רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2013

נבזותו של הראביי אהרן שיף מאנטוורפן פסק כי פריד ישלם רק מפני שמסר לשאולזון את החומר בו בזמן שאפילו לא ניסה לברר מי העביר לי

כששמעתי על פסק הדין אמרתי לעצמי עכשיו אני מבין מדוע העיר הזו סובלת כל כך ומדוע הדיינים בה הם מושחתים עד היסוד, הם מתנפלים ופוסקים ועושים בניגוד למציאות בניגוד לדין והלכה, מכתיבים להם ממעלה מה לעשות ועושים גם כשמדובר בפשע ממש

מדובר באחד ששמו פריד שמעולם לא ראיתי אותו ולא דיברתי איתו ואיני יודע מי הוא. אחד האנשים שלי באנטוורפן שמעביר לי חומר משם - יש כמה קבועים שעימם אני עומד בקשר כל יום - סיפר לי את הסיפור של אחד פריד שמסכן פנחס קורנפלד חמס אותו בעת לויה הוציא ממנו סכום עתק, במסגרת הדיווח על מעשיו של קורנפלד סיפרתי גם את הסיפור הזה, וזה פגע קשות בפנחס קורנפלד שעכשיו הכל יודעים מי הוא ומהו ואיך הוא מוצץ דמם של יהודים בזמנים הכי קשים

אותו פריד הזמין לדין תורה את קורנפלד בבית הדין של הקהילה, איני יודע מדוע הוא הסכים, ככל הנראה לא היתה לו ברירה הוא חייב היה לפנות לשם, מדובר בבית דין של הקהילה שאינם אובייקטיביים הם מקבלים את כספם מן הקהילה הזו, והם פסקו כי הוא חייב לשלם את כל הסכום שתבע קורנפלד כולל עוד 15 אלף יורו ומדוע, מפני שהוא העביר לי את החומר

לא עזר לו כלום, ולא מספיק שעבר צרה אחת הוא עובר צרה אחרת על לא עוול בכפו. נוצר עכשיו מצב שכל מי שרוצה לדפוק מישהו צריך לדווח לי על מה שקרה עמו ואחר כך אהרן שיף יפסוק כי עליו לשלם כפול מפני שהעביר לי את החומר

אתם מבינים איך שעובד הראש של אהרן שיף הראביי של אנטוורפן, אם הוא חושב שהוא דופק אותי הוא טועה אני אדע מה שנעשה שם האנשים שלי אינם חלק מן הקהילה שלו ואדע כל מה שקורה שם, הציבור שם סובל מחבורת שרלטנים פושעים מן הסוג של קורנפלד וראביי שיף שבהם אי"ה אטפל טיפול מיוחד בשל אכזריותם הקשה ביהודים קשיי יום

3 תגובות:

  1. פריד הודה בבית הדין שהוא מוסר חומר לשאולזון, על כן נענש. כל מי שימסור חומר שאולזון מאנטוורפן אנחנו נתפוס אותו והוא ישלם. פה תהיה רק כניעה גמורה לרב קורנפלד שליט"א. אנחנו נטחן את כל מתנגדיו לאבק דק.

    השבמחק
  2. מאד מוזר, לפי סכום ה"חדשות" (קרי:רכילות) שמגיע מאנטורפן אפשר לחשוב שבעיר אנטורפן גרים יותר יהודים מאשר בבני ברק או בירושלים, ואולי יותר מוילימסבורג ובורו פארק
    לפי הקצב של אנטורפן הייתי חושב ככה!
    אבל, אחרי בירור מעמיק שעשיתי שמעתי מחבר שלי אנטוועכפענע מלידה, שבעיר אנטורפן לא גרים יותר מאלף חמש מאד שומרי שבת!
    מזה אולי אלף משפחות הם חרדים!
    זה מצחיק כמה עכבר קטן יכול לצעוק, עוד יותר גבוה מכל עיר חרדית אחרת!
    מה שאני חושב, או שהם חבורת משעוממים, או אנשים שאוהבים מחלוקות ורכילות, אנשים שנושמים לשון הרע ועבירות בין אדם לחבירו
    גרוסה בישעת!

    השבמחק
  3. אני יהודי מאנטוורפן, ויכול להגיד לכם שכל האינפורמציה שמובא ע"י מר שאולזון הם ע"י אנשים שנוגעים בדבר, כמו הערשיל וויינגרטן ועוד רבים אחרים שעושים ע"מ לקנטר, הרמב"ם מונה את הבעלי לשה"ר עם הפושעים הכי גדולים... אפילו עיתונים חילוניים לא כ"כ עוסקים בלשה"ר כמו כאן.. רחמנא ליצלן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.