רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביולי 2013

יעקב מרדכי בנו של ר' ישראל מויזניץ מאיים על החסידים מי שלא יקנה דירה דרכו יסלקו את ילדיו מן המוסדות

מאת וויזניצער

טרור של ממש, אין מילה אחרת למה שקורה בויזניץ.
יש וועדת דיור שמנסה לארגן דירות לכלל חסידי ויזניץ בכל מיני פרוייקטים כמו חריש, הר יונה, וכדו' אבל יש יד מכוונת שמתרפד כל מהלך. היד הזו הוא לא אחרת מזרועו הארוכה של בנו הצעיר של מרן האדמו"ר מויזניץ יעקב מרדכי הגר ויד ימינו של האדמו"ר בן ציון שטנגר וכן עוזרם הנאמן אברהם מרדכי וייס.
אחרי שהתברר כל האמת שהם עושים הון מכל מכירה של דירה בעפולה ולכן הם מנסים למשוך לשם כמה שיותר אברכים. השבוע פירסמו מערכת ההודעות של ויזניץ על דירה למכירה בעפולה, ולאחר שהתבבר להם שזה לא אחד מהדירות ששייכת להם, והיות שגם מהדירה הזו הם לא יראו אחוזים, הם מיהרו להוציא מייל לכל חסידי ויזניץ שלא יקנו את הדירה הזו וזה ההוכחה שהם מרוויחים כסף על כל דירה למי שחיפש הוכחות. ואיך גורמים באמת שלא תקנה דירה רק דרכם? מאיימים עליך שלא יקבלו את ילדיך למודות חינוך ולא תקבל שום שירותי קהילה.
להלן ההודעה שקיבלו כלל חסידי ויזניץ. שימו לב בעיקר לנ.ב. בסוף ההודעה
להעמיד דברים על דיוקם!

פורסמה במערכת ויז'ניץ ובעוד מקומות על "מכירת דירה 3 חדרים בפרוייקט אסף שמחוני +חצר פרטית מוצמדת בטאבו + מרפסת במחיר 550,000 ש"ח."

1. מדובר בחצי מדירה בגודל כולל של 120 מטר, בחלוקה שתיעשה לאחר קבלת טופס 4 שלא כחוק.

2. אין סיכויים ממשיים לקבלת היתר לחלוקה אפי' בתקופה אחרת, מאחר ומוצו לעת עתה כל האפשרויות במגרש, וכבר נעשה שינוי תב"ע, ואפי' כשיתבצע עוד שינוי בעוד הרבה שנים הרי כל הזכויות הנוספות אינם שייכים כלל לרוכשים אלא ליזם.

3. המחיר המבוקש מופרז מאוד, בתוספת עוד 150,000 ש"ח אפשר כבר לקנות דירה שלימה של 120 מטר מרובע בלי להכנס לפלונטר של החלוקה השחורה.

נ.ב. תזכורת! קניית דירה שלא ע"י וועד הדיור של הקהילה תגרום לאי נעימויות בסירוב לתת שירותי קהילה הכוללים מוסדות חינוך לילדים.

5 תגובות:

  1. מתי יפנימו כבר חסידי ויזניץ שהם נפלו עם אדמור. מילא החזירו אותו לויזניץ לא יכלו להשאיר את יענקב מורדכי (קובי) בחוץ?

    השבמחק
  2. מנדל לא היה לכם טוב? קיבלתם את יעקב מרדכי ושנטגר הזבלים.

    השבמחק
  3. אני מציאה לחסידי ויזניץ זה הזמן לאביב החסידי. צאו לכיכר שלם בבני ברק ותפגינו שאת לא רוצים את שטנגר ויעקב מרדכי או שיחליפו את הרבה במישהו אחר ואז נתפטר מכולם

    השבמחק
  4. זה הפוך מ-טרור, והיה וחסידי ויזניץ לא היו קונים דירות בעיר עפולה, היה יהודי חרדי קונה שם דירה ?
    בחיים לא ! אז הלכו עסקנים והישקיעו באיזור זה רק בגלל המחיר, ואם כל אחד ילך למקום ויתחיל לעשות שוק ו-יקנה דירה , המחירים רק יעלו והכל יגמר באיזור, וזה כל הסיפור, וזה שמשקר פה ושולח למערכת שקרים וכו' וכו' כדי לבלבל על העסקנים שלא הולכים כפי שמוצא חן בעיניו, ומנצל את הפורם הזה לחיסול חשבונות זה או אחר , אז בבקשה תמשיכו,...
    נ.ב. בעיר ערד אצל חסידי גור, זה בדיוק אותו דבר,

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק ב100% ,
      ומיותר בכלל לתת תגובה למשמיץ זול,
      שמשהו לא בדיוק נעשה כפי שהוא שחושב שצריך לעשות,
      ושולח ספינים למערכת.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.