רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביולי 2013

מה חיפש הרב דוד לאו אצל הבודהיסטים ואיך הוא מרשה לעצמו לקחת חלק בעבודה זרה

אלו אנשי קריירה פשוטו כמשמעו ככה זה היה אצל אבא שלו וככה זה עכשיו אצלו, הם כל כך רחוקים מלהיות אנשי תרוה והלכה, הם חיים למען החיים למען הכייף למען כל מה שמכניס ומבטיח קריירה זו כל התורה שלהם

פשוט לא ייאמן עד להיכן מרחיקים לרקוד עם בודהיטסים להופיע בטקסי העבודה זרה שלהם הכל מותר ושום דבר לא מפריע לו

כך נראה הטקס שהשתתף בו הרב דוד לאו:

בתחילתו נשמע פתיח מוסיקאלי שנשמע ממש כמו מוסיקה מהסרטים וחובר על ידי האמן הידוע טושירו מוזיאמי. לאחר מכן הושמעה נגינה של פעמוני יד שתפקידם לטהר את הסביבה לפני הדלקת האש הקדושה והיא מפרידה את הסביבה הקדושה של הרחבה מעולם הרוע. באמצע הרחבה ניצב עץ עטוף בעלים שמאוחר יותר יעלה באש, כחלק מטקס האש הקדום. בעבר נהגו לעשות טקסי אש שכאלה באזור ההררי ביפן כמנחה לבודהא.
הרחבה טוהרה עתה בטקס בודהיסטי ולאחר מכן בזה אחר זה נערכו טקסים כגון הנפת הגרזן להגנה על אזור הפולחן, ה"אוקיו" שהוא טקס המדבר אל ארבע הרוחות ומבקש שלמות ומבטל את הרוע, טקס ה"אוקאן" שבו מבקש נזיר עם חרב נצורה מבודהיסאטווה לעזור לאדם ולנקות את הטקס, לשחרר את האשליות ואת הטומאה.
"גאן-מון" היה הטקס הבא ובו מבקשת בודהיסאטווה מהאלים ומהקהל לפתוח את לבם ולהתקרב אל החמלה. לאחר שמנהיג האגודה קרא תפילה עתיקה בשפה הסנסקריט החל טקס האש- העץ שבמרכז הרחבה הודלק ולתוכו נזרקו חתיכות עץ שעליהן משאלות למען שלום עולמי. גם הקהל יכל לכתוב את המשאלות שלו על גבי גזירי עץ מיוחדים, שאותם השליכו אחר כך החברי אגודת "אגון-שו" אל האש. הצופים הוזמנו עתה לצעוד במסלול מעגלי מסביב למדורת הענק, המשקיפה על העיר העתיקה, כאשר חברי אגודת "אגון-שו" קדים בפני כל מבקר ומברכים אות

לכל הטקס כנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2013/07/blog-post_2440.html

תגובה 1:

  1. רבנו חיים ,

    נטלת ידיים הבוקר שלש פעמים , לסרוגין ? נטלת.

    גרשת את הרוח הרעה ששרתה על הידיים ? גרשת .

    מה לך כי תלין על הטקסים ההם ? כנראה שבמקומות ההם יש רוחות רעות

    אחרות ולכן צריך לגרשם בשיטות אחרות .

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.