רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 באוגוסט 2013

מי אתה יצחק ווייס - ביושר בינ"ל- יוסף 90?

מאת ירושלמי

אנשים רבים מתעניינים לדעת מיהו אותו ברנש שמתרוצץ בימים האחרונים בין קווי הנייעס שנאסרו ע"י רבותינו הבד"צ, ומטנף את המקלדת תחת הניק ביושר בינ"ל לשעבר יוסף 90.

כל מי שרואה או שומע את פטפוטיו הטרחניים נתקל מייד בעברית העילגת שלו, ונוכח בלי קושי בשקריו הגלויים, אין לו שום בעיה להחליף גרסאות ובדותות תוך דקות ספורות, וכל זה בלי להתבלבל ולהסמיק.
האם הוא מחבל סיקריק בזוי או סתם זאלוני? הצד השוה שבהם שתמיד תמיד הוא דואג לתקוף את גדולי ישראל שמפיהם אנו חיים, ואף אחד מהם לא יצא נקי מתחת שרבוטיו, ומצד שני דואג להכתיר שמות אנשים שלא שמענו עליהם מעולם בשמות מפוצצים כידו הטובה עליו, עד לסיבוב הבא.
כל מי שקורא את דיווחיו ואת התפתלויותיו מתמלא מיד בצחוק ורחמים על ברנש זה, למשל הוא מחזיק את עצמו לת"ח מופלג ומבין עצום בסוגיות חמורות בשעה שלא פתח ספר מעולם, וגם תוחב את אפו למריבות לא לו ומגלה אפס הבנה בהווי הציבור הליטאי, חבריו סונטים בו תמיד שאיננו מביא כבוד גדול לעמדות שאותן הוא בא לייצג, ובמוחו הרופס לא תופש שהוא משמש כקנאי מחמד של הפורום, שיערב לו.
המדובר ביצחק ווייס שמשמש גם ככתב בעיתון "דער איד" של פלג הזאלונים, ולאחרונה אנו מקבלים דיווחים מהימנים שגם בהנהלת קהילת מהרז"ל מוויליאמסבורג לא רווים רוב נחת מעבודתו, ומעדיפים לחפש כתבים חילופיים עבור העיתון בקרב קהילת הזאלונים בירושלים, יצחק נהג לכתוב במשך עשר שנים בניק יוסף 90 שהפך לשם נרדף לליצן וכזבן, באיזה מחלוקת לא הייתה ידו מעורבת, בכל קטטה ומריבה שפרצה ביהדות החרדית טמן הלה את ידו.
לאחר שנים של כתיבה חולנית קיבל אזהרה מפורשת מאת רבה של קהילת סאטמאר בירושלים ר' חיים צבי טייטלבוים שיחדל מיידית לכתוב באינטרנט הטמא, מה גם שבדבריו העילגים לא הביא כבוד גדול למי שאותו התיימר לייצג, אזי החליט יצחק דנן להפסיק ולקשקש תחת השם יוסף 90 ופנה לחפש שמות אחרים.
נחרוג מעט מעניין יוסף 90 ונפנה להתבונן בדבר אחר, היה זה לפני שלוש שנים כאשר עסקני אתרא קדישא בירושלים היודעים ביושרם ובנאמנותם פרסמו בקול רעש גדול על פתיחת ארגון בשם "ביושר", ומטרתו המוצהרת של הארגון היתה להגן על המפגינים מפני מכות המשטרה ובמקרה הצורך אף לתבוע שוטרים אלימים לבית המשפט, בראש הארגון הועמדו הני צנתרי דדהבא העוסקים בצרכי ציבור באמונה שלא על מנת לקבל פרס הלוא הם הרה"ח המפורסם ר' נחום אטיק והרה"ח המרומם ר' יצחק ווייס.
כל מי שקצת שכל בקודקדו הבין מיד שככל שאר פעולותיהם ושמותיהם המפוצצים אין בכוונתם לפעול כלום למען אותם אברכים מסכנים שסופגים מכות מהמשטרה, אלא גם ארגון זה נועד למסחטת כספים מנגידי סאטמאר ותו לא.
בינתיים עברו שנה וחצי ולא שמענו כלום על אודות ארגון זה, למעט כמה כתבות יחצניו"ת בעיתון "העדה", והנה לפתע ביום 2/1/2012 פרסם מיודענו יוסף 90 על הארגון ופעולותיו


אם מישהו חשב שמכאן ואילך נתחיל לשמוע על הפעולות הנאצלות של הארגון ביושר בינ"ל, הרי שטעה הוא טעות נמרצת, אמנם חידוש אחד כן התחדש ובא, ניק חדש בשם "ביושר בינ"ל" נפתח באותה תקופה על ידי יצחק ווייס, וכדרכו מאז התחיל מייד בעבודת הקודש להשמיץ ולבזות לחרף ולגדף, תוך ביזוי עצמי והבאה לידי צחוק וגיחוך בפני כל שקורא מעט מדבריו.
לא פעם ולא פעמיים נתפס בשקרים גלויים, אך זה לא הפריע לו להמשיך לשקר כמה דקות אחרי כן בהמצאה חדשה, ניתן לשער כי בקרב התחרות אצל כזבני אתרא קדישא על התואר הנכסף "שקרן השנה" יזכה יצחק ווייס בתואר זה ביושר גמור, אלא שיש אומרים גם זה חלק משקריהם, ולא תהיה זאת קלה בעיניך, שהרי אין מומחים כאנשי אתרא קדישא ביצירת שקרים מתוחכמים חדשים לבקרים.
הנה כי כן נודע לנו על מטרתו של יצירת הארגון החשוב לצורך הולדתו של הניק ביושר בינ"ל, אכן מטרה ראויה באמת, רק מעניין לדעת האם נגידי סאטמאר שהרימו את הונם לתרום למען הארגון, ידעו שכספם ישמש לצורך גיבובי שקרים ובדותות וביזוי גדולי ישראל החוגים מעל גבי האינטרנט המשוקץ
כדאי גם להוסיף שלאחרונה יצחק ווייס-יוסף 90-ביושר בינ"ל מבין שחיים שאולזון הורס לו עבודה והשקעה של שנים ארוכות, ובמחי יד הוא קורע את המסך מעל כל שקריו, וכבר לא היה יכול להתאפק ושלח גם את חיציו המורעלים בשפתו העילגת לעבר ר' חיים שיחיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.