רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

לסתום פיות דבר חמור - חופש הדיבור לכולם אחרת נשוב לתוהו ובוהו הסתיימה תקופת השוד החרדי - אלחם בכל הכח בסתימת כל פה

אני האחרון שאהיה חשוד באהדה מיותרת ל'מחבלים', אין זה סוד כי אני מכה בהם לאורך ולרוחב, ובכל זאת ישנן כלליים היכן שלמרות שזה נגדי נגד דעתי ונגד הקו שלי אני מאפשר לכולם להתבטאות, ברור, זה צריך להיות בלשון נקיה ולדבר לענין לנושא, אבל להביע דיעה, עבורי ממזרחי עד נטורי קרתא לכולם הזכות להתבטאות, מפני שאם לא נאפשר זאת נשוב לאותם ימים אפלים שיחידים השתלטו על הציבור חמסו ושדדו אותו, ומה שחמור בהרבה השתלטו עליו

צר לי, שישנם אתרים ופורומים שעדיין חיים עם השיטה הישנה שמאפשרים לצד לכתוב ולאחרים לא, ישנם מי שקונים אותם בכסף וישנם מי שלהם חשבונות אחרים, מציאות היא שנושאים שעולים נמחקים מיידית. קחו לדוגמא גור, מי שמעלה משהו נגד גור זה נמחק מיד, מדוע? אני יודע מדוע, אבל אני משאיר לכל אחד מכם לבדוק לבד

אסור בשום אופן לאפשר את המצב הזה, חייבים להלחם בסתימת פיות גם כשכותבים נגדי ונגדך, זכותו של כל אחד להביע את עמדתו ודעתו בדרך שלו, וזכותי המלאה לחלוק עליו, אבל לומר מה שיש לו חייבים לאפשר בכל מצב

הגיע הזמן לעשות סדר בנושא הזה ולהעמיד את מי שצריך על מקומו, אם ימשיכו לסתום פיות. כן, מה שחייבים לשמור ואף לפסול ולסלק את מי שאינו שומר על לשונו מתפרע מקלל או פוגע בצורה לא מקובלת. אבל גם כאן איפה ואיפה, מצאתי למשל ב'בחדרי' שישנם מי שכותבים עליהם כל דבר אסור ולא ראיתי אף פעם שזה מפריע למי מן העורכים שם

אני מוחה כאן נגד סתימת הפיות, זה אסור וחמור, גם כשמדובר במחבלים, זכותם המלאה להתבטאות

תגובה 1:

  1. בתמונה נראים החרש והשוטה. ואיפה הקטן?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.