רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביולי 2013

נתי גרוסמן 'הפלס' לא יעזור לך - אם מזרע היהודים החילות לנפול לפניו נפול תיפול

לכבוד  חיים שאולזון
 
ראיתי אתמול את מכתב דברי ההלל על הפלס והצלחותיו. תרשה לי להגיב שהפראבדה הרוסית לא הייתה עושה את זה יותר מקצועי מאשר כותב המכתב שנשלח על ידי נתי גרוסמן להסביר לקוראים של בעולמם עד כמה הפלס הצליח לחולל שינויים ומהפכות. באמת לא ידעתי אם לצחוק עד כמה חבורת הפלס מדומיינים או לבכות לאיזה שפל של רמה הגיע נתי גרוסמן.
 
דבר ראשון הגיע הזמן שיגלו לנו כמה קוראים יש להם. מי מממן אותם איזה סוג מאפיות ומאיזה מדינות?  כמה כספים של ישיבות מעבירים כדי לכסות את הגירעון של הפלס.
 
ואני שואל את כת הפלס שהוקמה על ידי נתי גרוסמן אמנם חז"ל אמרו שהתאווה והכבוד מוציאים את האדם מהעולם, אבל עד כמה השיעור להתבזות? אני מבין את גרוסמן, את המכה שהוא חטף אני לא מאחל לשונאים שלי. ממש מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. ממכתיר גדולים לאפס אחד גדול. אבל עד כדי כך להתבזות?
 
חלום חלמת מר גרוסמן שהפלס ישאיר אותך על בגלגל לקראת הסיבוב הבא. אתה פשוט מחוק. הבנת את זה נתי? תשאל את בני בניו של המן שלמדו תורה מבני ברק מה הפשט בפסוק אם מזרע היהודים החילות לנפול נפול תיפול...
 
כשמרן קודש הקדשים שם עליך את עינו באותו רגע אתה מחוק. כל העולם גילה אותך והתקיים בך מאמר הגמרא כל העובר עבירה בסתר מכריזין עליו בגלוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.