רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 ביולי 2013

בנט החליט כי הוא נוקם וכבר בקרוב הצעת חוק שתגביל את הרבנים הראשיים ואף תקבע כי מעוד שלש שנים יכהן רב ראשי אחד

כבר מזמן הם אמרו כי בתכנית לחוקק חוק שימנע בחירת שתי רבנים ראשיים מספיק להם אחד, אבל בעקבות התבוסה שלהם בנט כינס את מקורביו הערב ואלו החליטו על נקמת הנקמות הם יתבעו חקיקת שורת חוקים שמטרתן להבטיח כי אין עוד שתי רבנים ראשיים, וכי גם עכשיו יכהנו הרבנים האלו רק שלש שנים וייערכו שוב בחירות בין השניים ורק אחד ימשיך לכהן השני יילך הביתה

הם יבחנו זאת משפטית אם זה אפשרי, ואם כן כבר בקרבו יחוקקו את החוק הזה, וככה תפרוץ מלחמה מיידית בין שני הרבנים הנוכחים כל אחד ירצה להבטיח לעצמו את הכהונה לכל הקדנציה

5 תגובות:

  1. אין עוד שתי רבנים ראשיים? האם בתפקיד מכהנות נשים? או שבחיידר לא למדו דיקדוק?

    השבמחק
  2. ניצחון ענק וגורף ל’דיל החרדי’:

    הגאון רבי דוד לאו שליט”א והגאון רבי יצחק יוסף שליט”א הם הרבנים החרדים הראשיים הנבחרים. זה נקמה מתוקה על כל ההתנהגות של הבית היהודי.הרבנים החרדים הראשיים הנבחרים. זה נקמה מתוקה מדבש על כל ההתנהגות של הבית היהודי, שבועטים בקב”ה כל יום.

    אבל ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת שהגיע מהראשונים להצביע אמר:
    “אני בעד רב ציוני למדינת ישראל”.

    וסגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, מסר במהלך ההצבעה: “הליך הבחירות הדמוקרטי לרבנים הראשיים לישראל החל. אני מקווה שהערב נוכל להכריז על בחירתו של רב ציוני דתי אחד לפחות.

    יהי רצון שיתמו שונאינו………………..

    השבמחק
  3. למסור למר בנט את תוכן הפסוק

    אם מזרע היהודים מרדכי אשר החילות לנפול לפניו

    לא תוכל לו כי נפול תיפול, לפניו.

    ואולי גם להסביר לו את משמעותו.

    וטוב שהוא ינסה להסביר זאת גם לפיד,

    הלוא בכ"מ מר לפיד יבין זאת, אם במוקדם או במאוחר.

    השבמחק
  4. כל חוק שיחוקק יחול רק על הרב הבא. כי הרב הנוכחי רץ כשבחוק יש 10 שנים. ומשפטית אי אפשר לשנות כללי משחק באמצע המשחק. רק עם הרב אנס או רצח.. אז בנט לא מעוניין בכזה חוק. כי ידפוק את עצמו בסיבוב הבא שרוצה לקחת, אלא אם רואה מה שאני רואה שהוא יתהדה בעוד כמה שנים ולא ישאר במוקדי הכוח. לכן עכשיו הזמן לפעול. וכשלפיד עדיין בשטח

    השבמחק
  5. נוכח דברי הבלע והנאצה שמלא פיו של אותו רשע בימים האחרונים בפרט. אין מה לומר רק לקרוא עליו את הפסוק הזה “והשב לשכיניניו שבעתיים על חיקם חרפתם אשר חרפוך ה’ “. בטוחים אנו שכבר מתמלאית סאתו של אותו רשע במדה כה גדושה, עד שבמהרה יבוא מפלתו. ואז יהא זה מפלה כה ככואב וצורב לאותו רשע.

    ובקשתנו כלפי שמיא הוא “עד מתי תשמע קול צורריך שאון קמיך עולה תמיד” עד מתי תחריש נוכח חלילו שמך הקדוש על ידי אותו רשע. אנא ה’ שלח לו את מפלתו ועל ידי זה יתקדש שמך הגדול בעולם וידעו כי אתה שמך ה’ לבדך עליון על כל הארץ, אית דין ואית דיין ולא כל הישר בעיני איש יעשה.

    ואל הצורר לפיד אנו פונים ואומרים, גדולים יותר ממך כבר שילמו מחיר כבד על מלחמתם ביהדות ועל דברי הנאצה. המתן עוד מעט קט ותיווכח לראות את מפלתך, עד שלא תדע מאיפה זה הגיע לך, ואז כבר יהיה מאוחר מדי.

    אך לפחות תזכה שיתקדש שם שמים על ידך, ואתה תהיה קרבן שכולם יווכחו לראות שיש אלוקים שופטים בארץ, אף שאינך ראוי לזכות זו. סופך יהא כפרעה והבאים אחריו שעל ידו נוכחו כל יושבי תבל לדעת שיש אלוקים בעולם.

    המצפים למפלתך ולהרמת קרן התורה במהרה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.