רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 ביולי 2013

למה אנשים לא יודעים להפסיד בכבוד - הפסדנו כי אנחנו יותר מוסריים מהחרדים

אבי פרל בסרוגים:

מהר"מ שלי בישיבה התיכונית שמעתי פעם אמירה מעניינת בשם רבי חיים מבריסק כשאתה בוחר יריב אמר הגר"ח אל תשכח גם לבדוק האם הוא פחות מוסרי ממך, כי אם אכן כך ואתה יותר מוסרי ממנו הוא ינצח גם אם הוא פחות חזק ממך שהרי הוא יילחם בך באמצעים מושחתים שאתה מחמת מוסריותך לא תוכל להשיב לו כגמולו ותפסיד.

וזאת הסיבה היחידה שהחרדים ניצחו בקרב על הרבנות הראשית. הם פשוט טובים יותר בדילים פוליטיים מכוערים גם בנושאים של תורה ויראת שמיים.
רק אצלם יכולים ללא בושה אבות לפעול למען בחירת בניהם משיקולים אישיים של כבוד וכסף גם אם הדבר יפגע ברצון העם ובאיכות הרבנות, וכל זה מבלי למצמץ ומבלי לנסות אפילו להסתיר זאת – ישר מהמקפצה.
רק החרדים יכולים להעמיד לבחירה רב אשכנזי שקטן בהלכה ובידיעתו בתורה ללא שעמד אי פעם בבחינה לדיינות גם אם מולו עומד לבחירה רב ת"ח מרשים שידיעתו בתורה עולה עשרות מונים על מתחרהו.
רק החרדים מסוגלים להתמודד על משרה תורנית שהם עצמם בזים לה ורואים בה רק מקור לג'ובים וכספי כשרות מבלי לנסות אפילו להסביר את הסתירה.
הם מנצחים כי רק הם ורבניהם מסוגלים לקרוא ליריבים עמלק רשעים רודפי תורה בית של גויים, ועוד שלל אמירות מבזות ומשפילות כי הם יודעים ומודעים לכך שאנחנו לעולם, אבל לעולם, לא נכנה כך את הרבנים שלהם כי אנחנו  יותר מוסריים והתורה מחייבת אותנו שלא לחלל את ה'.
רק אצל החרדים יכולים חברי כנסת לטנף את פיהם באמירות מעוררות קבס בכל פעם כשהם מתייחסים למפלגת הבית היהודי, ושימו לב לעולם לא תשמע מהם טענה לוגית הפונה להגיון כל דבריהם המוטחים כנגדנו סיסמאות שקריות וכינויי גנאי.
רק אצלם ח"כ כישראל אייכלר יכול להיות "מסביר חרדי" נס עשה הקב"ה לחרדים שהחילונים והדתיים לאומיים לא מודעים לתשפוכת הטינוף שזורמת מפיו כל אימת שהוא פותח את הפה "להסביר חרדים"
הם מנצחים כי הם פשוט פחות מוסריים כל אמירה שחולקת על דעתם היא הסתה גם אם היא נאמרת בנועם ומתוך סימפטיה ומאידך כל גידוף שלהם זו מלחמה ערכית.
כל אמירה מפויסת שטורחים הדוברים שלנו להשמיע אל מול החרדים נענית בסיסמאות משמיצות מדוברי התקשורת שלהם. די להתרפסות תנתקו מגע תפסיקו להתראיין בתקשורת שלהם  ההתנשאות של הציבור החרדי כאילו רק הם תופשי התורה וכל היתר דלי"ם רשעים וכו' לא תאפשר להם להשתכנע חבל על הנסיונות.
למרות ההפסד אני מחזק את ידיכם חברי הכנסת שלנו ודוברינו בתקשורת תמשיכו לשמור על שפה יפה ומחבקת תמשיכו להיות מהנעלבים ואינם עולבים תמשיכו לפעול גם לטובת החרדים כפי שעשיתם בחוק הגיוס ובקיצוץ התקציבים לישיבות, למרות ההכרה שהם לעולם לא יכירו לכם טובה על כך וימשיכו בגידופיהם.
נמשיך להיות הקבוצה המוסרית יותר מקדשת ה' ומרבה כבוד ה' בעולם גם אם התנהגות זאת תעלה לנו לפעמים בהפסדים פוליטיים.

תגובה 1:

  1. לכותב הנכבד אשיב במשפט אחד,רק מי יכול לחבור ללפיד ניחשתם נכון!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.