רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 27 באוגוסט 2013

ידיעות - בקצרה

דרמה בביתר: בסביבות השעה 12 בלילה נראה רכב עם לוחית זיהוי פלסטיני מסתובב ברחובות העיר עם פנסים כבויים (ברחוב פחד יצחק) ודווח מיד למוקד, רק לאחר 20 דקות הרימו במוקד והוציאו כוחות לחיפושים. לאחר כשעה נעצר הרכב ובו 3 פלסטינים לאחר שהספיקו לפרוץ לת״ת מעשי חייא ולכמה רכבים. תושבי העיר זועמים קשות על המחדל העצום בכך שהרכב הצליח להיכנס לעיר לחא מפריע ולהסתובב ברחובתיה ללא שום הגבלה!
בושה וחרפה.
ואנחנו עוד משלמים כסף על הביטחון.
כל ערבי יכול להיכנס לעירינו כמעט ללא מכשול.
אם ה' לא ישמור עיר.....

*************
צעיר חרדי מספר בראיון: שוטרים נטפלו אלינו באחד הגנים הציבוריים בירושלים והאשימו אותנו בהרעשה. כשהצעיר שאל מדוע הם העדיפו לפנות אליהם ולא לנערי השוליים ששהו במקום ואלו שגרמו לרעש? הטיח בו השוטר בתגובה - כך לטענת הצעיר, שישתוק וכינה אותו 'משתמט' "אתה לא התגייסת לצבא? אתה משתמט", "תתגייס...", מצטט הצעיר את השוטר שאף הוקלט ע"י הצעיר. להאזנה לראיון במלואו וההקלטה של דברי השוטר

*************
שובר שתיקה: לאחר חודשים ארוכים שיו"ר ש"ס לשעבר, ח"כ אלי ישי סרב להתראיין לכלי התקשורת, הבוקר (שני) הוא שבר שתיקה בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל.
בפתח הראיון התייחס ישי למצבו הבריאותי של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף ואמר כי "הרב מרגיש קצת יותר טוב, ממשיכים להתפלל, הרב זקוק לתפילות. הרב סובל מדלקות, בגילו של הרב עושים מעקב ובדיקות, כמובן גם עירוי דרך הווריד. נקווה שבעז"ה הרב ישוחרר עוד לפני שבת".
על השתיקה אותה הוא גזר על עצמו בחודשים האחרונים, אמר ישי: "סוף סוף מותר לי לא להיות תחת כל הזרקורים, אחרי תקופה של שני עשורים, אני חושב שנכון שאני אקח פסק זמן קצר מהתקשורת".
איזה טעויות אריה דרעי עשה בחודשים האחרונים?
"רזי, אם יש טעויות שישנם אני אומר אותם כפי שנראה לי לאמר אותם בחדרים סגורים", השיב ישי.
יש טעויות כאלה שהוא עשה?
"תראה, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה באופוזיציה. להזכיר לך שבתקופה הזאת עברו גזירות קשות מאוד, תקציבים עם הרבה רוע, דבר שלא היה בעבר, אי אפשר לומר שיש לנו הצלחה במאבקים מהאופוזיציה".
ישי לא חסך בעקיצות מהיו"ר דרעי ואמר כי "אם נשווה את האופוזיציה לממשלת שרון השנייה, שהיה ראש הממשלה שרון ושר האוצר נתניהו. גם אז היו גזירות, יו"ר הקואליציה דאז היה גדעון סער, הצלחנו לבלום לא מעט חוקים אנטי דתיים, הצלחנו לבלום חלק מהגזרות".
ח"כ ישי התייחס גם לבחירות לרבנות הראשית, כשהוא מסרב להחמיא ליו"ר ש"ס אריה דרעי ומעניק את כל הניצחון למרן הגר"ע יוסף: "זה הישג של ממש שכל כולו של הרב עובדיה יוסף".
כשישי נשאל על ידי ברקאי מדוע הוא מסרב להחמיא לדרעי הוא השיב: "ב"ה כולם עבדו יפה מאוד, כל חברי הכנסת. אבל מי שניצח על המערכה וההישג נרשם לזכותו זה הרב עובדיה יוסף, שלולא הוא אין ספק שאי אפשר היה להביא את ההצלחה".
ישי נשאל האם הוא נפגש בארבע עניים עם דרעי, והשיב: "בארבע עניים, ממש לא יצא לי לאחרונה, אבל אנחנו מדברים".
אתה יו"ר הסיעה? מה התפקיד שלך?
"לא, יו"ר הסיעה זה אריאל אטיאס, יושב ראש המפלגה זה אריה דרעי אני יו"ר הרשימה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.