רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביולי 2013

אמנון יצחק: לא סתם יש בש"ס חקירות וניתוחים - רומז כי מן השמים מענישים את בית הרב יוסף על שרדפו אותו בבחירות

כבר תקופה לא שמעו ממנו, הוא מסתובב אי שם בקרב ציבור לא חרדי שם הוא עדיין מקובל, מתרחק מן הציבור החרדי כאן הוא שרוף מאז מה שקרה בבחירות האחרונות

הוא המתין בסיבוב והיום דיבר בכנס בצפת באולמי "המצודה" שבבעלות יו"ר שס בעיר רונן גנון ואמר: שלא סתם יש בש"ס חקירות וניתוחים... הוא רמז כי כל מה שקורה עכשיו להרב עובידה יוסף שעובר ניתוחים ולבניו, זה בגלל הקפידא שלו, הוא לא מוחל להם עד שישלמו את המחיר על מה שעשו לו

2 תגובות:

  1. שלא כמו שכתב הכותב, מש.מש. יוסף לא מתחילה לשלם את המחיר לאחר שביזו את הרב אמנון יצחק.

    לעניות דעתי עמת הארץ, מש.מש. יוסף משלמת את המחיר מרגע לידתם, מראש ועד זנב, ואין יודע מי מהם הוא מה.

    ומקריהם ותולדתם נעוצים בתחילתם. וכשרואים את האב הכשרוני\גאון, המתלהלה בהתלהלויות שלא מהללות, אדם פשוט שואל אל עצמו מה יכול להיות פשר התנהלותו אל מול בוראו.

    ומקרה אמנון הוא רק הגב ששבר קש הגמל. ודימוי לגמל הוא לפנים משורת הדין, שהרי הגמל לא פושט טלפיו. מה שלא נראה תואם את מקרה יוסף.

    הרי כולם מסכימים שיש לאב זיכרון מעולה. כשרוני\גאון. אבל היכן יתר התכונות שמשייכות ומדמות יהודי אל אברהם אבינו. למה קשה לזהות בו כאלו.

    והאדם הפשוט גם תוהה אם לידתו של שכזה יכולה הייתה להיות בטהרה או בהפוכה. כי התנהלותו של אדם מעידה הרי על שורשו.

    ובבלי שעוד בנעורב, כשהיה בן 16 חלק על אדונה של גולת בבל ופנה לו עורף, ומיד לאחר מכן התיר לכולן להפנות עורף, כי כך פוסק מרן, שלא פסק כמאמר הזוהר ואזהרת הגמרה על כל ההופך וכו', אלא הלך יותר לכיוון הרמב"ם שמתיר לו לעשות לה כרצונו וכו'. ואחר כך גר עם חשפנית במצרים, ופסק להם כשבאוזניו מוצאותיה של אום כולכלום, אם לא גם מבואותיה, מי לידינו כף יתקע.

    אז מה הפלא שנגפו הוא ותולדותיו בשחור ונאווה וצוחק, כאמנון יצחק. אך עוד חזון למועד ולכן לא נמלא צחוק פינו, רק באחד משישים וכו'.

    השבמחק
  2. אתה משוגעים!
    ה' אלוקי אברהם יצחק ויעקב
    ישלם לכם!

    על הזלזול בכבוד רבנים חשובים
    הרב אמנון יצחק שליט"א
    והרב עובדיה יוסף שליט"א

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.