רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביולי 2013

מטה חב"די למאבק באריה דרעי

מאת חב"דניק
 
בחב"ד הוקם מטה מיוחד למלחמה נגד אריה דרעי, האיש שהביא לאלפי הרוגים באוסלו וכעת פועל מאחורי הקלעים להפיל את נתניהו וממשלת הימין כדי להיכנס לממשלה עם העבודה ולכפות את המשך המשא ומתן.
 
הצבעה ליצחק יוסף פירושו להביא את אוסלו 2 ולהכניס את אריה דרעי בדלת האחורית לנהל את המדינה. הצבעה ליצחק יוסף פירושו להלחם נגד גדול ידידי חב"ד הרב שלמה עמאר, אומרים במטה החירום שהוקם היום בחב"ד נגד אריה דרעי. אין לנו עניין נגד יצחק יוסף הוא רק המריונטה של דרעי וש"ס ואותם הוא ישרת בצורה הכי טובה. חברי המטה החב"די מזהירים את רבני חב"ד בגוף הבוחר שלא יתפתו להבטחות השקריות של חבורת הנוכל דרעי  כי לא יהיה להם כיסוי בגרוש. חברי המטה שלחו גם אזהרה לרבני חב"ד והודיעו שהם ידעו את הכל גם מה שהיה מאחורי הקלפי וכל אחד שיעז להצביע למאפיה הנפשעת שגרמה לרבי עוגמת נפש תשלם את המחיר ורק תפסיד מהמהלך הטפשי. לעומת זאת חברי המטה קוראים להצביע לרב דוד לאו.
 
חברי המטה הסבירו לפי פילוח מדוייק של הקולות חמישה-שישה קולות של חב"ד יתנו לאריה דרעי את הניצחון ואת זה חב"ד חייבת למנוע בכל מחיר.

תגובה 1:

  1. שאולזון, בדקתי. אין מטה כזה. לא שמעו עליו בכפר חב"ד. לא שמעו עליו בשכונת נחלת הר חב"ד בקריית מלאכי, לא שמעו עליו בשיכון חב"ד בלוד, לא שמעו עליו בקריית חב"ד בצפת, לא שמעו עליו בשיכון חב"ד וקהילת חב"ד ברמת שלמה בירושלים. לא שמעו עליו בקהילת חב"ד ברחובות. לא שמעו עליו בקהילת חב"ד באשקלון. לא שמעו עליו בשום מקום, שאולזון, בדקתי. אין מטה כזה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.