רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

פריימריס בחב"ד בביתר - מי ינצח?

אורי הולצמן



יוסף קרישבסקי
מאת חב"דניק בביתר

יעקב מיוחס מסביר למה חב"ד בביתר צריכה דווקא נציג ספרדי כמוהו
הנידון מועמדות לנציג חב"ד לעירייה. אני הח"מ יעקב מיוחס מצאתי לנכון כבר לפני חצי שנה להרים את הצורך בשינוי של ההרכב הנוכחי של חב"ד בעירייה במהלך התקופה של השלוש שנים האחרונות פעלתי בנושאי שלמות הארץ במגוון תפקידים וכך נדבקתי בחיידק הציבורי. היכולת שלנו לדרוש את המגיע לנו בזכות ולא בחסד נובע מהעובדה שאנו בעיר מהווים אחוז לא מבוטל והיחס אלינו עד עכשיו היה כאחרוני התושבים. הדוגמאות רבות הן. החל מוועדת האכלוס המסננת אותנו (ובוודאי את הספרדים שביננו כעבדכם הנאמן) ממשיך במספר העובדים במחלקות העירוניות וכלה גם בצרכים הפשוטים של חסיד החב"ד הסטנדרטי... כמובן שמוסדות חב"ד המפוארים מכל הכיוונים יוכלו להיעזר ככל שידרשו בנציג שיכהן אך אני לא מתכוון להתערב בשום קשר אישי שנרקם על ידי מנהלי המוסדות במסדרונות העיריה אלא לבא לחיזוק ככל שידרש. השימוש שאני יעשה במוסדות הוא להגיע לאנ"ש הנזקקים לסיוע וישנו סיכוי רב שבכוחות משותפים נוכל לסייע לחסיד חב"ד הפרטי (ישנה דרישה שיכולה לעזור לנו אך זה יעבור באופן אישי למי שיהיה מעוניין - מס' הפלאפון שלי הוא 0502577010 😀) החשוב הוא שיהיה נציג זמין לקהילה שייצג אותה בכבוד. התהליך אומר שכל דרישה של הציבור צריכה להיות מגובית בכח חזק שעומד מאחוריו. אני מצהיר ומבקש כבר זמן רב (שנכון לעכשיו בקשתי זו התקבלה בצורה מעט מהוססת אך אני לא חושש ובטוח שמאחר ומדובר בעם חכם ונבון בסוף יתקבל העניין) לקחת לעצמנו את האומץ ולדרוש קצת יותר ממה שהורגלנו אנו נוכל להגיע למצב של שני נציגים כפי שכבר היה בעבר מה שאומר שישנה יכולת לשחזר את ההצלחה הזו אך הפעם אנו נעשה זאת בצורה מאוחדת כראוי לחסידיו של הרבי. שיהיה שבוע מבורך והתחלה של דרך מוצלחת.

4 תגובות:

  1. איך אדם שמגלח את זקנו מתיימר לייצג את קהילת חב"ד?

    השבמחק
  2. אחלה מיוחס אנחנו איתך מועמד ראוי

    השבמחק
  3. למה מי ראש הקהל של שכונת המלך קראון הייטס? מי שפירקו נאה וזקנומגודל? או ילד שהלך לקולג'. בחב"ד מכבדים ונותנים מקום לכולם

    השבמחק
  4. כניראה שיש לך זקן וכפי האימרה זקן יותר גדול גנב יותר גדול דרך אגב אתה גם שקרן וכניראה אדם מאוס הרי יש לו כן זקן והוא לא מוסר כמו אחיך ואם גבר אתה פרסם את שמך ,
    החושד בכשרים לוקה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.