רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

בקצרה - בשורות

שבוע טוב. בכניסה לבית ברחוב הנביאים בירושלים נמצאה תינוקת כשחבל הטבור עדיין מחובר אליה עם בגדים ובקבוק חלב כשפתק ובו רשום "תשמרו עליה" מוצמד אליה. שירותי הרווחה החלו במאמצים לאיתור ההורים.

מערכת סיכומי הדף היומי, שלחה בעיצומה של השבת, מיילים לחלק ממנוייה ובו סיכום הדף הנלמד, כדרכה בכל יום. אוי נא לנו שלכך הגענו 'דף היומי' תוך כדי חילול שבת !

מזכיר הממשלה יציע: נשות הכותל יתפללו במתחם קשת רובינסון
לפי המתווה של אביחי מנדלבליט, נשות הכותל יתפללו ברחבה ברוחב כ-400 מ"ר.
הבעיות: המחוזי כבר פסק שנשות הכותל יוכלו להתפלל ברחבה המרכזית

ההכנות למעמד ההכתרה של הראשון לציון הגר"י יוסף בי'ב תשרי בביה"כ ע"ש ריב"ז, הגר"ע צפוי להלביש את המצנפת והגלימה לראשו של בנו, עלות המצנפת היא כאלף $, עלות הגלימה ע"י חייט מומחה היא כ10,000 $.

טיסה של חברת "סאן דור" עם 180 נוסעים, שיצאה בבוקר, השבת, מנתב"ג לוורונה שבאיטליה, שבה על עקבותיה לאחר שבמטוס הורגשו רעידות.

כיכר; האד' מויז'ניץ בשלו"ס על הילד שמואל דוידוביץ ז"ל: "היה עולה תמימה. הוא היה מלא באמונה עד יומו האחרון. שוחחתי עמו לפני ימים אחדים וממש נתפעלתי מהאמונה הזכה. בוודאי כעת בגן עדן יחד עם כל הצדיקים".

לדעת; לראשונה פריימריז בשלומי אמונים. ביום רביעי יבחרו הקהילות בבית שמש את נציגיהם.

קול ברמה: מרן הגר״ע יוסף שליט״א לא ימסור הערב את שיעורו, בשל הכאבים מהם סובל הרב. הציבור נקרא לעורר רחמי שמיים ולהתפלל  לרפואת רבי עובדיה יוסף בן גורג׳יה שליט״א

הרב עובדיה יוסף שליט''א אושפז הבוקר בבית החולים הדסה עין כרם

ישראל היום:ביקוש רב להשכרת דירות בבנין של הגר"ע יוסף לתקופת החגים.כמה מהשכנים פרסמו מודעות על השכרת דירתם במחירים סבירים

מ. עלית:השבת שהה בעיר האד' ממבקשי אמונה, הרה"צ ר' י"י קאהן.

30 בנות סלונים לא יופיעו מחר בבית הספר ''נאות אסתר'' בביתר עילית זאת ע"פ הוראת הרבי מסלונים
עקב הכנסת 3 בנות באילוץ ע"י שר החינוך פירון.

ברוך מתיר אסורים - מחר יצא הבחור בנימין רבינוביץ מהכלא אחרי שריצה את ענשו על התאונה ברמות.

השדר מנחם טוקר נתקע במעלית עם סיום תכניתו מוצ"ש חי בקול חי. הוא חולץ בשלום לאחר כרבע שעה ע"י כונן הצלה גוש דן ואיש צוות קול חי יוסי ברויער. צילום: יוסי ברויער.

כמידי שנה יוצאים אלפי מאמינים לרבי נחמן מאומן אלא שהשנה קמו עליהם מבית הרב שמעון שמואלי שדיבר נגד הנסיעה לרבנו הקדוש היום בשיחתו . אחי היקרים עלינו למחות בכל תוקף נגד איש המעללים המורד ברבנו הקדוש
חובת המחאה שלכם 0508727777
חייגו סמסו . אשרינו שיש לנו רבי כזה !

בהמשך לדיווחים על פיצוץ במזרח דמשק, מסוכנות הידיעות הסורית נמסר הערב כי אכן אירע, וכי חמישה בני אדם נהרגו ועשרים נפצעו מפיצוץ מכונית תופת.

12 בחשיפות; בוקה ומבולקה בש"ס, מאבקים ואיומי פרישה לקראת הבחירות! עורך 'השבוע באשדוד' מנחם גלילי חושף; משפחת אבוחצירא מאיימת בהרצת רשימה חדשה באשדוד לאחר שסילקו את נציגם בני חדד מרשימת ש"ס. דרעי שריין לנהגו אבי אמסלם מקום שני ברשימה. שלושה נציגי ש"ס עורקים לרשימת 'קול הלב' שתביס את ש"ס.

שמואל ג'מיל ח"מ עיריית ראשון לציון בראיון סוער; דרעי הדיח אותי מתפקיד היו"ר בהודעת פקס מאחורי גבו של - הגר"ע. לא נתנו לי לדבר עם דרעי, רשימת 'אור ראשון' בראשותי מקבלת 3 מנדטים ומוחקת את ש"ס בעיר.

ראשוני: סגן ראש העיר מטעם סייעת שס במודיעין עילית הרב גדעון הכהן פורש לקראת הבחירות הקרובות מהפוליטיקה.

ביקורת קשה בעיתון 'בשבע' המזוהה עם תקומה כלפי הבית היהודי הכותרת הראשית של העיתון  "12 מנדטים-ועולם התורה בקריסה" במאמר שהתפרסם נכתב "הברית עם יש עתיד קרסה בכל החזיתות הממשלה שאנו חברים בה משחררת רוצחים כדי לקיים מו"מ מסוכן מקצצת באכזריות בתקציב הישיבות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.