רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

הרה"ח ר' אורי הולצמן פורש ולא מתמודד בפריימריס בבית"ר

ער"ח אלול חודש הרחמים והסליחות תשע"ג. ביתר עלית ת"ו
לידידי ורבותי רבני הקהילות שליט"א, לידידי ורבותי המשפיעים הדגולים שליט"א, לידידי גבאי בתי הכנסיות ומנהלי המוסדות שיחיו ואחרונים חביבים לאחי ורעי כל קהל אנ"ש חסידי חב"ד שיחיו
שלום וברכה!
הבוקר כתבתי לרבי שרצוני לפרוש מההתמודדות כנציג חב"ד לעיריית ביתר עילית וביקשתי ברכתו והסכמתו  הק'. קיבלתי תשובה מופלאה המדברת בעניני בחירות, והסקתי ממנה שצעדי נכון.
ולכן הנני להודיע בשער בת רבים על פרישתי מהמרוץ לנציגות חב"ד, ואאחל רוב הצלחה למתמודדים האחרים, ואקווה שהנבחר/ים שיחיו אשר כולם אהובים כולם ברורים וכולם גבורים, יהיו מי שיהיו, יקבלו עידוד וגיבוי בכל צעדיהם למען הכלל והפרט,  מכל ציבור  אנ"ש, מהעסקנים ומהעומדים על העדה, שליט"א, בעבודה כפויית טובה זו שהיא התנדבותית במאת האחוזים לחלוטין.
בעזרת השם יתברך ובברכות הרבי המופלאות שקיבלתי לקראת הבחירות לפני כשש שנים, הצלחתי ב"ה בכמה מישורים למען הכלל ולמען הפרט. לא נמנה את הכל, כי לא עשיתי למען פרסומי ניסא, והנחה אותי כלל ברזל:
כל אשר בשם חב"ד יכונה, אעזור לו, חוץ מאשר מקרים קיצונים ואכמ"ל.
אביא בכל זאת רק שני דוגמאות:
א. זכיתי לעזור לכשישים משפחות אנ"ש לעבור את משוכת המחסום הלא-הוגן של ועדת האיכלוס. ומי שפנה אלי בהקדם ומיידית קיבל אישורו במהירות ממש. למרות שלפעמים זה דרש זמן ואנרגיה וכו'.
עדיין כואב לי שאין סדר מסודר והסכם ברור בענין זה שלא לבזות את קהילתנו המפוארת שוב ושוב! תקוותי שהבאים אחרי ימשיכו את העבודה בעז"ה ויוציאו הסכם ברור ומחייב!
ב. לפני שש שנים, עם כניסתי לתפקידי, פנתה אלי מנהלת תיכון חב"ד בבקשה להשיג להם משכן לתיכון, שמנה אז 15 בנות, וגורשו ע"י גורמי העיריה פשוטו כמשמעו ממיקומם הארעי, בלי לדעת לאן יפנו לשנת הלימודים הבאה.
בעיריה טענו שדין המוסד להיסגר, ונסמכו על מספר גורמים ואכמ"ל ודי לחכימא ברמיזא, כפי שידוע שאין זה הפעם הראשונה, ראה ערך הישיבה, ועוד מספר מוסדות וד"ל, ועל דא קא בכינא!
דרשתי מראש העיר ומהגורמים הרלבנטים מיקום ראוי. לאחר לחצים וויכוחים שאין כאן המקום לפרט, הצלחתי לסדר להם מספר קרוואנים בתחילת הדרך. וב"ה ליויתי את מעברם מספר פעמים. וכיום ב"ה המוסד יתחיל את שנת הלימודים הבעל"ט עם כמאה בנות כ"י!
ועדיין יש ויכוח פתוח ביני לראש העיר הנוכחי שאני דורש 3 קראוונים נוספים או מעבר למשכן קבע, והוא מואיל בקושי לקראוון אחד. אינני מוכן לוותר, ואקווה שהנבחר אחרי יעמוד על זה בכל התוקף הראוי,
כמו למען כל מוסדות חב"ד בצורה ממלכתית וראויה, ויעזור לכולם ללא משוא פנים בין קהילה לקהילה ובין חוג לחוג.
לסיום, אודה לה' על שזכיתי לשרת את כלל חב"ד בעירנו, למרות הקשיים מבית ומחוץ וד"ל.
ואשמח תמיד-תמיד לעזור ולהטות כתף במידת האפשר, לכלל ולפרט, גם אם לא במסגרת התואר "נציג חב"ד", הרי במסגרת של אח ורע חסיד חב"ד שאיכפת לו.
בברכת חסידים
לשנה טובה תכתבו ותחתמו,
אורי הולצמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.