רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

לא מתייאשים מהספין? ישראל היום; אורי לופוליאנסקי השאיר אתמול במסיבת עיתונאים מסך ערפל סביב כוונותיו להתמודד לתפקיד ראש עיריית ירושלים. במגזר החרדי יש רבים שבטוחים כי לופוליאנסקי נהנה מההמולה.

נסגרה הרשימה של יהדות התורה בגבעת זאב. הראשון רפאל מזרחי, השני שלמה בריזל חסידות קרלין, השלישי חיים וינגרטן ראש אגף המבצעים בזקא, הרביעי נחום גליס בנו של ישראל גליס.

בכרמיאל יצאה לדרך רשימת 'יחד' בה מתמודדים במשותף חברי מועצת העיר פנחס סירוקה מיהדוה"ת, אורי מלכה מש"ס ויאיר שטרן נציג הדת"לים. הבית היהודי ירוץ בנפרד.

צביקה כהן הודיע לדרעי "לא אתמודד לראשות אלעד". כהן: "ההחלטה סופית". פרשנות: סיכויו של ישראל פרוש לכבוש את הראשות גוברים.

יצחק פרידמן, תושב אלעד, בראיון סוער בחשיפות: אני קורא לדרעי בוא לכיכר העיר עם קופסת הגרלה ותבצע הגרלה בין 62 המועמדים שאתה חושב להצניח לנו. שנדע מי הולך להפסיד את העיר דרעי תתעשת, אתה מפסיד את כל הארץ. הפעם לא נוותר. הפעם אנחנו התושבים נקבע מי ינהל אותנו!

ח"כ מר יעקב ליצמן הגיע הבוקר לסיור פתיחת שנה"ל במוסדות החינוך באשדוד. כן התברך אצל האד' מפיטסבורג, טאלנא-אשדוד, רבי יקותיאל אבוחצירא ורבי רפאל אבוחצירא.

סגן השר וורצמן בקול חי: נפעל שתקציב הישיבות יגדל. לא מקובל עלינו הקיצוץ. סירב להציב תאריך יעד להגדלת התקציב ונמנע מלהתייחס לטענות כי לפיד מתעקש לחסל את עולם התורה.

ערוץ 7; בנט בסמס לחבריו לסיעה: "חבריי היקרים בסיעה: עדכון על הישיבות - אני מטפל בעניין באופן אישי, והאחריות הבלעדית עליי לעמוד בהתחייבות. יש התקדמות משמעותית וברגע שהעניין ייסגר אעדכן אתכם".

הפתעת בתולדות אהרון. קו החשיפות; בדינר אמש, התייחס האד' לסערה בתוך העדה, חיזק את הביד"צ וגיבה את הראב"ד.

הרב אלחנן טולידנו על פגישת הגרש"מ עמאר עם מרן הגר"ע יוסף; "האתרים משקרים. אני לא מבין מה האינטרס שלהם לגרום לסכסוך בים החצרות".
בין 6 ל-8 ימים. קו החשיפות; מעצר 4 החשודים בפרשת 'שובו בנים' הוארך בפעם השלישית. האם יצליחו להגיע לאומן?

כעת ביקור של כמה מבכירי אתרא קדישא באומאן עומדים על כל בעיות הקברים ותיקונם לקראת ראש השנה הבעל"ט. ובימים הקרובים יחל בעז"ה קבורת כל העפר הק' שנאסף כל השנה ע"י נציגיהם ממקום חילולם ה"י

סוער באלעד! חבר המועצה מ'דגל' ברדוגו בראיון סוער לבח"ח: קורא לראשי ש"ס תפסיקו להפריח ספינים ותפסיקו לסכסך את הציבור האשכנזי שיודע להסתדר יפה, הפכתם את המועמדות לראשות העיר ללעג וקלס! לא נאכסן פליטים!

ליברמן פותח פה על ניר ברקת בגל"צ; מחירי הארנונה בירושלים הם כמו במנהטן, השירות- כמו בדמשק.

בית משפט השלום בירושלים האריך עד ל-3.9.13 את מעצרו של נתן ברלנד החשוד בהלבנת הון ומרמה במסגרת עמותת 'שובו בנים'.

בבית משפט השלום בירושלים הוארך מעצרו של החשוד השני אהרן תפלינסקי בפרשת 'שובו בנים' אהרן חשוד בהלבנת הון ומרמה. מעצרו הוארך עד ל-3.9.13

שר השיכון אורי אריאל בהודעה דרמטית בביקור בביתר: עד סוף השנה האזרחית נבנה בביתר מאות יחידות דיור לציבור החרדי.

