רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

האנשים הכי קרובים לדרעי קוראים למלחמה עליו בגלל בגידתו - שמואל בן עטר רץ לראשות עירית ירושלים מטעם רשימת 'ירושלים מאוחדת'

מאת ש"סניק

פעילי ש"ס מאוכזבי דרעי ברחבי הארץ, שסברו כי יקבלו תמורה מהיו"ר החדש אריה דרעי לפעילותם במשך השנים, אולם נענו בשלילה, יוצאים לדרך עצמאית.
אחד מהם הוא שמואל בן עטר, מאנשיה הבולטים של מחאת 'שאגת אריה' בזמן כניסתו של דרעי לכלא, ומי שהיה מבעלי רדיו 'קול האמת' ונחשב באותה תקופה לאחד האנשים הקרובים ליו"ר ש"ס, מאוכזב בימים אלו מהתעלמותו של דרעי מבקשתו לשמש כחבר מועצת עיריית ירושלים מטעם התנועה.
כעת, נודע כי בן עטר שוקל לרוץ לראשות העיר כמועמד החרדי היחיד במירוץ: "אני שוקל ברצינות את האפשרות לרוץ לראשות העיר ירושלים" אומר בן עטר  "כמה מגדולי הרבנים, במיוחד מהציבור הספרדי, דברו איתי ואמרו לי שאני אגיש מועמדות, הם אמרו לי שלא ייתכן שיהיו רק מועמדים חילונים".
בן עטר אומר כי עומדת בפניו גם האפשרות להתמודד לתפקיד חבר מועצת העיר מטעם מפלגת 'ירושלים מאוחדת' בראשות אריה קינג.
בן עטר לא חוסך ביקורת מיו"ר ש"ס וטוען כי הוא מתעלם גם מהודעות הסמס שלו: "לא היה בן-אדם בעולם שנתן לדרעי כמו שאני נתתי לו, הוא הבטיח לי לפני הבחירות לכנסת לשים אותי ראש הרשימה בירושלים, או בתפקיד יו"ר המועצה הדתית, זה מה שאני יכול להגיד.. אני לא יודע.. כאדם שמסר את נפשו למען דרעי, ציפיתי לייחס אחר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.