רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביולי 2013

הרב יצחק יוסף: כל משוגע חזון איש'ניק

בימים אלה מעלים מ'פניני' הרב יצחק יוסף, והנה יש לכם את מה שהוא אומר על בני ברק ובמיוחד על החזון איש'ניקים

הרב יצחק יוסף על מרן הקהילות יעקב הגאון רבי יעקב ישראל קנייבסקי זצוק"ל, כפי שנאמרו בשיחה לפני בחורי ישיבת חזון עובדיה:

"אצל האשכנזים החזון איש זה סוף העולם. אסור לחלוק עליו ומי שידבר עליו הם ... הנה, כשבאתי לסטייפלר ואמרתי לשמש שאני הבן של הרב עובדיה יוסף, הסטייפלר אמר לו להכניס אותי. הוא היה חולה ושכב על המיטה ... ואז הוא הזדעק וצעק: "איך מתירים את ההיתר מכירה בשביעית. פה החזון איש היה מרא דאתרא והוא אסר את זה"  .

ככה זה בפרט אצל הליטאים המרובעים בבני ברק אסור לחלוק על החזון איש, - החזון איש זה הלכה למשה מסיני. תמיד יש לבני ברקים כל מיני חומרות מוזרות, לא להוריד את המים בשירותים - בשבת כי זה מוציא מרשות לרשות (צוחק...). כשבאים לשאול אותי שאלות, לפי השאלה אני יודע אם האדם מבני ברק או לא, אם השאלה מוזרה, אני מבין שהוא מבני ברק...".

3 תגובות:

  1. אמנם הוא לא מתאים להיות רב ראשי.
    אבל מה לעשות שהוא צודק. תלמידי החזו"א הם בדיוק כמו 'כת חיסדית'שפועלת ללא שכל.רק בגלל שהוא אמר. בדיוק כמו החסידים התמימים. [ועוד א"כ יגידו שהספרדים תמימים. לא שאין בזה משהו. אבל האשכנזים אינם טובים יותר. רק בהצגה זה נראה אירופאי יותר.] תתפכחו.

    השבמחק
  2. אין שחר לשקרים שלך המצוצים מן האצבע בשביל הרייטינג. הרב יצחק יוסף דיבר רבע שעה בכנס בירושלים לפני פורים על גדולתו של החזון איש. מעולם לא נשמעו בוקי סריקי ממה שאתה "שונא נפשו" רוצה להדביק עליו

    השבמחק
  3. תכליס הוא צודק רבי יצחק יוסף.. הבני ברקים עם דוחה ויותר גרועים ממאה שערים. אם חוסיד יסתובב ללא כובע יקרא פרחח. בזמן שבמאה שערים אפשר להסתובב חופשי ללא כובע ועדיין לא יקרא חרדק חלילה. ובכלל לשבת לאכול פיצה בבני ברק יותר גרוע מאכילת בשר חזיר. והמגיבים מעלי טיפשים אחד אחד. חיים בג׳ורה ולא יודעים מה רע שמה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.