רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 באוגוסט 2013

התימנים מבקשים לשמור על המקורות - הדור הצעיר מתבייש בתימניותו ומשנה זהות

יותר ויותר תימנים מחליפים זהות, זה אמנם קשה להם בגלל שקל לזהות תימני, אבל הם עושים מאמצים גדולים על ידי שינוי שמות, מתלבשים כאשכנזים הופכים לליטאים, קל להם יותר לדבר בהברה אשכנזית, ומתבוללים עם האשכנזים והספרדים

אבל לא כל התימנים אוהבים זאת, אז הם הקימו קבוצה שמטרתה להחזיר את התימנים למקורות, לא להתבייש באבותיהם, ולשוב להיות 'תימנים גאים'

תגובה 1:

  1. הגיע הזמן.
    וחוץ מזה אין דבר כזה תמני/ספרדי/אשכנזי ושאר מרעין בישין
    יש שבטים. וכל אחד על שבטו. ולכן בהרבה מקרים רואים תמימות דעים והתאמה מופלאה בהשקפה ומחשבה וכ"ו אצל אנשים שבאים מרקע שונה, חינוך שונה, מוצא שונה אינטלקט שונה ועוד ועוד "מכשולים" שקיימים בינינו בני העדות השונות.
    כי למעשה אשכנזי וספרדי יכולים לחלוק אותו מוצא כאשר שניהם בני אותו השבט ועל כן בני אותה משפחה ודומים בתכונות טבעיות רבות.
    אבל הדבר שתמיד יפריד הוא הערב-רב שכנראה בתוכנו וכל מטרתו היא לפגוע בעם ישראל בכל דרך. באחדותו, בשלמותו הגופנית, הרוחנית, התורתית, התורנית ועוד. הם כמו חצי רעל בינינו שמקטרגים עלינו ומסיתים אותנו נגדנו, נגד אחינו.
    אני אוהב את כל עם ישראל על עדותיו השונות כי בכולם יש טוב לב מאוד מיוחד,
    לכולם יש נקודה בתוכם שגורמת לי לרצות להקריב ולתת בשביל העם שלי. רחמנים ביישנים וגומלי חסדים. "אשריך ישראל מי כמוך עם נושע בה' "

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.