רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

עדיף לא להתייחס אליהם

אם היה אפשר למנוע את המצעד בירושלים הייתי כותב אחרת, שורות אלו עוסקות במציאות שזה שנים המצעד קיים ואי אפשר למנוע אותו, והשאלה היא מה עדיף להתעסק בטינופת הזו או להתעלם שזה בריא יותר, מה שפחות שהצעירים ובכלל הציבור שלא יעסוק בזוהמה הזו

איני נכנס לענין עצמו שהיא בעיה בפני עצמה והחרדים מתמודדים עימה בימינו בצורה קשה, איך להתייחס לבעיה. כאן אני דן ב'מצעד' זה בודאי פשע, להכריז אני עוסק בתועבה וכי אני מתגאה בה זה צריך להחריד את כולם

מה שחשוב לנו היום הוא לשמור על העתיד שהצעירים לא יסחפו לתועבה הזו, ולכן מה שפחות שמדברים מהם יותר בריא, הפגנות כאלו מקלקלות יותר מאשר מתקנות

3 תגובות:

  1. לא מדובר ב"תועבה" ולא מדובר ב"טינופת". מדובר בבני אדם מבוגרים המעדיפים את בני מינם. יש כאלה בכל חברה, ואין סיבה או טעם להתיחס אליהם כ"טינופת". הם לא בראו את עצמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? אז אתה אפיקורס! (ויקרא יח, כב): וְאֶת-זָכָר לֹא תִשְׁכַּב, מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה: תּוֹעֵבָה, הִוא.

      (ויקרא כ, יג) וְאִישׁ, אֲשֶׁר יִשְׁכַּב אֶת-זָכָר מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה - תּוֹעֵבָה עָשׂוּ, שְׁנֵיהֶם; מוֹת יוּמָתוּ, דְּמֵיהֶם בָּם.

      מחק
  2. מפיו של מרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א בעת דיבר בפני אלפי תלמידי הישיבות, הרים את קולו ואמר בקול ברור ותקיף הדברים הבאים: הפגיעות בחיילים ושוטרים ומשטרה הינו התנהגות שאינו מתאים לבני תורה שלנו.

    המשיך וז"ל, אנחנו "מבקשים, כאשר מתפזרים מכאן, שלא להשתולל ברחובות, לא יוצא מזה שום טובה לשום אחד. שילכו כל אחד לדרכו בשלום ובשלווה, לא להשתולל ברחובות, ולא לפגוע במשטרה, זה לא מתאים עבורנו. התנהגות כזאת לא מתאימה עבורנו, זה אולי מתאים להם אבל לא עבורנו. אנשים שלנו לא מתנהגים כך, ברחוב צריכים ללכת ולקדש שם שמים, ללכת הביתה מתוך שלום ושלוה, וכך יהיה לכם כל טוב ברכה והצלחה".

    איזה עולם השקר: כשרבני הבד"ץ של העדה הרעה הזאת שלחו את הסיקריקים והבריונים שלהם להפגין בצורה של נואפים ממש בריש גלותה, להשתולל לגנות ברבים, לבזות, ולפגוע בנשי הצנועות הלובשות שאל כמנהג ירושלים, לבזותם ומשפחתם, בחוצות ירושלים, אז שתק מרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א, וכשבוא אליו מיקירי ירושלים להתחנן ולבקש ממנו שיאמר מילה או שתיים כדי שיפסיקו הבריונים שלו (של העדה) לעשות חילול השם בצניעות האמתי של דורי דורות כמקובל בירושלים, אז אמר "האם אני אחראי לכל אחד שמשתולל בחוצות בירושלים"? וזה היה אחרי שהגאב"ד בקש שכל הבית דין של בד"ץ 51 רבנים יחתמו על ההיתר לבזותן רק בגלל שהם מקפדים להתלבש כמנהגי ירושלים.

    איזה בושה וחוצפה ממרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א, כשהמשטרה בקשו ממנו שהוא יבקש מהבריונים שלו שלא ישתוללו בחוצות ירושלים, כדי שלא לבזות הפורקי עול תורה ומצות, מחללי שבת, אוכלי נבלות וטרפות ביום הכיפורים בפרהסיא וכו', אז הוא מכנס את כולם באולמי בית ישראל, ומוחה בהם, ומבקש מהם בכל לשון של בקשה שלא ישתוללו ברחובות, שלא לפגוע ולבזות במשטרה וכו', אבל כשהוא והרבנים שלו שלחו את הבריונים והרשעים של הבד"ץ לבזות משפחות שלמות יקירי ירושלים של נשי הצנועות הלובשות "שאל" כמנהג ירושלים עיה"ק, המקרבות את הגאולה שלמה, אז שתק ולא אמר להם להפסיק לחלל שם שמים בחוצות ירושלים ובית שמש אע"פ שהתחננו אליו.

    חז"ל אומרים: “רבי יוסי בן אלישע אומר” אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק “בדייני ישראל” שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל “דייני ישראל, דהיינו-גם דייני “העדה הרעה הבד”ץ” השונאים אותנו ושונאים הצניעות האמיתי של מנהג ירושלים, הם הם שהבריונים והסיקריקים שלהם הפגינו בשלוחתם נגד נשי הצנועות הלובשות “שאל” כמנהג ירושלם המקרבות הגאולה.
    עכשיו הקב”ה יתחיל לשלם להם מה שמגיע להם, לא לדאוג, עוד יבוא יומם, לכל כלב יש יומו!!!! ככתוב וכל הרשעה כלה כעשן תכלה, שהשלטן בידך וגבורה בימינך, והם שחיללו שם שמים ברבים ועדין לא עושים תשובה, הקב”ה יתחיל עכשיו להענישם כמו שיעשה לכל העמלקים והרשעים והערב רב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.