רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 באוגוסט 2013

שיתוף פעולה הדוק בין דוד שמידל וחברת הכנסת ממרץ שונאת החרדים שאוהבת את 'העדה'

מאת עדה'ניק

אנחנו חיים בהכרה מלאה שהמשטר פיתח את תורת ״הפרד ומשול״ לדרגת אמנות. פלסטינים, חרדים, חילונים, נשים, גאים, מזרחים, עניים, אשכנזים. מלחמת הכל בכל. 
היום ח״כ מוסי רז שפך לתוך בריכת הרעל הזאת קורטוב ראשוני של תקווה. החרדים מנהלים מאבק נגד חפירת קברים לצורך בנייה למגורים. זהו תוכן המאבק. המאבק לא אלים, אבל התגובה של השוטרים והמאבטחים בשכר, הייתה אלימה מאוד. 
מוסי רז, שראה את המחזות, חש בקרביו כי מחלוקות ענייניות בין מגזרים, אינן תעודת הכשר למשטר להכות, ובוודאי שלא להכות ללא רחם במוחים.מוסי רז לא הסתפק בכאב הקרביים, אלא בחר לעשות מעשה. להגיע למקום המאבק ולהביע סולידריות עם המוחים, נגד השימוש באלימות כלפיהם. מוסי יזם את ההגעה, לקח בחשבון גם את הפרשנויות השגויות להגעה למקום בו מוחים חרדים ושעה לקול מצפונו העמוק. אפשר להניח שלמוסי רז עדיין מחלוקות ענייניות לבירור מול הקהילה החרדית. מחלוקות לחוד, ומאבק משותף למען זכויות האדם באשר הוא אדם, לחוד.נדמה לי שבהיסטוריה של המקום הזה, עוד לא קרה שאדם המזוהה עם מרצ, הגיע למאבק של הקהילה החרדית. נדמה לי שבהיסטוריה של המקום הזה, עוד לא קרה שהקהילה החרדית פתחה צוהר לנוכחות משותפת. וזה ? זה דמוקרטיה או מרד !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.