רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

התורה היא חיינו או הכסף היא חיינו? - על מי אתם עובדים

אקדים, אין זה רע לומר כן, הכסף היא חיינו, אין בכך בושה. באמריקה למשל אם אין לך כסף אתה לא שוה כלום. ולא רק באמריקה, גם בארץ היום כך, אם יש לך כסף אתה חזק אם אין לך אתה תלוי באחרים ואיך אומרת הגמרא, פשוט נבילתא בשוקא ואל תצטרך לבריות, אין זו בושה לומר כן, אנחנו לא מוותרים על כסף

אבל, בואו וראו מה קרה וקורה, החדירו בנו 'בשיטה' צביעות ושקר, 'מתביישים' לא רוצים לומר את האמת כי אנו רוצים כסף, אז צועקים 'תורה', כאילו שזו הבעיה. שקר הוא שמטרת הקיצוצים בקצבאות הילדים הוא למנוע תורה בישראל, את הקיצוצים האלו קיצצו לכולם חילונים וערבים כמו לחרדים למדינה כולה מהראשון ועד האחרון ואם הכוונה היתה להלחם בתורה, היו מקצצים רק לחרדים

אומר לכם את אשר עם ליבי זה שנים, שקצבאות הילדים המיטו אסון על מדינת ישראל, גידלנו דור של ערבים עם הכסף הזה והבאנו עלינו שואה. עדיף היה שנחיה בדוחק ולמנוע את הצרה הזו

הרבי מבעלזא יוצא עכשיו בקמפיין של 'התורה היא חיינו' נגד הקיצוצים כאילו שהמאבק עכשיו הוא על תורה, שהוא שקר גדול. רוב הקיצוצים אין להם דבר עם תורה, ולדעתי, קיצוצי הישיבות והכוללים רק יעשו טובה וברכה לעם ישראל, כשסוף סוף ילמדו בכוללים מי שלומדים באמת ולא מי שהפכו להיות מעמס על הציבור הצריך לממן את מי שלימדו אותם איך לחיות מן השנור מכספי ציבור ולא לעמול לעשות לפרנסתם

הקמפיין של הרבי מבעלזא אין לה דבר וחצי דבר עם תורה, אלא עם כסף וכסף וכסף, מפני שבמצב שנוצר הוא יקבל הרבה פחות, לציבור שלו לא יהיה כסף, הוא יצטרך לדאוג להם והוא מעדיף שהממשלה תדאג להם והוא יוכל לשבת על מי מנוחות. אז אזכיר לו, שזה תפקיד של רבי לדאוג לחסידיו גם לכסף כך היה בכל השנים בעבר. אסור לשכוח שעד לפני שישים וכמה שנים לא היה דבר כזה קצבאות ילדים, ואיך חיו אז וגידלו ילדים, האם היו פחות ילדים בשל כך?

גידלנו דור מתנוון, מי שלא יודעים מה זה חיים אמיתיים, איבדנו את הטעם של התורה בגלל הישיבה בכולל וקבלת הצ'ק החדשי מבלי שאתה צריך לעשות דבר, אחרים דואגים לך. בעבר ביום שהתחתנת לקחת על עצמך עול של פרנסה, היום אתה נכנס לבית הבראה ולחיי תענוג ושחיתות, האשה הולכת לעבוד, אתה יושב בכולל שותה קפה מדבר פוליטיקה מסתובב בכל המקומות שאני מעדיף לא להזכיר כאן, גומר את היום שלך בסיפוק, משרתים אותך ולא קולטים כי אלו חיי שחיתות

עובדה היא, מאז שהקימו את כל המערכת הזו לא קם 'גדול' אחד בקנה מידה  כפי שהיו בעבר. בימינו יש לנו הרבה חמורים נושאי ספרים, אין לנו אנשים רציניים, אין לנו 'עובדים' במושגים של פעם, טעות היה מראש לקחת כסף מן הממשלה להחזקת ה'תורה', מפני שאם לא היינו לוקחים הישיבות והכוללים היו אמיתיים כאלו שהיו לומדים בהם, מפני שאיש לא היה מממן את מי שלא לומד ולא חיי חיי כולל

