רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

מחאת התורה ממרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א

מאת עדה'ניק
מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א פרסמו מכתב מחאה חריף ביותר על הפגיעה בכבוד תורתו של מרן ראב"ד ירושלים הגר"מ שטרנבוך שליט"א, כאשר אנשי אתרא קדישא הידועים העיזו לפגוע בכבוד תורתו של מרן הראב"ד והפיצו עליו כתבי עמל ושקר באופן מזעזע, ולא חשו אותם אנשי זרוע לשלוח ידם בבנו חביבו הגאון רבי אשר שטרנבוך שליט"א, ובאגרוף רשע היכו בו מכות אכזריות.
מרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א ומרן שר התורה כותבים במכתבם "כאשר אינשי דלא מעלי פערו פיהם ולשונם כנגד אחד מגדולי התורה בדורנו העומד בפרץ הגאון הגדול רבי משה שטרנבוך שליט"א הננו למחות בזה על כבודה של תורה", מרן פאר הדור הגר"ש אויערבאך שליט"א צירף את חתימתו בדברים חוצבים "הנני מצטרף בכל לב לכבודה של תורה ונושאי דגלה בעוז ותעצומות".
כמו"כ זקני וגדולי ירושלים יחד עם עשרות גדולי מורי ההוראה של העדה החרדית פרסמו מכתב נוקב למחות נגד בריוני אתרא קדישא  המבזים תלמידי חכמים ולתבוע את כבוד תורתו של מרן הראב"ד שליט"א, וכה כתבו בלשונם "נחרדנו לשמוע שקמו אנשי בליעל משולי המחנה שאין בהם ריח תורה ויר"ש העושים מעשה זימרי ומבקשים שכר כפנחס שהוציאו כתבי פלסתר ובדברי בלע ונאצה פערו פיהם בלי חוק ומשפט לדבר סרה על ה' ועל משיחו, הגאון האמיתי עמוד ההוראה רבינו שר התורה מרן הראב"ד רבי משה שטרנבוך שליט"א", והוסיפו דברי מחאה נוקבים אודות הני ארחי פרחי אנשי בליעל הדוברות על צדיק עתק ומבזים תלמידי חכמים בכל דרכיהם.
יצוין כי בין החותמים על מכתב זה נמנה גם הגאון האדיר משפירי ירושלים רבי מרדכי אהרן שיינברגר שליט"א, יחד עם כל מורי הוראה המובהקים של העדה החרדית המורים דבר הלכה ומשפט לאלפי שואליהם.

3 תגובות:

  1. למה רק עכשיו נזכרו למחות על בזיון התורה של כמה ארחי פרחי וכשמו"צים מהבית דין צדק "העדה" ביזו באופן נורא את - נשי הצנועות הלובשות שאל כמנהג ירושלם בשליחות מנהלי ורבני הבד"ץ אז שתקו ולא עצרו הבריונים הסקריקים המפגנים שלוחי הבד"ץ מלהפגין. למה? רק על כבודם מוחים, ומה אם כבוד שמים???

    השבמחק
  2. הקב"ה אומר על כבודי לא מחיתם על כבוד כספיכם כן? בושה תכסה פנינו, ממתי אתם מנהלי ורבני העדה מקפדים על כבוד התורה וכבוד הקב"ה? ידוע לכולם שלפני שנתיים רבני ומנהיגי העדה שלחו הבריונים והסיקריקים שלהם להפגיון נגד נשי הצנועות הלובשות "שאל" כמנהג ירושלם כדי לבזות הצניעות הנכונה, חילול השם נורא!!!!! במקום שהקב"ה ישמח בנו שכלל ישראל הם הכי צנועות בעולם הם ביזו וגינו הצניעות האמיתי בחוצות ירושלם פלטרין של ממ"ה ועכשיו הם אותם מניהגי העדה מוחים על כבוד הראב"ד שליט"א? ומה אם כבוד הגאב"ד?

    השבמחק
  3. I live in Jerusalem right next to the Badatz office and I can tell you firsthand that this is only "another Paskeville" this has nothing to do with the Badatz, who knows if any of the Rabbonim even signed on it, this is not real

    It was displayed as a "Paskeville" all over on the floors of Yerushalayim if indeed it was a letter of Badatz it would be hung with the Badatz letterhead

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.