לאחר שבנט הכריז מלחמה על אבוטבול, יו"ר הבית היהודי בבי"ש בראיון: עמדתו לא משקפת את עמדתינו, אבוטובול היה ראש עיר מצוין וסייע רבות לציונות הדתית. משה בואורון נציג ש"ס בכפר יונה: דרעי לא נענה לבקשת רב השכונה הרב יוסף הללויה שהוא גם גיסו של אלי ישי להביא נציגים מטעמו, וזרק אותי ונציג נוסף מש"ס ללא הסבר משכנע, יצאנו ברשימה חדשה נגד ש"ס. נציג דגל ברשימת הליכוד. ר"ע חדרה חיים אביטן בראיון: נציג דגל נורדמן שובץ במקום מכובד ברשימת הליכוד, יש שיתוף פעולה מצוין. מני גירא: מתיחות בין אגודה לדגל על המוסכמות. ישיבת מו"מ בירושלים. קרע בחיפה. הפריימריז בבית-שמש

*************
השר נפתלי בנט, המכהן כשר התפוצות וירושלים, הכריז על פתיחתה של רחבת תפילה חדשה עבור נשות הכותל במסגרת פשרה בינן לבין הקהילה החרדית בנושא התפילה בכותל המערבי.
הרחבה, שתיקרא "עזרת ישראל", תוקם באזור "קשת רובינסון" ותהווה את המשך הכותל ותהיה מעורבת לגברים ולנשים. ארגון נשות הכותל צפוי לקיים מסיבת עיתונאים ולהגיב על הנושא.

*************
משה ליאון בראיון ראשון תקשורת אצל מימרן בקול ברמה;
לא הייתי מעורב בחוק הגיוס אך סיעתי למפלגות החרדיות במו״מ הקואליציוני. מאשימים אותי שאני איש של דרעי א, אינני מתנער מכך, ב, גם ברקת ניהל מו״מ עם דרעי. אפעל לבחירת רב ציוני דתי בירושלים בהדברות, אני מועמד הליכוד. ולשאלה למה נתנייהו לא מצהיר על תמיכה בך השיב תשאלו אותו,
משה ליאון בקול ברמה; סייעתי למפלגות החרדיות במו"מ הקואליציוני. מאשימים אותי שאני איש של דרעי, אינני מתנער מכך אבל גם ברקת ניהל מו"מ עם דרעי. אפעל לבחירת רב ציוני דתי בירושלים בהידברות.


*************
 "הקיצוץ בתקציב הישיבות פוגע גם בישיבות של הבית היהודי", כך הרב שלמה אבינר ר"י 'עטרת כהנים' בראיון לחשיפות, ומוסיף: קיצצנו דרסטית בהוצאות ופיטרנו עובדים בשל הקיצוץ, אך מסרב להאשים את הבית היהודי.
דרעי בפייסבוק:מחזק את רה"מ על דבריו בגנות הטבח בסוריה.בנושאי מצפון אנושי אין קואליציה ואופוזיציה כולנו אומרים בקול 'לא לרצח חפים מפשע'

*************
משה בואורון נציג ש"ס בכפר יונה: דרעי לא נענה לבקשת רב השכונה הרב יוסף הללויה שהוא גם גיסו של אלי ישי להביא נציגים מטעמו, וזרק אותי ונציג נוסף מש"ס ללא הסבר משכנע, יצאנו ברשימה חדשה נגד ש"ס. אריה דרעי ממשיך נגד דעתם של גדולי הדור בכל עיר ועיר וממשיך לנקום ולינטור באנשי הרב אלי ישי, ״עד מתי רשעים יעלוזו״


*************
 קופת העיר בני ברק עורכת מבצע "ברית קודש" לבדיקת הידור מצווה.
ברחבי הערים יוצבו דוכנים ובהם מניין ת"ח אשר יבדקו את מילתך. חשוב לציין כי גדולי דורנו הביעו את דעתם כי על כואו"א להדר במצווה יחודית זו אשר מבדלת אותנו משאר גויי הארץ.
תרמו כמניין 'ערלה' כדי להינצל מדינא דגהינם
ועד הרבנים יוצא במבצע מיוחד. שלח תמונה והרבנים יקבעו אם אתה מהול בהידור

 *************
נחום ברנע בידיעות: "ברקת מאשים את ליאון בכך שחתם על ההסכם הקואליציוני ושלח את החרדים לאופוזיציה. הוא אשם בצרתם".
ברנע על הבחירות בי-ם: החרדים בחרדה. הגירוש לאופוזיציה פגע בכיס ובגאווה, זה לא הזמן לאבד גם בירושלים. הם יודעים שלברקת יש יתרון גדול במגזרים אחרים. לפחות חלקם יעדיפו בטוח.
ברנע ב'ידיעות'; קרב ניטש בין אנשי הרב שטיינמן לאנשי הרב אוירבך, לא סביר שיאחדו הצבעתם.  כאשר שני מועמדים לא חרדים מנהלים מלחמה על ראשות עיריית ירושלים, כוח המיקוח של החרדים עולה.
ברנע: שני המועמדים נשבעו לי שהם לא מתכוונים למכור את העיר לחרדים. בירושלים קל להבטיח. קשה לקיים.

2 תגובות:

  1. התמונה של הרבנים, אמש בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, ע"י רדיו קול חי בגבעת שמואל.

    השבמחק
    תשובות
    1. האירוע התקיים במסעדה היוקרתית החדשה "יואליס" בהשגחתו המהודרת של הגרמי"ל לנדא, ברחוב בן גוריון 11 בגבעת שמואל,
      האירוע ציין את פתיחת השנה ה"טוב" - 17 של רדיו קול חי.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.