רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

הרב ווייס בפני בחורי ישיבות הזהיר בתקיפות: הפגיעות בחיילים ושוטרים הינו התנהגות שאינו מתאים לבני תורה

מאת עדה'ניק

הסתייגות ראשונית ברורה ונחרצת נגד קמפיין הפגיעה בחיילים ושוטרים נשמע השבוע מפיו של מרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א בעת דיבר בפני אלפי תלמידי הישיבות העומדים בחזית מול הניסיון לעקור אותם מאהלי הישיבות ולגייסם למסלולי הצבא השונים.
הגאב"ד הסתייג בפה מלא מהקמפיין והפגיעה בשוטרים וכל השתוללות ברחובות, ואמר שאין זה מתאים לבני הישיבות התנהגות מחפירה כזאת, עלינו לקדש שם שמים בכל אורחותינו.
הדברים נאמרו בכנס חירום לבני הישיבות שנערך באולמי "בית ישראל" שבשכונת עזרת-תורה בירושלים, ועם סיום דבריו שנשא הגאב"ד בפני בני הישיבות, הרים את קולו ואמר בקול ברור ותקיף הדברים הבאים (בתרגום חופשי ללשה"ק):
"מבקשים, כאשר מתפזרים מכאן, שלא להשתולל ברחובות, לא יוצא מזה שום טובה לשום אחד. שילכו כל אחד לדרכו בשלום ובשלווה, לא להשתולל ברחובות, ולא לפגוע במשטרה, זה לא מתאים עבורנו. התנהגות כזאת לא מתאימה עבורנו, זה אולי מתאים להם אבל לא עבורנו. אנשים שלנו לא מתנהגים כך, ברחוב צריכים ללכת ולקדש שם שמים, ללכת הביתה מתוך שלום ושלוה, וכך יהיה לכם כל טוב ברכה והצלחה".
יצוין, שהדברים נאמרו יום אחרי שראשי הפיקוד של משטרת ירושלים באו לביתו של הגאב"ד בשכונת גבעת משה בירושלים, והביעו את דאגתם מפני התקצנות השיח בשכונות החרדיות ברחבי הארץ בכלל ובירושלים בפרט, ובמיוחד נוכח הקמפיין האגרסיבי של החרד"קים, כאשר חיילים ושוטרים הותקפו בשכונות חרדיות, וההתנפלות הברברית נגד הבחור הבעל-תשובה שבא לביקור חיזוק אצל קרוב משפחה בתוך שוק מאה-שערים ונחלץ אחרי מבצע מורכב וטעון מאוד ע"י כוח משטרתי גדול.

2 תגובות:

  1. חז"ל אומרים: “רבי יוסי בן אלישע אומר” אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק “בדייני ישראל” שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל “דייני ישראל


    כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ
    מכתב גלוי לכבוד רע-בני ומנהיגי "העדה הרעה הזאת"
    אם אתם חושבים שבגזירות שמד של רשעיות הציונים, והעדה החרדית בגיבוי עסקנים מעדה הרעה יצליחו למנוע אפילו יהודי אחד, או יהודיה אחת, או ילדה אחת, מללבוש כמו שלבשו אמותינו, טעות גדולה היא זאת.
    עברנו את פרעה 210 שנים ולא שינינו שמותינו לבושינו ולשונינו.
    עברנו את נבוכדנצר 70 שנה.
    וגם עברנו את אנטיוכוס ומלכות יון.
    וגם את מלכות רומא עברנו והמשכנו להיות יהודים.
    עברנו, והמשכנו להיות יהודים חרדים "המכונים היום "טאליבאנים" ע"י "כת העדה החרדית" נעבור גם את "כת העדה החרדית" עם הבריונים שלהם אפ' עם דבידביץ ואורי סופר וחתניו...

    הרדיפה הזאת דומה בדיוק לרדיפת שונאי הדת ימ"ש שאם הי' נדמה להם עוולה אצל בעל זקן ופאות היו מאשימים את כל בעלי הזקנים ופאות. וכן המכתב של הרה"ג ר''מ ברנדסדורפר שליט"א ל"העדה הרעה הזאת" נכתב בדברים מדי מדומים רק בכדי לגרות יותר את האש נגד הצניעות ר"ל

    כן נעבור את גם את שלטונות הציונים, ביחד עם העדה החרדית מירושלים, וגם את העסקנים והשופטנים, ואנחנו בשם ה' נעשה ונצליח, שהרי צניעות היא מעל הכל. נראה לי שכולכם מקנאים בהן, אחרת אני לא מבין את גודל הפרסום נגדם.
    אפילו פרעה הרשע, לא גזר אלא על הזכרים, ואתם גוזרים גם על הנשים, אבל משום שבס"ד נשותינו תוכם כברם, הכי צנועות מכל העולם, הם ימשיכו ללבוש כמו שלבשו אמותינו ואמות אמותינו מדור דור בלי שום שינוי (ליתר פירוט והבהרה: לבוש יהודי 'טאליבאני' לחלוטין) ויאבדו הם ואלף כיוצא בהם. נגמר עולם הגאווה והשקר ! גאולה התחילה ! אורו של משיח נמצא! משיח בדרך לתת פקודות לניהול העולם, וכל מי שמתחזקת בצניעותה מקרבת יותר ויותר את הגאולה!!!!