אני לא מתרגש מהקיצוצים, אנו עוברים שלב מאוד חשוב, שיחזיר אותנו לדרך הישרה, לא תהיה ברירה אלא לשלב בחיים את הכל, זה יבטיח עתיד טוב יותר, נשוב לחיות כפי שחיינו בעבר, וזה אוטומטית גם יחזיר את הטעם היהודי בחיים, לא כמו בימינו שחיים בתיאטרון ולא במציאות אמיתית

כן, נאמר לרבי מבעלזא ולכל אלו שמאמינים בדרך הזו, אתם שחקנים ולא אנשי אמת, תאוות הכסף הכבוד והשררה כל כך גדולה וחזקה שאתם מרמים את עצמכם שזו הדרך הישרה. לא, אתם חיים בדרך עקומה, רעה, הורסת, ומושחתת, ואוי לו לדור שאלו מנהיגיו

9 תגובות:

  1. כל מילה בסלע

    השבמחק
  2. רשע!!! רשע!!! רשע!!!
    כל מילה גהנום כלה ואתה אינך כלה!
    וההקדמה תוכיח התורה אומרת "כי היא חייך ואורך ימיך" ובתפילה תיקנו חז"ל "כי הם חיינו ואורך ימינו" ואתה אומר "אין זה רע לומר כן, הכסף היא חיינ", ו"אין בכך בושה" כנראה התכוונת שאין בך מידת ישראל שהם "בישנים" גם אנכי ה"גולש" כאן "מתבייש" ממעשי אך לא מתגבר על יצרי. אך אתה כבר הוצאת את עצמך מ"זרע ישראל" הביישנים!!!
    אינני בלזזר אלא מיוצאי עדות המזרח אך דבריך בכללם פגעו בי כחרב.
    רשע חזור בתשובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי נו, הוא לא דיבר על עצמו. הוא דיבר על מוציאי הסטיקר שטוענים "התורה חיינו", והוא עונה: לא! הכסף הוא החיים שלכם, כפי שהוא מסביר בהמשך.

      אני לא מחווה דעה על גוף המאמר, אם הוא צודק או לא. אלא רק מסביר למה ההתקפה שלך לא הייתה במקום.

      מחק
  3. הקומפיין זה על הקיצוצים ללומדי התורה ולא קשור בכלל לקיצוץ בקצבאות הילדים

    תפסיק להתלהם מכל דמיון של מכנובקר מטומטם

    השבמחק
  4. הכתבה הזו לא במקומה וכונתו רק ציניות ורשע!יש בינינו אנשים שבגלל שיש אחוז מסויים בטלנים הם מוכנים בגלל זה להחריב את כל עולם התורה העיקר לדפוק את המובטלים שהם אחוז מסויים, ולא מעיד על הכלל כולו, צאו וראו ותשמעו את קול התורה מהדהד בכל פינה בארץ ישראל.

    כן זה לא בושה החיים שלנו אמנם מתנהלים על כסף ובלי כסף אין כלום ועל זה כבר אמרו חז"ל אם אין קמח אין תורה, לו היית כותב את זה על הליטאים גם לא הייתי מקבל כי אין לך אלא כהן שבימיך ואפילו אומר לך על ימין שהוא שמאל עלינו לקבל אותו, אבל חסידות בעלז היא מבין האנשים שכן יוצאים לעבדה ורוב אלו שלומדים שם בכוללים הם צעירים, האם גם עליהם אתה חלוק וחושב שהם צריכים לצאת לעבודה מיד אחרי החתונה?
    כן זו גם לא בושה להודות שצריך חיזוק שהתורה היא ערך מעל הכל ובעיקר מול אנשים שפלים דוגמתך שמתיימרים לומר שהם מבינים יותר מגדולי ישראל, טוב עשה הבעלזער שהוא הקול השפוי היחיד במחנה החרדי שעושה פעלים למען הכלל.ולוואי שיצליח כי הוא תועלת למען כולנו גם אלה שלא מנויים על חצרו.

    חוץ מזה מה עם תקציבים לישיבות שהתייבשו האם בלי העזרה של המדינה היו יכולים להקים אימפריות ענקיות של תורה כמו שיש לנו היום, זו לא בושה להודות שאנחנו חייבים תקציבים ובמקביל לא להישבר ולהמשיך להאמין שהתורה היא חיינו והקב"ה יהא בסעדינו. והקמפיין הזה הוא נצרך לתוככי המחנה פנימה לא פחות מכלפי חוץ.

