רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביולי 2013

מדוע פתחו בעלזא ישיבה נוספת לחלשים?

גידול זה דבר טבעי ומבורך וכשצריכים להרחיב זה סימן שגודלים, אבל קיימת גם בעיה אחרת והיא של איכות, יש מי שיש להם הרבה אבל האיכות חלשה ויש מי שיש להם פחות והאיכות גבוהה כאן כבר לא מודדים על פי מספר מפני שזה לא אומר כלום

בעלזא נקלעה בשנים האחרונות לבעיה כזו אז היא חילקה בין שתי ישיבות, הטובים לישיבה היכן שמעמיקים יותר וישיבה אחרת למי שהם חלשים יותר

אבל איש לא רצה להאמין שיצטרכו ישיבה למי שהם עוד פחות מהחלשים, השנה נותרו 40 בחורים כאלו ללא ישיבה הם לא התאימו אפילו לא לישיבה לפחות מעמיקים אלו שלומדים בעיקר בקיאות, אז בא יוזם ששמו ר' מוטי אלבוים המוכר מהמירב הכשר ופתח ישיבה נוספת לחלשים עוד יותר והכניס לשם את כל 40 הבחורים שנותרו ללא ישיבה שם הישיבה החדשה 'קדושת אהרן' בישיבה זו יכינו את הבחורים לקראת נישואיהם

2 תגובות:

  1. הכתבה פוגע ביותר22 ביולי 2013 בשעה 2:59

    חהחהחהחה... הכתבה הזו מצחיק אותי..
    רואים שהכותב כאן היא או ברגר או הרצוג ראשי הוועדה.. שמתחננים שיירדו מהם..
    א. האכן נשארו 40 בחורים "שנותרו ללא ישיבה"??? מה פשר מילים אלו??? מי גרם שיישארו ללא ישיבה? הרי הם לומדים עכשיו בישיבה???
    ב. "בישיבה זו יכינו את הבחורים לקראת נישואיהם" - זה גועל נפש לכתוב ככה! - אתם בטוחים שהם יינשאו בקרוב??? קודם יסתובבו בחוצות ירושלים כי דירגתם אותם לאפס אחד גדול!! ואח"כ תציעו לכל שדכן עוד כמה מאות דולרים למי שיצליח לארס כל בחור מהישיבה!!??
    ג. ומי זה ה"איש לא רצה להאמין שיצטרכו ישיבה למי שהם עוד פחות מהחלשים"??? ברגר??? הרצוג??? או האלבוים הזה שצץ כאן פתאום בכדי להוריד מהם את השימצה??? ובכן, לא האמנתם שישמיצו אותכם עד כדי כך??? אתם לא רוצים שייכתבו בספר הזיכרונות של בעלזא דשאתם הם אלו שהרסתם החינוך בבעלזא??? כבר קצת מאוחר מכדי להתחרט.. עוד לא התחילו השנה החדשה.. אתם עדיין יכולים לרדת מהעץ..
    ד. "בא יוזם ששמו ר' מוטי אלבוים המוכר מהמירב הכשר" - מאיפה הוא בא??? מי מכיר אותו אותו בשבחים אלו??? ברגר??? הרצוג??? זאת אומרת שהוא כפות תחת השפעתם המקוללת??? אז מה לך אלבוים לכל הצרה הזאת??? הלך לך קשה הרצוג לשדך את בנך שלומד באשדוד??? החלטת לפצל את הישיבות רק לאחר שבנך ישודך??? תתבייש לך צמא דם שכמותך!!! צאו ממחננו טמאים!! לא מדיבשך (אם קיים בכלל) ולא מעיקצך!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מאמין אני משתומם ומזועזע ואני ............לא יודע עוד מה .......
      אני קורא את הבלוגים שלך מר שאולזון לדאבוני (כי זה מעניין אבל בפירוש לא הוגן ומלא לשעה"ר ורכילות ליצנות ניבול פה וכו' לדעתי ולדעת עוד הרבה גם שפיכות דמים ועוד ועוד שהרבה כתבו עליך במשך השנים ) אבל יש פה גם אמת ודברים שלא היה איפה לצעוק או לדבר לפחות אז כאן המקום לזה .

