רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביולי 2013

יונתן תרגע תתנהג כמו בן אדם איש לא יפגע בגור אל תבא בטענות לאחר טרור שנכשלתם בו

הוא מנסה ליצור את הרושם כאילו שיש רודף היושב בניו יורק ונרדף מסכן בירושלים שיורדים לחייו, הוא חושב שהציבור מטומטם נולד אתמול כבר שכח מה עברנו בכל השנה וחצי האחרונים, אז אם הזכרון שלו באמת כל כך חלש נזכיר ונספר איך פרצה המלחמה הזו בינינו לבין גור

זה התחיל בסביבות י"ט כסלו של לפני שנה וחצי, סיפרתי ש'המודיע' השמיט את שמו של הרב דניאל אלתר שנאם בכפר חב"ד, הידיעה הזו הקפיצה אותם והם פתחו במאבק שלא תאמינו, אחד ששמו ישראל שטול בשליחותו של יעקב דוד רוזנבוים התחיל להפעיל עלי טרור שלא ייאמן, הוא איים עלי ברצח, הבטיח כי הוא שולח את אלו שהכו את הירשמן בבתי ורשא לניו יורק לטפל בי, ובבוקר מצאתי את כל גלגלי המכונית שלי מפונצ'רים

הם היו בטוחים שהם הפחידו אותי, התעלמתי מהם ואפילו לא סיפרתי על כך, החלפתי גלגלים חדשים הם עלו 500 דולר ועניתי לאותו שטול שהסתתר מאחורי כמה שמות כי אם הוא מאיים אז בבקשה בא למלחמה ונראה מי יעשה זאת יותר טוב, הוא לעג לי והבטיח כי אני מחוסל בתוך כמה שבועות אני בקבר - כל האימיילים של האיומים ההם שמורים אצלי

הם ראו שאינם יכולים להכניע אותי אז הם עברו לפורום של 'בחדרי חרדים' שם יש להם קבוצה של כותבים ניתנה הוראה ומידי יום הכפישו אותי בצורה הכי פרועה שרק אפשר, הם היו בטוחים כי הם ישברו אותי, הם רק לא הכירו אותי שמלחמות כאלו מחיות אותי נותנות לי כח, ואם לפני כן מצב בריאותי לא היה כל כך טוב הסיפור הזה נתן לי כל כך הרבה כח שהיום אני בריא וחזק יותר מכפי שהייתי לפני עשר שנים

הם לא הסתפקו רק שם, ועברו ל'פורום אברכים ברוטר' אותו ישראל שטול ששם הניק שלו הוא ירושלמיי הפעיל את כל מי שרק יכל לרדת עלי הם היו בטוחים כי הם מחסלים אותי, הם רק לא ידעו שהם בונים אותי, הם עשו לי שירות זהב

וכאן אני מגיע ליונתן בורנשטיין ואומר לו, כי מי ומה שהביאו כל כך הרבה גערעס לקרא מה אני כותב הם ההתקפות שאתה בעזרת אחיך, יעקב דוד רוזנבוים, וישראל שטול חשבתם כי אתם מחסלים אותי, לא קלטתם כי אתם בונים אותי

אז יונתן, בטענות תבא לעצמך בלבד, אתם בידיכם עשיתם זאת

7 תגובות:

  1. הרב שאולוזון שלום איך כתב פעם שר בממשלת מפא"י של בן גוריון: לא אכפת לי מה כותבים עלי העיקר שיאייתו את שמי נכון,
    לטוב ולרע, בעיקר לטוב האמת מתגלה, Uתתגלה, ותודה לך על עבודת הקודש והסיכון הכרוך בכך
    D.D

    השבמחק
    תשובות
    1. אין שום סיכון, ברגע שבורנשטין ינסה לאיים עלינו משתתפי "בעולמם של חרדים", ולו באיום הכי קל, אנחנו נשלוף החוצה את כל המסמכים סרטים הקלטות עדויות מאומתות ומוחתמות, ובמקרה הטוב הוא יענש למאסר עולם בכלא.

