רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

אחד מראשי החברה קדישא בירושלים אומר "אתרא קדישא חפרו קברים בהר הזיתים" רח"ל

מאת עדה'ניק

זעזוע והלם נורא בירושלים כאשר נודע בשב"ק האחרונה את אשר גילה אחד מראשי ומנהלי חברה קדישא הראשית והכללית בירושלים, מהפשע המחריד והמזעזע שארגון אתרא קדישא העיזו לחפור בקברי קדושים וטהורים בהר הזיתים, רחמנא ליצלן.

הנ"ל סיפר כי לפני שש-שבע שנים ביצעו הנהלת חברא קדישא הראשית והכללית פרושים שבהנהלת ר' אלעזר גלבשטיין עבודות שיקום למציבות ישנות בהר הזיתים, והנה לפתע הופיעו במקום פורעי אתרא קדישא בראשות הבריון פנחס פרידמן ודרשו מהם מייד להפסיק את העבודות, ובמקום התפתחה מהומה רבתי.

הנ"ל ממשיך ומספר לאחר כל המהומה ירדתי למטה לחלקת הספרדים וראיתי ארגז בו מונחות עצמות בבזיון, וכאשר ניגשתי לראש החברה קדישא הספרדית ושאלתי אותו בתמיהה כיצד הם מרשים להניח כך עצמות בבזיון נורא, ענה לי אנחנו שילמנו לאתרא קדישא 20 אלף דולר בעד העבודות ואנחנו לא מתערבים במה שהם עושים, ואנחנו גם לא יודעים כלום מה הם עושים.

היהדות החרדית בארה"ק מזועזעת למשמע הנבלה אשר אנשי ארגון הפשע אתרא קדישא העיזו להניף את גרזניהם על מקום מנוחת אבותינו בהר הזיתים, וקברות רבותינו האור החיים הק' והפרי חדש ורבני ירושלים עומדים בסכנה מחופרי הקברים המתעטפים באיצטלא דקנאות.

תגובה 1:

  1. לכבוד ר' חיים האם אתה רומז שהם לקחו עצמות מהר הזיתים לבית שמש ו"שתלו אותם" שם? אם כן למה לגנוב עצמות יהודים? אפשר גם לקחת עצמות של גוי? ואם אתה לא רומז כך מה פשר הזוועה? שום דבר לא מתחבר לי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.