רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

האחים המוסלמים והמחבלים פתחו במלחמת ג'יהד באלול

תלמיד פוניבז'
 
על משקל דבריו של שמוליק מרקוביץ על השונאים, ראוי לתת את הדעת על המחבלים. ראו זה פלא, המחבלים בפוניבז' והאחים המוסלמים במצריים ששניהם מלאים בתאוות רציחה פתחו את הג'יאהד שלהם בדיוק באותו יום באלול. מעניין מי הושפע ממי.
 
כנראה שהשם מחבלים אכן נאה להם ויאה להם, אותו מסורת מחבלית מתקופת הרב שך לחולל מהומות בחודש אלול, ממשיכים המחבלים ותואמיהם במצריים. רק דם, הרג והרס זוהי מטרתם של המחבלים. הייתי מציע להם לפנות לאחים המוסלמים לקבל תגבורת לקראת הפרובוקציה הבאה שהם מתכננים בישיבה, בטח הם יבואו לעזור לאחיהם הנאנקים בבני ברק.
 
ואליך שמוליק מרקוביץ' הנאום שלך הוכיח אחת ולתמיד למי שלא הכיר אותך מי אתה ומה אתה, אם עד היום הצלחת להתחבא תחת הפראק ולשלוח את המחבלים בכרמים כיום התברר שאתה ראש וראשון למחבלים.  אתה מתאים לתואר הזה יותר מראש ישיבת פוניבז'. איזה רמה ירודה איזה מסר העברת לבני התורה שראו אותם באוות נאום שמתאים יותר לפרחח ברחוב. לאן הצלחתם לדרדר את הישיבה שהייתה נזר הישיבות והיום שועלים הלכו בו.
 
היכן הימים שלאלול בישיבה הייתה אלול, היכן הימים הטובים שפוניבז' הייתה רועשת וגועשת מתורה והיום בראשות שמוליק מרקוביץ נהפכה לישיבת מבזי התורה ומחללי התורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.