רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2013

דיווח אחרוני - מרנן ורבנן הכריזו על מלחמת קודש במשיח שמגיע בלי ג'ובים ותקציבים

מאת עקיבא וינגרטן

תקיעת שופר מתחזקת וממושכת נשמעת כעת ברחבי העולם, איש זקן ומכובד רכוב על חמור לבן נצפה נכנס בשערי ירושלים, ונעצר ממש ליד גשר המיתרים. שם עצרו אותו עוברים ושבים לשאול אותו על מוצאו.

העסקן החשוב שמעלקא צ. הגיע במרוצה למקום בהוראת מרן ראש הישיבה בכדי לבחון מקרוב את האפשרות לתמוך בו. שמעלקא שם לב בחושיו המחודדים שלזקן על החמור יש פלאפון ללא חותמת הכשרות של מרן. הוא ברח הצידה לטלפן מיד לעדכן את נאמני ביתו. ההודעה שיצאה הייתה ברורה, שמעלקא הציב לזקן אולטימטום, או שהוא מחליף מכשיר או שחצר של מרן יצטרכו לתמוך במועמד אחר.

ליד שמעלקא עמד העסקן החשוב ניסים ג'. אף הוא נאלץ לטלפן לביתו של מרן, לטענתו לזקן יש מתחת לגלימה כיפה שדומה מאוד לסרוגה, ההוראה מבית מרן יצאה, לסגור דיל עם מועמד אחר לאלתר!

בין לבין התגודדו עסקנים חשובים נוספים, כל אחד בתורו וכולם ביחד בדקו את כל האפשרויות של תמיכה בו, חלוקת ג'ובים למקורבים, קבלת תקציבים, וכל דבר אשר עלול להשפיע על החלטת מרנן ורבנן. אך הזקן הסביר שהוא לא נצרך לנהג כי אין מקום לשניים על החמור, על יועצים הוא לא שמע מעולם, והמילה ג'ובים הוא לא מכיר.

לאחר זמן מה התכנסה מועצת גדולי העסקונה והחליטה פה אחד ששום תועלת לא תצא מהזקן על החמור, ושם על גשר המיתרים הכריזו על מלחמת קודש בזקן, וחרם על כל מי שישתף עמו פעולה.

בקרוב יתפרסמו פרטים נוספים אודות ההפגנה האדירה נגד הזקן בהשתתפות מרנן ורבנן שליט"א וזצ"ל.
(הערת המארגנים: אומנם מרנן זצ"ל כבר קמו לתחייה, אך מאחר והזקן לא התקבל יש מחמירים שכוהנים לא ייגשו בד' אמותיהם).

נא להעביר הלאה למען כולנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.