רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביולי 2013

פמיניסטיות צבועות - נמאסתן!

מאת עקיבא וויינגרטן

נתקלתי בדף פייסבוק בשם 'גברים באוטובוסים', מדובר בקבוצה ששם נשים מספרות סיפורי זוועה מצד גברים באוטובוסים, די ברור מתוך מה שהולך שם שמדובר בקבוצה פמיניסטית, ושלחתי להם את המאמר הבא שיפרסו אצלם, מתוך תקווה שבשם הנאורות והפתיחות יפרסמו את המאמר כלשונו. אך מה גדולה הייתה אכזבתי (או שלא) לראות את התעלמותם מזה. אז הנה המאמר לפניכם.
פמיניסטיות צבועות נמאסתן!
שלום לנשים באוטובוסים,
רפרפתי על סיפורי הזוועות שאתן מפרסמות, הטרדות מיניות חוזרות ונשנות מצד גברים רעים הפוגעים בזולת במרחב התחבורה הציבורית, ואני מדגיש את העניין שרפרפתי, כי לא באמת קראתי את כל הסיפורים לעומקם, הדברים ידועים ומפורסמים, רק מי שנחת עתה מהמאדים באמת מזדעזע, סליחה, התכוונתי נחתה מנוגה, הרי נשים אתן.
מאחר ואני יוצא מתוך נקודת הנחה שלנשים פמיניסטיות אין חוש הומור, אשתדל לכתוב בנימה הכי רצינית שיש בידי, ותאמינו לי שזה לא פשוט עבורי, אבל הצביעות שלכן זועקת מתוך הפייסבוק עד לב שרתי צוקרברג בקליפורניה.
לפני כשנה וחצי געשה הארץ ת"ק פרסה בריבוע על חוצפתם של החרדים מדירי הנשים שמעיזים לשלוח את נשותיהם ובנותיהם לחלק האחורי של האוטובוס, אמרתי הארץ? התכוונתי העולם, עד כי מזכירת המדינה בארה"ב הגב' הילרי קלינטון "הזדעזעה", מתחה ביקורת על הדרת הנשים בישראל ואף השוותה את המצב בישראל למצב באיראן. רק חבל שקלינטון לא שאלה את בעלה ביל לפני שהיא פתחה את הפה בנושא, או אפילו פחות מזה, גלשה לדף הפייסבוק שלכן.
אבל נניח לקלינטונים, לזהבה גלאונים וכל שאר הפמיניסטיות, נניח גם לשאר התחנות בארץ שאין בהם ייצוג נשי הולם, כגון הכנסת, משכן הנשיא, בג"ץ, בתי המשפט, ואיפה לא. ואפילו אני השוביניסט המוצהר דווקא בעד שנשים ייקחו שליטה, תהיו נשיאות, שופטות, ראשי ממשלות, אני חושב שכל אחד ואחת יכול/ה לבחור מה להיות ולעשות מבלי שהחברה תקבע עבורו/ה. ברצינות.
אבל תפסיקו כבר להתבכיין, כי מסתבר שעל אף החוקים החמורים והענישה לגבי הטרדות מיניות, בישראל, זה עדיין קיים, ובגדול! כפי שאתן עצמכן מספרות, הציעו קווי אוטובוסים עם הפרדה מגדרית, יכולתן לאמץ את זה בחום כמו שעשו ביפן, מקסיקו, הודו ועוד. לא בגלל שום דת, אלא בכדי להתרחק מהגברים החזירים שלא יודעים לשמור את הידיים לעצמם. אבל במה בחרו ארגוני הנשים? לרוץ לתקשורת עם דמעות תנין שמדירים אותן, ח"כיות עלו לאוטובוסים בליווי צלמי תקשורת רק כדי לזעוק את זעקת המודרות. איפה כל ארגוני הנשים עכשיו? איפה התקשורת עכשיו כשנשים עוברות זוועה יום יום באוטובוסים ואין מושיע בידן? מי שמע את זהבה גלאון או שלי יחימוביץ'? או שעכשיו זה לא יצטייר טוב לעמוד לצד המוטרדות זמן כה קצר לאחר שדרשו מבג"ץ לפסוק נגד ההפרדה?
אני כמובן לא מצדיק את המעשים המתועבים שאתן מתארות, מי שפוגע בזולת צריך להיענש במלא חומרת הדין. אבל אנחנו החרדים יכולים עכשיו בהחלט להגיד בפה מלא את המשפט: "אמרנו לכם!". ואתן תמשיכו לאכול את הדייסה שבישלתן, אם תמצאו פיתרון טוב יותר משאר העולם ולהשאיר בנים ובנות זה לצד זו באוטובוס, אל תשכחו לקפוץ ליפן ומקסיקו ולעדכן גם אותם.
כותב השורות הוא פובליציסט חרדי.

3 תגובות:

  1. אין מושג כזה פובליציסט חרדי, הפובליציסט כמשמעות המילה ... אך ליבה לא למדת ההבנה שלך באה ממקורות משונים מאוד !!!פובליציסט חרדי זה דבר והיפוכו

    השבמחק
    תשובות
    1. הבינה שלו באה מאת החונן לאדם דעת.

      זהו המקור היחיד.

      טענה כזאת - פובליציסט וחרדי זה דבר והיפוכו נשמע הגיוני
      ומוסרי כמו "יהודי והגינות הם דבר והיפוכו".

      טענות כאלו משמשות מסיתים- לא אנשים חושבים.

      מחק
  2. http://cochva.blogspot.co.il/2013/07/blog-post.html

    פוסט סאטירי על הדרשות הפמיניסטיות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.