      אבל להשמיץ כ"כ אנשים שעושים למען הציבור זה לא יאומן.
      אני לא בוכה על כל ההשמצות כי זה לא יגמר ואני לא משוכנע שאני ישכנע מישהו. אבל בכל זאת קצת הגינות ועניינית !!!

      א) מלחלוק על אנשים ולדעות שלהם ואפי' שהם לא צודקים ב-100% ואפי' לריב איתם עד להשמיץ באופן זול ורדוד ולהצמיד להם כל מיני תוארים (שואה, היטלר ,וכאן צמא דם , ועוד הרבה ) שאין להם קשר ולא ענייני זה מזעזע .

      ב) אני רוצה להבהיר לכם משהו קטן על האנשים האלה שהצמידו להם התוארים הנבזים הנ"ל תבדקו אם מישהו שמע עליהם עוד מיני טענות למשל מריבות על כסף או סתם ככה שהם ידועים בביהמ"ד כאנשים רעים וכו' או אי פעם עשו משהו רעה לבן אדם (לפחות לא יותר מאנשים רגילים) , ההיפך הוא הנכון תבדקו ותווכחו.

      ג) עוד משהו קטן עליהם האם ידוע לכם ש-90% מחסידות בעלזא בא"י יש להם אימון מלא באנשים האלה ובחבורתם על מיליוני דולרים!!! , יש להם גמ"ח הקהילה שכל אברך בעלזא מחזיק שם תוכנית חסכון של 70$ לחודש לפחות + עוד הרבה כספים בעשרות אלפי דולרים שאנשים מחזיקים שם עד לעיסקה הבאה או עד שימצא הדירה או השקעה הבאה !!!
      ושלא יבואו להגיד שזה לא הם או כבר לא שלהם אלא הם הקימו המפעל הגדול הזה! והם שניהלו עד להקמתו הגמ"ח הידוע בירושלים ונתנו הלוואות גדולות לכל הירושלמים בעת נישואי בניהם (ללא צורך להיות חבר )! והם אלו שהכניסו חברי ההנהלה שלהם (כלשונכם)וכוווולם מפקידים שם תוכניות חסכון שלהם !!!
      שיבוא מישהו להגיד לי עכשיו מושחתים , אינטרסים , צמאי דם וכו' , איך אתה מחזיק שם כסף ! איך אתם סומכים על אנשים כאלה במיליוני דולרים !!!

      בשורה התחתונה א) בחרתם לנהל המלחמה מכאן בבקשה אבל ,נא ! בפרופורציה ובלי תפאורה זולה ומשמיצה ולא עניינית , ב) אנשים האלה לא ידועים כרעים וחטאים איך שאתם מציגים את זה כי הם מוכרים לציבור ולא תצליחו בזה ולאלו שלא מכירים אותם , אז זה לא מעניין אותם או שאתם מנהלים המלחמה באופן אינטרסנטי והרי לשיטתכם זה אסור מושחתים אמרנו!!! ג) לפי הכספים שאתם ו-90 % מחסידי בעלזא מפקידים אצלהם תחת ידיהם זה נראה ממש שהם (לא) אמינים !!!!

      לסיום אני רוצה כבר להודיע לכל אלו שיטענו שברגר והרצוג הם אלו שכתבו את זה , אני אזרח קטן מן השורה ומכיר ויודע הכל לא פחות ממכם ואולי יש מקום לתקן אבל אני יודע שלא כל דבר מתנהל צורה כזו וגם אפי' אם יש טענות לשיטתכם תדעו אף פעם לא תהיה מושלם וודאי לא לכל הדיעות וודאי לא בצורה כה נבזית !!!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.