רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם - אוסף ידיעות

בעיתון הסאטמרי דער בלאט חושף היום הכתב יוסף לייב יעקב בראיון אחד
מגבאי האדמור הדברי יואל מסאטמר זצל בשם מנדל גרינברג שבשנת תשי"ח
תכננו גורמים במדינת ישראל בתגובה להפגנות ענק שהתקיימו בארה"ב נגד
מדינת ישראל לחסל את האדמור ע"י סוכן שהתחזה לחרדי שחדר למעונו אך הדבר
כשברשותו אקדח בחקירתו סיפר ע"כ שתכנן לחסל את האדמור הסיפור הושתק בשעתו
לבקשת ראשי החסידות וכאמור נחשף היום לראשונה ע"י גבאי שנכח במקום

שוויץ: ראש ישיבת מיר הגאון לייזר יהודה פינקל ואיש החסד חיים יצחק כהן הגיעו היום לנפוש במלון במלאויה בו שוהים האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א  עם קבוצה מחסידיו, הרה"צ שמואל שמלעקא רוזנבוים מנדבורנה, הנגיד דן גרטלר והנגיד רבי יעקב דרייפוס, לב לבייב ועוד.

העתבק; אשר דהאן רוצחו של הבבא אלעזר מובל כעת לבית החולים אסף הרופא במצב בינוני עד קשה בעיקבות דקירות בכל חלקי גופו צ.א.פ חל על המקרה הנ״ל בשב״ס לא רצו להגיב על הידיעה הנ״ל

ידיעות ירושלים: בכיר בסיעת 'יהדות התורה' בעיריית ירושלים התמודד במכרז להקמת מרכז תעסוקה יחד עם ארגון שהוא עומד בראשותו, כשראה שהולך להפסיד, פנה לגר"ש אויערבך להלשין שיש אנשים שמקדמים כאלו תוכניות.

ישי כהן בכיכר; גורמים בש"ס על הדחת אלי שמחיוף מעיריית ירושלים: "דרעי גורם לנזק בלתי הפיך לרשימה. אין לזה הסבר אחר מלבד נקמנות אישית או דיקטטורה נוסח יאיר לפיד". חשיפה: נתי לסרי צפוי לקבל את המקום השני.

ידיעות ירושלים: בכיר בסיעת 'יהדות התורה' בעיריית ירושלים התמודד במכרז להקמת מרכז תעסוקה יחד עם ארגון שהוא עומד בראשותו, כשראה שהולך להפסיד, פנה לגר"ש אויערבך להלשין שיש אנשים שמקדמים כאלו תוכניות.

הליכוד הורה למשה ליאון, שמתמודד לראשות העיר ירושלים, להסיר את סמל הליכוד ביתנו מהמודעות שלו. כך מדווח העיתון "ישראל היום". בשבוע האחרון הוצבו המודעות בשלטי חוצות ומנכ"ל הליכוד, גדי אריאלי, ביקש מליאון להסיר את הלוגו של הרשימה המאוחדת. אריאלי הסביר כי מאחר שליאון אינו מועמד התנועה, הוא משתמש בסמלה שלא כדין.ליאון נהנה מתמיכתו של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ושל יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, כמו גם מתמיכת עסקני הסניף של הליכוד בירושלים, אבל לא מתמיכתו של נתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.