רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2013

מחאה נמרצת


המומים וכואבים על חילול הקודש ע"י אנשי בליעל מחסידי בעלז, שבלי שום שמץ של רגש ובושה ויראת שמים, פגעו בקודש הקדשים, בציון המציונת של פוסק הדור שר התורה רשכבה"ג הגאון הקדוש רבי משה פיינשטיין זצוק"ל, מקום אשר רבבות אלפי ישראל שופכים צקון לחשם לפני שוכן מרומים להוושע בדבר ישועה ורחמים בזכותו של אותו צדיק זי'ע, ואין פוצה פה ומצפצף, וכדי שלא יאמרו "מדשתקי רבנן" וכו', הננו מביעים את מחאתנו הנמרצת נגד המעשים השפלים והנבזים, אשר כל מי שכבוד הצדיקים גדול ויקר בעיניו לבו שותת דם נוכח שפלות ונבזות כזו, וכל מי שידו במעל הזה גדול עוונו מנשוא.
הכותבים וחותמים 
 "בני התורה הכאובים בארץ ובחו"ל".



תגובה 1:

  1. חיים, אני רוצה לומר כאן שני דברים:
    1. קברו של הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל מכובד ומיוקר בחשיבות גדולה רק בזכות "חסידי בעלזא". כל השנה המקום מוצל ומאוורר היטב לרווחת המתפללים בציון הרב פינשטיין נהנים מספרי תהילים ונרות המחולקים שם תמיד, אילו היה נטמן במקום אחר מי היה דואג לו? הליטוואקעס? רק החסידים ובמיוחד חסידות בעלזא יודעת לכבד גדולי תורה, כפי שהיה עם הרב שך זצ"ל ועוד...
    2. לגבי הבלגן שאתה עושה מ"חילול הקבר" כביכול, אני רוצה לחדש לך שאין שום קדושה מיוחדת במצבה, מצבה זה ענין שמחליפים מדי פעם, זורקים את הישן ומחליפים בחדש, אל תעשה מזה "ביג דיל" לא חילול ולא בטיך, ואין שום סיבה שהרבי מבעלזא יילך להתאבל על זה ולהתעסק בבקשות סליחה או לשנות את סדר יומו בגלל זה. יפה מצידו שהוא משלם את זה, וכל הברברת כאן בנושא - סתם קשקוש כי קדחת הרגשות עלה להם בראש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.