רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

בנין נערים סתירה! - מייל בין חסידי ר' ישראל מויזניץ המזהיר מלהתפתות לליצמן

איגרת מלב אל לב.
אליך בעל השפעה בחצר הקודש 'ויזניץ' המעטירה.
הן ידוע ההסטוריה הכואבת שחווינו אנו צאן עדת חסידי ויזניץ בשנים עברו עם רבינו שליט"א,
ב"ה בסייעתא דשמיא זכינו למנהיג ומורה מיוחד שבדור, עניו ושפל ברך, מקרבניטי הדור, מקים מעפר את מועצת גדולי התורה לתפארת עמך בית ישראל החסידים.
הרי ידוע לכולנו את הסטוריית המאבקים הפוליטיים השונים במרוץם הזמן, רק להזכיר את הכאב שהיה מנת חלקנו ורבינו זי"ע על הפירוד הגדול שנאלצנו לעשות בירושלים לפני רבות בשנים עת אשר עזבנו את 'הבית' - אגו"י שהיה רוח אפינו וחברנו למפלגת הס"ט. ברבות השנים ראינו כמה טעינו שלא צייתנו בדייקנות לרבינו זי"ע וחשבנו שבעבור נזיד עדשים כדאי ליפול לרשת הפוליטיקא...
אנו עומדים בסוף שנת תשע"ג, ואי"ה מיד בתחילת תשע"ד ייערכו בחירות במחוזות השונים.
בעיר הצעירה אלעד שם קיימים עסקנים נפלאים, שהקימו מוסדות ובנינים, עומדים ח"ו שוב לחזור על אותו מחדל מביש של חיבור לרשימות שאינם ממחננו, לא שח"ו הם פסולים, רק נהרא נהרא ופשטיא, ויש לנו 'מסורת' ואוי לנו כשנסכים לגחמות השונות ולזוז מדרך הסלולה.
הלא בושה תכסה פנינו למחרת הבחירות כאשר והיה ונציג של כל גדו"י החסידים והליטאים ר"י פרוש יזכה, מה יאמרו הבריות? בנין נערים סתירה, אין בויזניץ אנשים בוגרים?
הנה גם ידוע הערכתו של מרן רבינו שליט"א לראש הישיבה הגריא"ל שליט"א שגם יצא חוצץ בעד המועמדות של ר"י פרוש. האם העסקנים אצלינו לא קוראים את המפה? וכי כל האדמורי"ם לא ייצאו בקרוב בכרוז, מה לנו ולפירוד הזאת?
הלא בושה תכסה פנינו למחרת הבחירות כאשר והיה ונציג הספרדים יזכה, מה יאמרו? הלא רבינו שליט"א שבענוותנתו הקים את מועצת גדו"י, החליט לבדו לצאת למערכה כזאת וכל המלחמה העקובה הצפויה בדם ביזע בלשה"ר ורכילות הכל ייזקף לראשינו...   וכבר היה דברים מעולם וידוע כמה שהתחרטו שם בקריתא דשופריא.
כעת, ימים ספורים לפני הגשת הרשימות, לפני יום הדין האמיתי, אני כולי תפילה שהאחדות במחנינו  ציבור היראים, תשוב ותשרור ואני מאמין שבדיבור אפשר להגיע להשגים נפלאים.
זכור נזכור. כל עדת החסידים וציבור יראי ד' ובני התורה במחנה השני.
הכ"ד, עפר ואפר לרבותינו הק' לבית ויזניץ.
צ.ו.
בני ברק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.