    השבמחק
  5. אני בטוח שעכשיו יבוא המאמין התורן וישאל רגע אתה מאמין בהקב"ה או במדינה, התשובה הוא מאמין רק בהקב"ה, המציאות הוא שהק"ה רצה שעולם התורה יפרח באמצעות המדינה ועכשיו שאמצעי זה נשבר, אנחנו טיפה מודאגים, כן זה מצריך אותנו בהרבה חיזוק לא בגלל שאנחנו לא מאמינים אלא כי הפתרון עדיין לא נראה באופק יחד עם זה אין לנו ספק שהכל לטובה ומעז יצא מתוק.

    השבמחק
  6. Chaim'ke, shame on you!
    Gehinom kala v'ata eino kala!!
    Rot in hell!!

    השבמחק
  7. הקיצוץ בתקציב הישיבות אכן מכווו להקטין את עולם התורה. תקציב הוא כלי פוליטי לממש את כוונות השליטים בקואליציה. לא ניתן לקצץ רק לחרדים כי זה לא "שויוני" לכן מקצצים לישיבות בין אם חרדיות ובין אם ציוניות. האם הרבנים הצועקים על כך צודקים. ייתכן, אך אל לנו לשכוח שרבי יהודה הנשיא העיד על עצמו שהוא לא היה עושה מה שבני בתירא עשו לזקנו (הלל) היינו הוא לא היה מוכן לרדת מכבודו! ובכן כל ראשי הישיבות שתקציביהן יקוצצו בוודאי יפגעו בכבודם ולכן יש להם נגיעה בענין.
    הקיצוץ גם נובע מהרצון להגדיל את שיעור המתגייסים החרדים לצבא כתוצאה מירידה במספר המתגייסים בשעה שסביבנו ישנו רבע מיליאד שונאים בפועל המתחמשים ומתכוונים להשמידנו וכל הטוען התורה תגן עלינו יזכור את מאמר חז"ל אין סומכים על הנס. זה לכשעצמו מתאים לדברי הרמב"ם המחייב לצאת למלחמה כל הראוי לכך במלחמת מצווה - עזרת ישראל מיד צר. וטענתו של משה רבנו "האחיכם יצאו למלחמה ואתם תשבו פה"?! תופסת גם לענינינו. אם כי הציבור חייב לפתוח במתקפה על צהל על זלזול בקיום הפקודות הנוגעות לשבת כשרות וכיו"ב ויש לטעון שבראש ובראשונה שהוכחת כנות החילונים תהיה בהעמדת השר פרץ לדין על פינוי חוות גלעד בשבת קדש וכיו"ב.
    יצויין שהרעיון של שוויון בנטל מוצדק. למה הדבר דומה?! יש אב זקן וחולה ולו 7 בנים. הם החליטו ביניהם שכל אחד בתורו יעשה תורנות לסעוד את האבא פעם בשבוע. והנה קם אחד הבנים ואמר אני פורש מהתרנות כי אני רוצה ללמוד תורה!!! האם האחים חייבים להסכים?!
    אציין שהמצב הדתי בצבא היום הרבה יותר טוב רבים מן המפקדים הם יהודים שומרי שבת. לא זו אף זו, החרדים בהתגייסם לצבא ישנו את פניו ויוכלו להשפיע רבות על החיילים החילונים לחזור בתשובה. הם גם ישפיעו על פני הפקוד שיכלול יותר ויותר שומרי מצוות עד שלמעשה בעקבות הריבוי הטבעי העדיף הם יהיו רוב תוך זמן לא רב.

    השבמחק
  8. שאולזון. הפעם נפלת חזק.
    איך אני אוהב את הכתבות שלך. בפרט כשאתה יורד על בעלז וגור. אבל הפעם, תוריד את הבלוג הזה מיד. אתה הורס לעצמך המון ידידים.
    וואו איך פישלת. ציבור האברכים לומדי התורה האמיתיים חסידים ליטאים וספרדים קיבלו החודש צ'ק קטנצ'יק ואינם יודעים את נפשם מרוב דאגה. עד היום כבר חיו על השקל ומניין יקחו.
    וואו איך נפלת בגדול. אני לא מפרגן לבעלזרים ולגורים את שמחת מפלתך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.