רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 ביולי 2013

ובמה באים החילונים בטענות ליצחק יוסף? עבורו החילונים גויים גמורים מותר להזיקם

מאת מגשר

מביא אני לכם את מה שמפיצים החילונים בימים אלה להראות לציבור בוחריהם מיהו יצחק יוסף



זהו המועמד המוביל למשרה הרמה של הרב הראשי לישראל
בואו ונבין מה הוא חושב עלינו החילונים : הציטוטים מדיוקים מילה במילה מתוך הספר ילקוט יוסף שמחברו הוא יצחק יוסף.
בתי המשפט
ילקוט יוסף קצוש"ע חלק ב'סימן כ"ו שלא לדון בבתי משפט של גויים או חילונים
אע"פ שהסמכות החוקית כיום בארץ מטעם הממשלה לדון בדיני ממונות היא לבתי משפט חילונים הדבר ברור שלפי דין תורתינו הקדושה כל התובע את חברו בבתי משפט שלהם גדול עוונו מנשוא והוא בכלל מה שאמרו על הדן אצל שופט גוי שהדן אצלו הרי הוא כמחרף ומגדף ומרים יד בתורת משה רבינו ולא שייך בזה דינאדמלכותאדינא... וא"כ גם יהודי ששופט ע"פ חוקיהם בודאי שהוא גרוע מגוי ... וצר לנו מאוד שחוקים אלו אמצה הממשלה וכן הכנסת לדון בהם במדינת ישראל ואין לך עלבון לתורה ולנושא דגלה יותר מזה אוי להם לבריות מעלבונה של תורה.
הלואה בריבית לחילונים
סימן קנ"ט סעיף ב'
המלווה בריבית לחברו ישראל עובר בכמה לאווין המחלל שבת בפרהסיה בין להכעיס בין לתאבון  והעובר על אחת ממצות התורה להכעיס מותר להלוות לו בריבית.
ספריות ציבוריות
סימן קנ"ז סעיף ז'
אסור להיות ספרן בספריה כללית חילונית שיש בה ספרי כפירה ואפיקורסות שהרי יהי נאלץ לתת לכל דורש מספרים אלה ואין לו חלק לעולם הבא.
הורים חילונים
סימן ר"מ פ"ז חייבים לכבד אב ואם ואמנם הקירבהלמחללי שבת מזיקה מאוד ולכן ילמד אדם את בניו שלא להתרגל ללכת אצל הסבא שהוא חילוני.
זכויות האשה
הלכות כתובות סעיף נ"ח
אשה שמחללת שבת במזיד ואפילו בצנעא או שוברת על איסור כרת אע"פ שאינה מכשילה את בעלה רשאי בעלה להוציאה בלא כתובה.
כסף ותרומות
סימן קנ"ג סעיף י"ח
מותר לקבל תרומות לבנין בית הכנסת או לישיבה קדושה גם מבית כנסת של רפרומים או קונסרביבים אולם אם יש צורך לרשום את שם התורם חרות על לוח שיש בבית הכנסת בין יתר התורמים אין לקבל מהם תרומות ויש להתחמק מלשלוח להם חוזר לקבלת תרומה.
עיתונות כללית
סימן ש"ז
הדבר ברור שאסור לקרוא בעיתונים חילונים אפילו בימות החול וכ"ש בשבת וישלהם דין מוקצה ומצו לפרסם איסור חמור זה בקרב העם והמוכר עיתונים אלו עובר משום מסייע בידי עוברי עברה ואב שמבקש מבנו שיקנה לו עיתון חילוני אפילו אם הוא ישראלי מומר שבלאו הכי אינו שומר תורה ומצוות אין לו להשמע לבקשתו לעבור על דברי תורה.
ולקינוח ראו הוא מסכים להזמין לנו אמבולנס...
סימן קנ"ח סעיף ב'
החילונים בזמן הזה יש לרובם ככולם דין של תינוק שנשבה לבין הגויים אפילו שהם מחללים שבת בפרהסיה ואסור לעמוד על דמיהם וכל שכן שאין לגרום למותם אף בגרמא בעלמא  (וממשך בסימן שכ"ט )יש להתיר לחלל עליהם שבת שיש לחוש שגם רופאים חופשיים יסרבו לטפל בחולים דתיים ויבואו לידי סכנה....ואם ארע פיגוע חבלני בשבת צריך להזעיק מיד אמבולנס כדי לטפל בנפגעים אף אם כל הנפגעים אינם שומרי תורה ומצוות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.