רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

אבל אשמים אנחנו...

מאת ישראל אהרן קלצקין

 (רשימה זו הופיעה ב'קוקר' ונתבקשנו על ידי הכותב לפרסם אצלנו)

עומדים אנו בימים אלו בפני מערכה של רשעי ישראל באיצטלא חרדית, מול עם ישראל ומאוריו.
קומץ קיצונים המכונים סיקריקים (שמם מגיע להם בצדק, כך נהגו הסיקריקים בזמן החורבן כאשר ביקשו לדקור את ריב״ז), מגנים ומשמיצים ומלעיזים נגד מאורי ישראל באופן חזיתי בלי כפפות.
מה קורה כאן ואיך הגיעו לידי חוצפא יסגי באופן כה בוטה ?
ובכן: אשמים אנחנו במידת מה.
אשמים אנחנו: כאשר אותם סיקריקים פירסמו על מרן הדברי יואל מסאטמר זצ״ל את הפאשקוויל הידוע ׳רבינו סר מן הדרך׳ ועברנו הלאה לסדר היום.
אשמים אנחנו: כאשר רשעים אלו פרסמו כתבי פלסתר כנגד מרן הגרא״מ שך בכמה נושאים ולא הגבנו
אשמים אנחנו: כאשר חוליגנים אלו שפכו את דמו של הגר״מ בראנסדורפער על שהעיז למול ילדי ישראל בבתי כנסת שלפי השקפתם אסורה הכניסה לשם, עד שנדם לבו, וליוינוהו ושתקנו.
אשמים אנחנו: כאשר טמאים הללו שפכו את דמו של הגר״מ הלברשטאם טיפין טיפין בכל הליכותיו בקודש עד אשר לבו לא עמד לו, ואנו מן הצד התבוננו ולא נקטנו מאומה.
אשמים אנחנו: כאשר אותם מצורעים טרטרו ופגעו במרן הגרי״ש אלישיב ואנחנו החרשנו
אשמים אנחנו: כאשר עד היום אותם נחשים ארסיים פוגעים במרן הגראי״ל שטיינמן בכל הזדמנות, ועינינו ראות ואין תגובה.
אשמים אנחנו: כאשר מוכי שחין אלו נטפלו לקהילה קדושה קהל עדת ירושלים והשמיצוה ואת ראשה זה כמה שנים, וישבנו בחיבוק ידים.
אשמים אנחנו: כאשר זבים ומנוגעים אלו השמיצו וביזו את הכהן הגדול הגה״צ אדמו״ר מתו״א כביכול בענין קברים במירון, ומילאנו פינו מים.
אשמים אנחנו: על עוד רשימה ארוכה מני ים של פגיעה באנשים חפים, פרטיים וציבוריים מכל הגוונים והחוגים, על נזקים חמורים וחילול ה׳ שגרמו ללא הרף, וכולם מחשים ושותקים
וכנסת ישראל מצווחת ואומרת: מדשתקי רבנן ש״מ ניחא להו.
אמנם הפעם יותר מתמיד, נראה שלא רק עברו כל גבול, לא קברים לא איסורים, כי אם רשעות בעלמא ללא שום סיבה הגיונית, אלא שהפעם נלחמים אלו באלו מתוכם והבאשה עולה עד לב השמים, ופירוד בין רשעים הנאה להם והנאה לעולם.
זאת ועוד: סוף סוף יצא המרצע מן השק, ונתברר לעין כל (את הידוע לנו מזמן) כי סטרא אתרא כולל העומד בראשה עומדים מאחורי כל מזימות הרשע הנ״ל,  והעובדא כי גאב״ד בריסק הסמיכו בשעתו לענין אחד אינה נותנת גושפנקא לדרוך על כל היהדות החרדית לאורך ימים.
ומישהו ידוע נוסף עומד כפוף לכל גחמה שלהם תמורת הכבוד המפוקפק של ׳נשיא׳ הארגון.
אכן הגיע הזמן שנכיר את האמת ונתחיל להתייחס אליהם כאל מצורעים ומשוגעים לכל דבר, אך לא נסתפק בהינד ראש כי אם במעשים פיזיים, כגון: בכל מפגש עם אחד מהם ומראשיהם להטיח בפניו את האמת בפרצופו ללא מורא, וכדו׳
(במאמר המוסגר: הרי יונקים הם את כספם מאיתנו, הרוכשים את מוצריהם וכשרותם, ובכל נגיסה במאכל הנושא את הכשרם, נוגסים אנו במאורי ישראל, ובכספנו אנו ממנים את פעילותם הנלוזה)
הנה מתקרבים ימי הדין ובהם נבקש ונתפלל ׳וכל הרשעה כולה כעשן תכלה׳ ונכוון על ה׳סיקריקים׳ וראשיהם. ובאותה נשימה נאמר על ממשלת הרשעה ׳כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ׳.
תכלה שנה וקללותיה
תחל שנה וברכותיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.