רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2013

כנס השלוחים בישראל


ב"ה,      מוצש"ק פרשת עקב, כ' מנחם-אב, ה'תשע"ג


קריאה לאחינו בני ישראל בכל מקום שהם
משלוחי כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו לארץ-הקודש

        בענין צעדי הממשלה בימים אלו בארצנו הקדושה ת"ו –
אנו, שלוחי כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש נשיא דורנו לארץ-הקודש, רבני ערים ושכונות, ראשי-ישיבות ו'כוללים', מנהלי מוסדות תורה וחסד, שנשלחנו לארץ ישראל באופן אישי על-ידי הרבי לפני למעלה מ-35 שנה כדי "לעורר ולעודד יהודים לקיים תורה ומצוותיה ולבנות את הארץ בגשמיות וברוחניות".
מביעים אנו בזה את מחאתנו התקיפה והכואבת מעומק ליבנו, על החלטת ממשלת ישראל להתחיל שוב במשא-ומתן עם המרצחים הפלשתינאים על נסיגה משטחי ארץ הקודש, ח"ו. המו"מ והדיבורים עצמם עם אויבי ישראל בענין גבולות ארץ-הקודש מהווה סכנה עצומה לחיי תושבי הארץ, אנשים, נשים וטף. כפי שנפסקה ההלכה בשולחן-ערוך אורח-חיים סימן שכ"ט אשר "אפילו באו על עסקי קש ותבן ... יוצאים עליהן בכלי זיין ומחללין עליהן את השבת". וכפי שחתמו על פסק-דין מיוחד בענין זה מאות גדולי הרבנים בארץ-הקודש – שכל נסיגה משטחי ישראל הרי היא סכנת נפשות לרבבות יהודים, רחמנא-ליצלן.
וכפי שרואה כל מי שעיניו בראשו, שבכל פעם שהסכימו לוותר ולסגת משטחי ישראל, הייתה התוצאה אחת: התגברות מעשי הרצח וההתקפות על יישובי ישראל, ושפיכות דמים נוראה, רח"ל!
מחזקים אנו בזה את ידי הרבנים הגאונים שליט"א חברי "קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש'", הנאבקים בעוז ובתוקף כבר למעלה מעשרים שנה נגד מדיניות הויתורים והנסיגות של ממשלת ישראל, על-ידי פרסום בכל מקום ומקום שהדבר אסור על-פי ההלכה בשלחן-ערוך מפני היותו סכנת-נפשות.
על-פי מה שציוה וביקש וזעק הוד כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בעשרות שיחותיו שנאמרו מתוך כאב וחרדה עמוקה לגורל בני ישראל היושבים בארץ-הקודש, אנו קוראים לכל יהודי בארץ ובעולם כולו, ובפרט חסידי ומעריצי כ"ק אדמו"ר, ליטול חלק בפעילות קונגרס הרבנים 'פיקוח נפש', לתמוך ולסייע בכל יכולתו, נפשו ומאודו, במשימה חשובה זו של הצלת חיי עם ישראל בארץ הקודש – למנוע כל מו"מ עם אויבי ישראל על גבולות ארץ הקודש, ולהחדיר לכולם את ההכרה שהדרך היחידה לשלום ובטחון לתושבי אה"ק היא רק על-ידי עמידה תקיפה על שלימות ארץ הקודש, אשר בכך זוכים לקיום הייעוד "ונתתי שלום בארץ ... ואולך אתכם קוממיות".
בברכה שיאמר לצרותינו די, ונזכה לגאולה אמיתית והשלימה על-ידי משיח צדקנו תיכף ומיד ממש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.