רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2013

ראזענבערג מ'העדה החרדית' מחרים את הכינוס נגד האינטרנט בבית שמש בטענה כי ישתתפו שם גם חרדים המאמינים בהרב שטיינמן


תגובה 1:

  1. איתא בזוה"ק שהקב"ה כביכול יושב על הארץ ולובש שק ומתפלש בעפר ובוכה וצועק על החרבן זה היה עד היום, עד היום הקב"ה היה בוכה ומתאונן על החרבן שהיה ועל הגאולה שעדיין מתעכב ואין עדיין ביהמ"ק,

    אבל היום השכינה יושבת ובוכה על החרבן החדש של היום שאין מי שאכפת לו על צער השכינה כמו שכתוב (ישעיהו ס"ג ה') ואביט ואין עוזר ואשתומם ואין סומך על זה הקב"ה בוכה היום, בודאי זה צער יותר גדול מחרבן הבית, חרבן הבית היה חרבן של עצים ואבנים, עצים ואבנים שהיה שם השארת השכינה בבית המקדש, אבל היום הבכיה היא על החרבן של השכינה עצמה.

    לאחר חרבן הבית השכינה יצאה מתוכו אבל עדיין היה לה מקום היה לה בית בלבות בנ"י, אבל היום השכינה אין לה מקום בכלל בלבות בנ"י כי לא נותנים לשכינה הקדושה מקום להכנס ד"ירחם עלינו.

    מי שיש לו חוש ריח יכול להרגיש שתשעה באב זה זמן שהוא מלא אבילות, לכן ממילא יכולים להיות נסחף עם השכינה הק' להיות נטפל ביחד איתה ולהתאבל עם האבילות הזאת שבשמים לאחוזבזה ולהשתתף בזה להיות נספח לזה.

    -------------

    "איכה היתה לזונה קריה נאמנה ועתה מרצחים" הצרה הגדולה שהצניעות בבית שמש יורדת מטה מטה, זה פלאי פלאים ואין מי שיעורר על זה, לא רבנים ולא עסקנים, אין שום קול צפצוף על זה ,לא שומעים כלום, הצניעות יורדת מטה מטה עד התהום שלא היה כזה מדור המבול, ואין מוחים, היום זה כ"כ גלוי לעינים עד איזה עומק זה ירד זה נורא ואיום. מצד אחד רואים היום בבית שמש, נשים שהולכות בצניעות, הולכות עם גרבים שחורות, ומטפחת, ובשאל כמנהג ירושלים, ומצד שני הולכות בשמלות קצרות עד מעל הברכים ר"ל, ורואים את זה בחוש, א"א להתעלם מהמציאות.

    בכל זאת לא רואים שום מודעות שום מחאה שום התעוררות משום רבני או עסקני השכונה בבית שמש, אם היו כל בנ"י כל הכלל ביחד יוצאים וצועקים בקולות וברקים והיו מוחים על הפריצות הזאת בודאי שזה היה בטל הפריצות בבית שמש, ומאה שערים, וגאולה וכו'.

    אבל... לא רק שאין מוחים אלא גם כשנמצא אחד כאן ואחד כאן שכן מוחים כדי לקדש שם שמים ברבים, מוסרים אותו מיד למשטרה בבית שמש, ומיד שמים אותו בבית סוהר !!! עד כדי כך נהיה המצב שאנשים חשובים נהיו מוסרים ע"פ הוראת רוזבערגער ועוד כמה רשעים.

    צריכים לשפר הצניעות ולשוב לשם יתברך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.