רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2013

אריה דרעי מאיים על הרב עובדיה יוסף שאם הוא יתפייס עם הרב עמאר הוא פורש ויקרא למלחמה

הסיפור הזה מדהים, מפני שכאן רבנים ומי שמתכוונים את טובת עתידה של יהדות ספרד מתערבים ועושים מאמץ עליון להחזיר את השלום לבית הרב יוסף והרבנים הספרדים, ומי זה שמונע את השלום לא אחר מאשר אריה דרעי הנלחם בכל כוחו שזה לא יקרה
 
כבר שלושה ימים ששליחים מבית הרב עובדיה יוסף פועלים בשמו להביא לשלום בית בהנהגה הרוחנית של ש״ס ולהביא למפגש פיוס בין הרב שלמה עמאר והרב יוסף אולם אריה דרעי הטיל וטו על כך ואף איים בהתפטרות מראשות ש"ס באם צעד כזה יעשה.

ראשון המתווכים היה זה הרב עובדיה יוסף בנו בכורו של הרב הראשי הספרדי וחתנו של הגר"ש עמאר. תגיד לחמיך שאני אוהב אותו, אמר הגר"ע יוסף. למה הציבו חומה בינינו.
 
הרב עמאר השיב באמצעות חתנו כי לצערו בעלי מחלוקת ואנשי ריב ומדון עשו את כל התכסיסים להרבות מחלוקת אבל אהבתו למרן רבה היא ואיש לא יפריד בניהם.

הרב עמאר אמר לחתנו למסור לסבו כי הוא לא יוכל להתפייס עם אריה דרעי שגרם לכל המחלוקת והאש בין גדולי התורה והוא חושש מאוד מהמגמות המסוכנות שדרעי מוביל בעניני הדת וויתור על חלקי ארץ ישראל בשל קרבתו הגדולה לראשי השמאל ופטרוניה.

המתווך השני שנשלח על ידי בית הרב עובדיה יוסף היה הרב אליהו בקשי דורון הרב הראשי הספרדי לשעבר. השליחות הייתה זהה. אני אוהב את רבי שלמה. הוא ממש כבני. למה מרחיקים אותו ממני. תשובת הרב עמאר הייתה זהה לכך ואמר שבכל מקרה יבוא בקרוב לפגוש את רבו גם עם הפוליטיקאים בש"ס לא יאהבו את זה.
בצהרי ראשון כשדרעי ראה כי הבית מוביל לשלום בית הוא השתולל וצעק ואיים שאם תתקיים פגישה בין גדולי התורה והוא ישאר מחוץ לתמונה באותו רגע הוא יפרוש מראשות ש"ס.

ואכן מקורבי דרעי מיהרו להכתיב הודעה מסודרת לאתר אינטרנט המקורב להם כאילו כביכול הרב עובדיה הוא זה שמסרב לפגוש את הרב עמאר בגלל שהשלום יזיק לש"ס כשהרמז הוא ברור. דרעי מאיים שאם הרב עמאר לא יקבל את מנהיגותו הפוליטית הוא יעשה הכל כדי לחרחר ריב ומדון בין הרב יוסף לרב עמאר ויבזה אותו בכתבות יח"צ באותו אתר אינטרנט ידוע שמשרת את דרעי

3 תגובות:

  1. אני מכיר היטב את הקקרים של הככר השבב.. הם אנשי מרן מאור הגולה מאור עינינו חמדת לבבנו. מרן מלכא!! רבי עובדיה יסף שליטא פוסק הדור של רדיו בלי רמה, וכל השאר יכולים ללכת קיבינמט כולל הרב שלך עמאר עם החבר שלו הטיפש בוארון.. איש שהולך כמו שנורר ברחוב. ללא שום איצטלא רבנית. רצה להפך בחסות הרב עמר לרב ראשי...

    השבמחק
  2. מר שאולזון אתה מתנהג כמו אחרון הטרוריסטים של גור

    אתה מנהל מלחמה אובססבית נגד דרעי.
    תשעים אחוז מהפוסטים שלך על דרעי הם שקר וכזב.
    בהתחלה עוד האמינו לך, אבל עם הזמן התברר שרוב דבריך הם שקר ובאים על רקע נקמנות על מעורבות של דרעי בהסכמי אוסלו.

    האתר שלך הפך לאתר של טרור נגד דרעי!


    די לטרור !

    השבמחק
  3. דרעי בלי הגר"ע זה כמו פר הרבעה שאשכיו קוצצו. אין לו כל יכולת. משום כך קשה להאמין לסיפוריך שאולזון. הוא לא יכול לאיים כי אין לו במה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.