רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

מדוע הקדים הרבי מגור והגיע ראשון עם קבוצת אברכים להבטיח כי לא מצלמים ומדוע הוא מנע תמונות מאיך שהוא מגיע ל'מועצת'

אם תשימו לב צילמו את כל חבר 'מועצת' שמגיע, ולא רק אותם אפילו את העסקנים אבל רק אחד ויחיד לא צילמו ולא מפני שלא רצו אלא מפני שמנעו מהם לצלמו, והכוונה לרבי מגור

היה זה מעניין הוא הגיע ראשון לפני כולם, ולא לבד אלא עם קבוצה שהקדימה והבטיחה כי המקום סטרילי אין צלם, ומי שהיה הרחיקו והזהירו כי לא מצלמים. וגם מי שניתנה לו הרשות לצלם בפנים הוא הוזהר כי אסור לו להוציא החוצה תמונות פרט לתמונה אחת שתאושר וזהו זה, אסור לצלם

ממה פחד הרבי מגור מדוע הוא לא רצה זאת, אסור לשכוח כי רוב האחרים מתים שיצלמו אותם ומה שיותר ואף שמחים כשמפרסמים אותם, ואילו הרבי מגור שבשנים האחרונות כלל לא התנגד לתמונות עכשיו לא רוצה בשום אופן תמונות

שימו לב, גם ביציאה לא איפשרו לצלם את הרבי מגור, על פי הוראה שבאה מהרבי כי הוא אוסר לצלמו בכניסה וביציאה

כאן אספר לכם, כשהוא התחיל להיות רבי הוא לא רצה תמונות הוא שלח אלי משלחת לבקש ממני שהוציא את כל התמונות מן העיתון מה שהכנתי לכבודו, הם הגיעו שעתיים לפני סגירת העיתון, נאלצתי בגלל הבקשה הזו לשנות את כל העיתון בגלל שהתמונות כבר היו מעומדות

תגובה 1:

  1. לא התמזל לי להוולד גורי גם הייתי בן עניים פשוטים מהסוג שהבייסוסרול נ"ע לא 'קירב'.
    אבל אני מאוד מעוניין להיות סמיטשיק קאמאנדאנט ולפקד על חמישים אברכים מיוחמים מתי איך וכמה.. כי זה עיסוק מאוד מעניין מרגש.
    כהיום אני ב"ה בעה"ב בר אוריין ואמיד שיכול ומוכן לשלם עבור המינוי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.