      זו הבטחה!!!!!

      מחק
  2. חיים היקר !
    זכות גדולה נפלה בחלקך ,
    עשרות משפחות שלולי האתר שלך היו סובלות מהחסידים הקדושים יכולים היום ובזכותך לחיות את חייהם נורמלית בלי לפחד מטרור !
    חיים אם היית כותב על כל לפני חמש עשרה שנה מוטי ווייל ושייקה גבריאלוב לא היו נזרקים מגור, בני הרבי שהאזינו לשיחות טלפונים היו מבלים יום יומיים באבו כביר,
    התחלת לכתוב על גור מאוחר. מאוחר מאד אחרי של"צדיק" יש הרבה דם על היידים הרבה מאד, אבל טוב מאוחר מלא כלום,

    השבמחק
    תשובות
    1. לר' חיים שיחי' !

      גם אני מודה לך מאוד אישית, בעקבות מוראם מהבלוג שלך נמנעו מלרדוף את בני שיחי'.

      תודה מכל הלב!!!

      מחק
  3. יונתן השקרן [אגב: מה קורה במקווה בבית וגן ?]:

    לא זרקתם איש ??????
    על צביקה חסיד שמעת ? ועל יוסי לבקוביץ ? ועל קובי רובינשטיין ? ועל א.סבינר ? ועל מוטי וייל ? ועל שמואל יוסל שלאס ? ועל פינייע ש. שבשעתו ליוויתם אותו בתופים למחוץ לבימ"ד ? ועל ישראל מילש' ? ועל הטלפון משמואל ברוך לנחמיה לפני שבועות השנה שלא יעיז לבא ?

    ועל עשרות מנהיגי ישראל שקיבלו הוראה לא להעיז לבא לגור [הגאב"ד הרב וייס, ר"מ ברנדסדופר, הסלונימר, הצאנזער, הבעלזער, הרחמיסטריווקער, הקארלינער, ר"ש לעלובער, ועוד ועוד ועוד] ?.

    גם הרב ווקסלשטיין נצטווה לא לבא לבית המדרש, עד שרבי פנחס אבוחצירא איים והצילו. והוא עשה מעשה מצווה ולא שום "מעשה שלא ייעשה" - הוא הראשון שהכריז ש"ה' הוא מלכנו ורק לו הננו עבדים, ובשלטון הטרוריסט אין אנו מאמינים" ולא מוכן לקבל תכתיבים איך "לפסוק הלכה".

    השבמחק
  4. הידד למגיבים
    אומנם מאוחר
    אבל טוב מאוחר שאשר אף פעם. הציבור הגוראי מתחיל לצאת מהארון. אולי זה יגרום להחליף את צוות המאפייה שהשתלטה על המערכת

    השבמחק
  5. יונתן התחיל לקיים אסיפות לאברכים בכל ערי הארץ ולדרוש על אמונת חכמים, וזה פועל כבומרנג אם הוא הדוגמא והאישיות שאמורה להתוות דרך לאברכי גור.

    טול קורה מבין עיניך, כולם מכירים אותך עם הגארטל ועם הפיאות המסולסלים הארוכים שלך, הנך נמצא בשאול תחתית בשפל המדרגה, אינך דתי, זה בטוח, ולא אפרט מה אתה כן.

    רק כסף וכסף ועוד כסף עבור כיסך הפרטי, כן, "כיסך הפרטי" מפעיל אותך, ובשביל המטרה הזאת אתה מוכן לעבור על כל איסורי תורה על אף הצהרותיך שאתה עובד בחינם ממש לשם שמים.

    הא, אמרת אמונת חכמים, הפני מנחם זי"ע כנראה לא היה מספיק חכם בעיניך ???

    המסקנה אצל רוב ציבור האברכים היא בלשון המעטה היא שאתה שוטה רשע וגס רוח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.