ישי כהן בחשיפות; תגובת הגר"ע יוסף למכתב ההתנצלות של הרב עמאר - "אדם מכניס סכין בלב חבירו ואומר עשיתי לשם שמים? הוא היה פה והבטיח שיתמוך במועמד שלי, הוא עושה לי תנאים, מה זה?".

דרעי צפוי לערוך מסיבת עיתונאים שבה יכריז שטהוניה היא המועמדת לראשות העיר אלעד, דרעי משוכנע שהפופולריות שבה זכתה, תעזור לו גם לכבוש מחדש את אלעד .

כיכר השבת: הגר"ע במתקפה נגד פרוש בשל העמדת בנו לראשות העיר אלעד - "הוא משיב רעה תחת טובה יש לי קפידה גדולה עליו, ואם הוא יעמיד את בנו אדבר נגדו בדרשה במוצאי שבת".

קול חי; ציבור ספרדי גדול תושבי אלעד מצהירים: יהיה מועמד ש"ס אשר יהיה אנחנו נצביע פרוש. הסיבה: הוא היחיד שעזר לנו בחמש שנים האחרונות.

מוטקה בלוי בקול ברמה;אם יש רב מוכר אחד שמאשר לחברי המטה החרדי בליכוד לגרור את ב"ב לבחירות נגד גדו"י אני מצביע ליכוד!

ראשוני! האדמו"ר מבעלזא היום ביקר אצל האדמו"ר מסלונים - ישבו כחצי שעה בארבע עיניים.

קו מהדרין נוסף. קו החשיפות; אחרי שבחתונה בעלזא הסתדרו לבד, אגד סירבה להעמיד לרשותם אוטובוסים לסליחות ועוד. התגובה: הקמת קו פרטי בי"ש-י"ם במחיר מוזל.

קול ברמה; הגר"ע יוסף צפוי להשתחרר מחר לביתו.

לדעת; האד' מבעלזא הורה לבכירי החסידות לצאת בקמפיין פרסומי נגד הקיצוצים. ביום א' דסליחות יחולקו שלטים למרפסות לבאים לביהמ"ד.

גלסנר בקול חי; מבחני תמיכה חדשים שמקדם שר החינוך פירוןף יפלו לרעה ישיבות חרדיות. החשש: מדובר בתרגיל מתואם עם בנט כדי להוריד את לחץ הישיבות התיכוניות שתקציביהם יגדלו על חשבון החרדים.

מהדורת 12 בקו החשיפות; גירא חושף בפרסום ראשון: בש"ס מאבדים עשתונות? בית מרן הגר"ע יוסף מאיימים בביטולי מנויים בהמבשר ובפיצוץ סיכומים עם דגל ברשימות המקומיות על רקע המתיחות באלעד. פרשנות: ש"ס בלחץ חסר תקדים. עשרות מועמדים נפלו. אין מועמד לאלעד!
|
הבחירות - יו"ר רשימת 'קול הלב' באשדוד, אבינועם שושן: הקמנו אלטרנטיבה לש"ס שהפקירה את הציבור הספרדי באשדוד, המינויים ברשימת ש"ס חולקו למקורבים ולמשפחה, דרעי לא מבין את דרישות הציבור, התמודדתי מול אנשים מפחידים מדרעי. לא חושש מהקמפיין המלוכלך שינהלו נגדי!
|
סגר"ע מודיעין עילית גדעון הכהן (ש"ס) בראיון: אני פורש מהחיים הפוליטיים, פרישתי לא קשורה לדרעי.

והעיתונאי אליהו אלייוביץ (רוטר) ע"פ נתונים שזורמים בפירוט מלא על המצב בסוריה. עד כמה ויתכן שתפרוץ מלחמה. והאם בישראל האזרחים צריכים להלחץ.

האד' מבעלזא הגיע כעת לביקור אצל האד' מגור לאחל מזל"ט לנישואי נכדתו ולברך ולהתברך בברכת השנים.

‏יו"ר שס אריה דרעי ויו"ר ישראל בתינו אביגדור ליברמן המריאו הבוקר לוינה שבאוסטריה. להשתתף בחגיגת החתונה לבנו של המיליארדר מרטין שלאף.

קול ברמה: מנסה להכפיש את שרוליק פרוש, אבי מימרן מעלה לשידור מנהל בי"ס שלטענתו לא קיבל מבנה שרוליק פרוש (רק שהוא לא זוכר שראש העיר זה איש ש"ס).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.