    מרן המשגיח רבי יחזקאל לוונישטיין זצ"ל היה מספר שבקלם שבליטא היו שני רחובות אחד לגברים ואחד לנשים. וגם היוםבבני ברק בירושלים ובבית שמש יש שני דרכים, הצנועות-והפרוצות.

    כבר היה הרבה אנשים שרצו לעקור את יסודי תורותינו הקדושה, אתם לא הראשונים, מי אתם שתשפטו אותם, הצניעות שלהם בקדושה וטהרה ומעל כל קיום המצות שלכם. ובס"ד יקוים אצל הצנועות, וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, אמן כן יהי רצון.

    ה' יתברך מכה לנו במיתת ילדים קטנים לאחרונה, ועוד איומים מאיומים שונים, שובו בנים שובבים, שובו.. למה זה כך?
    משום... "רבי יוסי בן אלישע אומר אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק "בדייני ישראל" שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל "דייני ישראל"

    השבמחק
  2. מפיו של מרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א בעת דיבר בפני אלפי תלמידי הישיבות, הרים את קולו ואמר בקול ברור ותקיף הדברים הבאים : הפגיעות בחיילים ושוטרים הינו התנהגות שאינו מתאים לבני תורה. והמשיך וז"ל, אנחנו "מבקשים, כאשר מתפזרים מכאן, שלא להשתולל ברחובות, לא יוצא מזה שום טובה לשום אחד. שילכו כל אחד לדרכו בשלום ובשלווה, לא להשתולל ברחובות, ולא לפגוע במשטרה, זה לא מתאים עבורנו. התנהגות כזאת לא מתאימה עבורנו, זה אולי מתאים להם אבל לא עבורנו. אנשים שלנו לא מתנהגים כך, ברחוב צריכים ללכת ולקדש שם שמים, ללכת הביתה מתוך שלום ושלוה, וכך יהיה לכם כל טוב ברכה והצלחה".

    אבל כשרבני הבד"ץ של העדה הרעה הזאת שלחו את הסיקריקים והבריונים שלהם להפגין בצורה של נואפים ממש בריש גלותה, ל השתולל לגנות ברבים, לבזות, ולפגוע בנשי הצנועות הלובשות שאל כמנהג ירושלים, לבזותם ומשפחתם, בחוצות ירושלים, אז שתק מרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א, וכשבוא אליו מיקירי ירושלים לבקש ממנו שיאמר מילה או שתיים כדי שיפסיקו הבריונים שלו (של העדה) לעשות חילול השם בצניעות האמתי של דורי דורות, אז אמר "האם אני אחראי לכל אחד שמשתולל בחוצות בירושלים"? וזה היה אחרי שכל הבית דין של בד"ץ 51 רבנים חתמו על ההיתר לבזותן רק בגלל שהם מקפדים להתלבש כמנהגי ירושלים.

    איזה בושה וחוצפה ממרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א, כשהמשטרה בקשו ממנו שהוא יבקש מהבריונים שלו שלא ישתוללו בחוצות ירושלים, כדי לחזק כבודן של פורקי עול, מחללי שבת, אוכלי נבלות וטרפות ביום הכיפורים בפרהסיא, אז הוא מכנס את כולם ומוחה בהם, ומבקש מהם בכל לשון של בקשה שלא להשתולל ברחובות, ולא לפגוע במשטרה וכו', אבל כשהוא והרבנים שלו שלחו את הבריונים והסקרקים והרשעים של הבד"ץ, לבזות משפחות נשי הצנועות הלובשות שאל, המקרבות את הגאולה שלמה, אז שתק ולא אמר להם להפסיק לחלל שם שמים בחוצות ירושלים ובית שמש.

    חז"ל אומרים: “רבי יוסי בן אלישע אומר” אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק “בדייני ישראל” שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל “דייני ישראל

    דהיינו-גם דייני “העדה הרעה הבד”ץ” השונאים אותנו ושונאים הצניעות האמיתי של מנהג ירושלים, הם הם שהבריונים והסיקריקים שלהם הפגינו בשלוחתם ובשמם נגד נשי הצנועות הלובשות “שאל” כמנהג ירושלם המקרבות הגאולה.

    עכשיו הקב”ה יתחיל לשלם להם מה שמגיע להם, לא לדאוג, עוד יבוא יומם, לכל כלב יש יומו!!!! ככתוב וכל הרשעה כלה כעשן תכלה, שהשלטן בידך וגבורה בימינך, והם שחיללו שם שמים ברבים ועוד לא עושים תשובה, הקב”ה מתחיל עכשיו להענישם כמו שיעשה לכל העמלקים הרשעים וערב רב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.