רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 באוגוסט 2013

'חכם' שלום כהן מנסה לחזור בתשובה ולפייס את נפתלי בנט על שאמר על הכיפות הסרוגות שהם עמלק - מפחד שהקמפיין בבחירות הקרובות לעיריות יהיה 'עמלק' תצביע ש"ס

מאת ש"סניק

הוא לא עושה צעדים כאלו מעצמו, מצידו הוא היה ממשיך לכנות את חובשי הכיפות הסרוגות עמלק, אבל הוא מבין כי אנו לקראת בחירות לעיריות ורוב מצביעי ש"ס במיוחד בעיריות ומחוץ לשכונות החרדיות הם חובשי כיפות סרוגות, והבהירו לו כי אם לא יעשה מיד משהו לתיקון, הדתיים לאומיים ינצלו את דבריו להסית את המצביעים לומר להם כי הם עמלק, עד כדי שיש מי שהכין קמפיין ששמו 'עמלק תצביע ש"ס' זה ירחיק רבים מלהצביע לש"ס

לכן היום הוא נשא דברים בבית הרב עובדיה יוסף וניסה קצת לתקן אמר: "מרן הזכיר לנו את אותו תינוק שנשבה ונהיה שר גדול, בסוף חזר בתשובה עד הסוף"

וכאן המשיך: "בזה אני קורא לשר הדתות שקוראים לו בנט. בנט - מי שיעשה חשבון זה בגימטריה 'זדים'' "אני מבקש ממך בנט, אתה שר הדתות, הקב"ה זיכה אותך שעכשיו יש לך רבנים ראשיים מהיהדות החרדית, זיכה אותך שאתה תמשיך איתם".
"אני רוצה להגיד לך, אומנם הגימטריה שלך זה זדים, אבל תדע לך שיש עוד גימטריה אחת, גימטריה 'אני', תהיה אני לדודי ודודי לי, תחזור בתשובה, אני מבקש ממך תחזור בתשובה".
"תזכה באלול הזה לצאת נגד כל המשוגעים, נגד כל הרשעים, ותחזור בתשובה, אתה והסגן שלך, ובעז"ה אם אתה תחזור בתשובה אז גם הלפיד יחזור בתשובה, וגם הביבי שנקרא ביבי שאני לא יודע מה-הוא הביבי הזה, שכולם יחזרו בתשובה".
"תדע לך, תדע לך - כל אלה שלא אומרים את המילים האלה - זה מפני ששונאים אותך, אם אני אומר לך את הדברים האלה זה מפני שאני אוהב אותך, אם הקב"ה אוהב אותך - גם אני אוהב אותך, אבל בתנאי שתחזור בתשובה".

האם מילים יספיקו בשביל לפייס את חובשי הכיפות הסרוגות, ימים ידברו!

4 תגובות:

  1. גדלנו על כיבוד תלמידי חכמים
    גדלנו עם השנים, וראינו שיש מהם לא מעט כסילים צרי עין ופרימיטיבים
    מצאנו שיש מהם המונעים מתאוות בצע ושררה
    אנשים קטנים

    השבמחק
  2. שלום כהן = 451 = ישמעאל = הפוסל במומו פוסל

    השבמחק
  3. הרב שלום כהן בגימטריה ישמעאל

    השבמחק
  4. וואוו עוד יותר פרימטיבי מרבבודיה.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.