רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוגוסט 2013

בריוני שמידל ממשיכים להרוס את העדה החרדית

בוקה ומבלוקה בתוכי העדה החרדית, כאשר הקרע בתוככי העדה הולך ומחריף, הציבור הנבון רואה אל נכון מה עולל להם ר' טוביה ווייס כשהחליט לפלג את העדה החרדית.

כעת עומדים בצד אחד מרן הראב"ד פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א עם חשובי התלמידי חכמים מסלתה ושמנה של העדה יחד עם רוב אנשי ירושלים, וכמו כן הקהילות הגדולות והחשובות בירושלים תלודות אהרן תולדות אברהם יצחק דושינסקיא ופרושים, ומהצד השני נמצא ר' טוביה ווייס ויהושע ראזענברעגער, יחד עם קומץ עלובי נפש שכל חיותם רק להציק ולרדוף להרוס ולחבל, כאשר בתווך נמצאים הדיינים האחרים, שליבם אומנם נוטה לצד של מרן הראב"ד, אך הם יראים מהטירור והאלימות שר' טוביה ווייס מפעיל עליהם כל הזמן.

גם ראשי הנהלת העדה החרדית התחילו סוף כל סוף לתפוס שבלעדי מרן הראב"ד הרי כל הבי"ד שלהם לשווה צור על פי צלוחיתו, שמי שמכיר יודע ששאר הדיינים מלבד הגר"מ שטרנבוך לא רחוקים להיות בי"ד של שלושת רועי בקר, ואשר לזאת מתחילה לקנן בליבם ההחלטה לעשות לדבר סוף, ולשלוח את ר' טוביה ווייס אחר כבוד בחזרה לאנטוורפן, שם ר' לייביש לייזער ידאג לכלכל אותו ויטרח למלא את כל מחסורו, ועל ישראל שלום.

ובינתיים מספרים לנו מחוגי העדה החרדית כי היום ניגש אל הגאון רבי נפתלי פרנקיל שליט"א אחד מבריוני אתרא קדישא ה"ה אטיק והודיע לו שביום ראשון הוא חייב לבוא ולהפגין בשטח הבניה במתחם גולובנציץ בבית שמש, והמשיך לאיים עליו בצעקות והפחדות שאם לא הוא גורם בכך להרוס את העדה החרדית.

הינכם מבינים, ר' טוביה ווייס שכבר הצליח להרוס את העדה החרדית ללא תקנה, כדי לעשות רצון קונו הצבוע המתחסד דוד שמידל יו"ר אתרא קדישא, שכבר שנים רבות שם לו למטרה לכלות את העדה החרדית עד היסוד, וכעת באים חבר גדודיו של דוד שמידל הידועים באלימותם הנוראה ומכריחים רבנים לציית לכל אשר עולה על רוחם הטמא, ובאם לא צועקים ונובחים שבזה אתה הורס את העדה החרדית.

היש לך צחוק מר גדול מזה.

תגובה 1:

  1. זה לא דבר חדש כך דרכם של אנשי בריוני ומנהלי "העדה החרדית":
    ה"רבנים" צריכים לשמוע בקול ה"עסקנים", הכל לפי האינטרסים!
    אבוי לו לרב שמנסה להמרות את פיהם של ה"עסקנים" "המנהלים" ה"מבינים" יותר טוב מהרבנים, מה היום "כבוד שמים" ומה מחר, והרי "דעת בעל הבית" נגד דעת תורה!!!!!

    יש אברכים שאומרים בדושינסקיא שהדברים מגיעים רק לאחר שהרב הגאון עמרם אופמן שליט"א התערב בענין שאין לו מספיק מידע, והוציא מכתב על פסק הגאב''ד שכידוע הרבי מדושינסקיא קרוב משפחה של הגאב''ד ולמרות כל הפרשה הכאובה כואב לו כשמישהו פוגע בכבודו. אבל הרי ידוע לכולנו שהמכתב הנ"ל של הרה"ג עמרם אופמן שליט"א לצערינו לא שוה כלום, מפני כמה דברים, ואין פה המקום להאריך, בגלל שאני מחשיב אותו כתלמיד חכם גדול, אבל אתן רק דוגמא אחת, למשל, הוא כותב שאין שם שום קברים, ו"כולם אומרים" שיש קברים, אבל לא יודעים אם הם קברי ישראל או לא וכו', ממילא נראה שטעה והוא לא כ"כ יודע המציאות על מה שיש שמה, וכתב המכתב מלחץ של... אולי הבריוני העדה, או .........

    זה לא דבר חדש כך דרכם של אנשי בריוני ומנהלי "העדה החרדית": ה"רבנים" צריכים לשמוע בקול ה"עסקנים", הכל לפי האינטרסים! אבוי לו לרב שמנסה להמרות את פיהם של ה"עסקנים" "המנהלים" ה"מבינים" יותר טוב מהרבנים, מה היום "כבוד שמים" ומה מחר, והרי "דעת בעל הבית" נגד דעת תורה!!!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.